Mazda6 GG AJ'06 3.0 V6 223KM
matthies napisał(a):bzdura, po prostu amerykanki mają kaganiec na 190 i tyle. 2,3L chyba też ma taką blokadę.
Jak dobrze, że mam europejczyka bez kagańca
Ja mam 2.3 US i nie ma kagańca
-
makmarc
makmarc napisał(a):matthies napisał(a):bzdura, po prostu amerykanki mają kaganiec na 190 i tyle. 2,3L chyba też ma taką blokadę.
Jak dobrze, że mam europejczyka bez kagańca
Ja mam 2.3 US i nie ma kagańca
Oj to ciekawe ze nie masz? Widocznie jakis spec zdjol kaganiec,lucky you

moja ma kaganiec i na 4 biegu w/g gps 196 i dalej

-
WisniaUs
makmarc napisał(a):Ja mam 2.3 US i nie ma kagańca
Ten twój Aspec nie wyglada jak Aspec ,żeby nie long zderzak to Europa no i manualna klima,od 2 latek urzytkuje forum ale jeszcze żadnego hamerykana bez kagańca nie widziałem twój jest ewenementem
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
pietia82 napisał(a):albo mieć 3.0 ale w manualu bo moja przekracza 200
To co niby manualna skrzynia niema ogranicznika?
To ile Ci to pójdzie bo jakoś nie chce mi się wierzyć że masz samochód z ameryki i nie masz kagańca.
Wydaje mi się że ten kaganiec to nie jest związany ze skrzynia automatyczna bo przecież jak może jechać na 4 biegu te 190 przy maksymalnych obrotach to niby dlaczego nie miała by jechać na 6 biegu przy mniejszych obrotach?? Bo na 6 biegu przy 4 tysiącach obr odcina zapłon
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
19Maaarcin89 napisał(a):pietia82 napisał(a):albo mieć 3.0 ale w manualu bo moja przekracza 200
To co niby manualna skrzynia niema ogranicznika?
To ile Ci to pójdzie bo jakoś nie chce mi się wierzyć że masz samochód z ameryki i nie masz kagańca.
Wydaje mi się że ten kaganiec to nie jest związany ze skrzynia automatyczna bo przecież jak może jechać na 4 biegu te 190 przy maksymalnych obrotach to niby dlaczego nie miała by jechać na 6 biegu przy mniejszych obrotach?? Bo na 6 biegu przy 4 tysiącach obr odcina zapłon
Sorki mój błąd ponad 200 jechałem wersja EU a gdzieś czytałem że wersje manualne USA nie mają ogranicznika tym się też zasugerowałem ale się mylili bo własnie byłem sprawdzić i fakt delikatnie przekracza 120 i odcina
Jakis czas temu jeszcze w usa pytalem o zdjecie kaganca ale powiedziano mi ze jesli nie chce miec klopotów z autem a zwlaszcza z AT to zebym to zostawil tak jak jest.To nie wiem o co kaman wiec nie ruszam tego 
-
WisniaUs
Nasze skrzynie nie mają chłodnicy oleju. Nieumiejętne używanie każdego auta może doprowadzić do przedwczesnej awarii. Ale krótkotrwała jazda powyżej 200km/h nie powinna od razu rozwalić skrzyni. Poza tym jak to sprawdzili jak jeszcze nikt nie zdjął ogranicznika 
Jak zdejmiemy to będziemy monitorować prace skrzyni – póki co ta sama skrzynia montowana jest w innych markach, które nie mają ogranicznika prędkości.
Montując kaganiec raczej chodziło o to, że amerykańce by się pozabijali w takich mocnych jednostkach.
Jak zdejmiemy to będziemy monitorować prace skrzyni – póki co ta sama skrzynia montowana jest w innych markach, które nie mają ogranicznika prędkości.
Montując kaganiec raczej chodziło o to, że amerykańce by się pozabijali w takich mocnych jednostkach.
matthies napisał(a):a czy w innych autach 5 czy 6 litrowych tez mają takie kagańce?
Mają,miałem Acure RL 2005 rok, 3.5 cm3 300 koni i miala kaganiec.Toyota Tundra 5,7l GForce V8,450 koni i tez byl.Na usa kazde auto ma kaganiec na 120 mil
-
WisniaUs
matthies napisał(a):ale bezsens...
Kolega ma tam Mustanga Shelby GT i Nissana GTR i co





-
WisniaUs
Arek_78 napisał(a):Nasze skrzynie nie mają chłodnicy oleju. Nieumiejętne używanie każdego auta może doprowadzić do przedwczesnej awarii.
Nie ma to nic wspólnego z tym co napisałeś. Jak włączę 4 lub 5 bieg i jadę na wysokich obrotach ok 190km/h to jakoś skrzynia nie daje żadnych sprzeciwów to powiedz mi dlaczego nie mogę jechać na tych samych obrotach na 6 biegu przy większej prędkość??
Skrzynia biegów niema tutaj znaczenia tylko po prostu jest ogranicznik bo tak robili i koniec a poza tym to są też wersje europejskie z tymi skrzyniami które mogą wyciągnąć więcej.
Tutaj na forum ktoś kiedyś napisał że w Niemcech jakiś serwisu sie tym zajmuje. Dzwoniłem do tego serwisu i za bardzo nie wiedzieli o co chodzi ale mają się dowiedzieć i dać znać.
Jeśli by to kosztowało tak do 500Euro to bym to skusił ale jak będzie kosztować w tysiącach euro to dam sobie spokój
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Nikt w pl nie grzebał w ecu denso zapamiętajcie a jak ktoś powie że robił to ścuiemnia remap to nic trud nego ale open ecu to już wyzwanie
-
leonidsas
Tak wyzwanie ale do zrobienia dla jakiegoś specjalisty ale jak narazie nikt się za to nie chce zabrać pewnie ze względów że by było mało chętnych ;/
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
znam 2 firmy w pl co ci to zrobią ale gwaranci zero więc lipa , znam jedak firmę co robi to bo ich nalegałem od 5-ciu lat
-
leonidsas
To może podzielisz się informacjami? Bo chętnie bym skorzystał
Orientujesz się może ile sobie wołają w tych firmach??
Jak by mieli dawać gwarancje to na czym ona by miała polegać??
Bo jakoś nie wyobrażam sobie gwarancji na usuniecie ogranicznika prędkości
Orientujesz się może ile sobie wołają w tych firmach??
Jak by mieli dawać gwarancje to na czym ona by miała polegać??
Bo jakoś nie wyobrażam sobie gwarancji na usuniecie ogranicznika prędkości
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości