Mazda6 GG AJ'06 3.0 V6 223KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez pietia82 » 26 cze 2014, 23:26

albo mieć 3.0 ale w manualu bo moja przekracza 200 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez makmarc » 26 cze 2014, 23:56

matthies napisał(a):bzdura, po prostu amerykanki mają kaganiec na 190 i tyle. 2,3L chyba też ma taką blokadę.
Jak dobrze, że mam europejczyka bez kagańca <diabełek>


Ja mam 2.3 US i nie ma kagańca
makmarc
 

Postprzez WisniaUs » 27 cze 2014, 02:05

makmarc napisał(a):
matthies napisał(a):bzdura, po prostu amerykanki mają kaganiec na 190 i tyle. 2,3L chyba też ma taką blokadę.
Jak dobrze, że mam europejczyka bez kagańca <diabełek>


Ja mam 2.3 US i nie ma kagańca

Oj to ciekawe ze nie masz? Widocznie jakis spec zdjol kaganiec,lucky you <spoko>
moja ma kaganiec i na 4 biegu w/g gps 196 i dalej <dupa> a jeszcze b chetna jest rwac do przodu
WisniaUs
 

Postprzez brodaM6 » 27 cze 2014, 08:04

makmarc napisał(a):Ja mam 2.3 US i nie ma kagańca

Ten twój Aspec nie wyglada jak Aspec ,żeby nie long zderzak to Europa no i manualna klima,od 2 latek urzytkuje forum ale jeszcze żadnego hamerykana bez kagańca nie widziałem twój jest ewenementem :) .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 27 cze 2014, 23:02

pietia82 napisał(a):albo mieć 3.0 ale w manualu bo moja przekracza 200 :D


To co niby manualna skrzynia niema ogranicznika?

To ile Ci to pójdzie bo jakoś nie chce mi się wierzyć że masz samochód z ameryki i nie masz kagańca.
Wydaje mi się że ten kaganiec to nie jest związany ze skrzynia automatyczna bo przecież jak może jechać na 4 biegu te 190 przy maksymalnych obrotach to niby dlaczego nie miała by jechać na 6 biegu przy mniejszych obrotach?? Bo na 6 biegu przy 4 tysiącach obr odcina zapłon
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez pietia82 » 28 cze 2014, 10:01

19Maaarcin89 napisał(a):
pietia82 napisał(a):albo mieć 3.0 ale w manualu bo moja przekracza 200 :D


To co niby manualna skrzynia niema ogranicznika?

To ile Ci to pójdzie bo jakoś nie chce mi się wierzyć że masz samochód z ameryki i nie masz kagańca.
Wydaje mi się że ten kaganiec to nie jest związany ze skrzynia automatyczna bo przecież jak może jechać na 4 biegu te 190 przy maksymalnych obrotach to niby dlaczego nie miała by jechać na 6 biegu przy mniejszych obrotach?? Bo na 6 biegu przy 4 tysiącach obr odcina zapłon


Sorki mój błąd ponad 200 jechałem wersja EU a gdzieś czytałem że wersje manualne USA nie mają ogranicznika tym się też zasugerowałem ale się mylili bo własnie byłem sprawdzić i fakt delikatnie przekracza 120 i odcina <płacze> więc zwracam honory
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Arek_78 » 7 lip 2014, 22:26

Apropo kagańca to my już z Arkadiusem kombinujemy co zrobić ale na razie bezskutecznie. Nikt się nie chce podjąć rozwikłania tej zagadki. Dużo mówią ale mało robią w tym kierunku.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez WisniaUs » 8 lip 2014, 06:47

Jakis czas temu jeszcze w usa pytalem o zdjecie kaganca ale powiedziano mi ze jesli nie chce miec klopotów z autem a zwlaszcza z AT to zebym to zostawil tak jak jest.To nie wiem o co kaman wiec nie ruszam tego :(
WisniaUs
 

Postprzez Arek_78 » 8 lip 2014, 14:14

Nasze skrzynie nie mają chłodnicy oleju. Nieumiejętne używanie każdego auta może doprowadzić do przedwczesnej awarii. Ale krótkotrwała jazda powyżej 200km/h nie powinna od razu rozwalić skrzyni. Poza tym jak to sprawdzili jak jeszcze nikt nie zdjął ogranicznika :)
Jak zdejmiemy to będziemy monitorować prace skrzyni – póki co ta sama skrzynia montowana jest w innych markach, które nie mają ogranicznika prędkości.

Montując kaganiec raczej chodziło o to, że amerykańce by się pozabijali w takich mocnych jednostkach.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez matthies » 8 lip 2014, 19:34

a czy w innych autach 5 czy 6 litrowych tez mają takie kagańce?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez WisniaUs » 8 lip 2014, 21:22

matthies napisał(a):a czy w innych autach 5 czy 6 litrowych tez mają takie kagańce?


Mają,miałem Acure RL 2005 rok, 3.5 cm3 300 koni i miala kaganiec.Toyota Tundra 5,7l GForce V8,450 koni i tez byl.Na usa kazde auto ma kaganiec na 120 mil
WisniaUs
 

Postprzez matthies » 8 lip 2014, 21:30

ale bezsens...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez WisniaUs » 8 lip 2014, 21:44

matthies napisał(a):ale bezsens...

Kolega ma tam Mustanga Shelby GT i Nissana GTR i co ????? i <dupa> 120 mil i ble ble ble w nissanie zdjety juz ma bo wyciosal z niego 2000 hp.Jest gdzies filmik na YT.Tablice ma Illinois AMS GTR.Jesli dobrze pamietam to ALPHA OMEGA 2000 GTR tak ma oklejone auto.Jezdzilem z nim tym Nissanem jak jeszcze mial tylko 850 hp ;) łeb wpada do bagaznika jak przydepta w podloge hehe.Powinien byc filmik na You Tube a naprawde robi wrazenie <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 9 lip 2014, 22:34

Arek_78 napisał(a):Nasze skrzynie nie mają chłodnicy oleju. Nieumiejętne używanie każdego auta może doprowadzić do przedwczesnej awarii.


Nie ma to nic wspólnego z tym co napisałeś. Jak włączę 4 lub 5 bieg i jadę na wysokich obrotach ok 190km/h to jakoś skrzynia nie daje żadnych sprzeciwów to powiedz mi dlaczego nie mogę jechać na tych samych obrotach na 6 biegu przy większej prędkość??
Skrzynia biegów niema tutaj znaczenia tylko po prostu jest ogranicznik bo tak robili i koniec a poza tym to są też wersje europejskie z tymi skrzyniami które mogą wyciągnąć więcej.


Tutaj na forum ktoś kiedyś napisał że w Niemcech jakiś serwisu sie tym zajmuje. Dzwoniłem do tego serwisu i za bardzo nie wiedzieli o co chodzi ale mają się dowiedzieć i dać znać.
Jeśli by to kosztowało tak do 500Euro to bym to skusił ale jak będzie kosztować w tysiącach euro to dam sobie spokój ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez WisniaUs » 9 lip 2014, 22:59

Ja popytam bo kiedys mi sie obilo o uszy ze ktos to robil gdzies i zaplacil 1000 zl
WisniaUs
 

Postprzez leonidsas » 10 lip 2014, 19:03

Nikt w pl nie grzebał w ecu denso zapamiętajcie a jak ktoś powie że robił to ścuiemnia remap to nic trud nego ale open ecu to już wyzwanie
leonidsas
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 10 lip 2014, 19:51

Tak wyzwanie ale do zrobienia dla jakiegoś specjalisty ale jak narazie nikt się za to nie chce zabrać pewnie ze względów że by było mało chętnych ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez leonidsas » 10 lip 2014, 20:04

znam 2 firmy w pl co ci to zrobią ale gwaranci zero więc lipa , znam jedak firmę co robi to bo ich nalegałem od 5-ciu lat
leonidsas
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 13 lip 2014, 11:48

To może podzielisz się informacjami? Bo chętnie bym skorzystał
Orientujesz się może ile sobie wołają w tych firmach??

Jak by mieli dawać gwarancje to na czym ona by miała polegać??
Bo jakoś nie wyobrażam sobie gwarancji na usuniecie ogranicznika prędkości
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 13 lip 2014, 17:43

A ja chętnie bym sie dowiedział jak to wygląda ,bo jeżeli to wylutowanie jakiegoś chipa to zrobią to w serwisie komputerowym .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy