BMW 320d , E91, "08 – nowy daily car
Musi coś kleić do asfaltu w tylnonapędówce 
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Generalnie to fabryczny rozmiar
Co do szerokości żeby fajnie przenosić moc i moment na asfalt to jednak szersza opona się przydaje. Jazda CLK z oponami 225 na tyle była raczej dość żenująca 
Dodatkowo felgi na tył dedykowane do BMW 3 mają szerokości od 8 do 10 cali, a naciągnięta opona w aucie codziennym to słaby pomysł moim zdaniem
Dodatkowo felgi na tył dedykowane do BMW 3 mają szerokości od 8 do 10 cali, a naciągnięta opona w aucie codziennym to słaby pomysł moim zdaniem
Szczerze mówiąc nie jest źle – na oponach typu run flat była masakra. Po przesiadce na normalne i to o niższym profilu jedzie się dużo fajniej. Nie rzuca na koleinach. W jeepie mam wszystkie cztery opony 255 i tam jest trochę gorzej bo jednak przód lekko myszkuje.
Piekne felgi
a do tych oponek przydalo by sie teraz troszke wiecej niutkow
jakies plany na przyszlosc 
Plan tak ok 220 km i 500 nm 
No ładne to BeMeWu.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
W tym silniku też są klapki w kolektorze które silnika łyka? w E46 to chyba częsta usterka
Turbo zawsze można wymienić, dwumas też. To przecież jak dla mnie poniekąd elementy eksploatacyjne więc liczę się z tym, że kiedyś i tak je zmienię
Inna sprawa, że kolega ma dokładnie ten silni po programie na 223 KM i 470 NM , przejechał już autem 210 tys. w tym 110 na programie i nic jeszcze nie wymienił, więc jestem dobrej myśli 
Co do klapek szczerze mówiąc nie wiem – wiem jedynie, że z silników 2,0 tej jest najlepszy w BMW
Najlepszy tj. najmniej problemowy 
Co do klapek szczerze mówiąc nie wiem – wiem jedynie, że z silników 2,0 tej jest najlepszy w BMW
Jeżeli tak do tego podchodzisz, to śmiało działaj
Nie sugerowałbym się tak mocno tym co kolega mówi. Wszystko zależy od stylu jazdy i traktowania auta – nie ma co generalizować. W Twoich rękach i tak będzie miał dobrze i będzie zadbany 
Wg mnie, jeśli chodzi o trwałość konstrukcji to ten starszy 3.0d bije na łeb nowsze 2.0.
Wg mnie, jeśli chodzi o trwałość konstrukcji to ten starszy 3.0d bije na łeb nowsze 2.0.
Co do 3,0 zgadzam się – są najlepsze. Ten model jest najlepszy pośród 2,0 
Hmm felgi wsadzone, ringi zmienione, program zrobiony . Powoli musze sie zabrac za dopieszczenie wizualne, w przyszlym tygodniu oddaje kierownice do obszycia bo lekko ja zjechalem jezdzac po miescie 
Oprocz tego niewiele, kupilem mieszkanie i musze w nie pakowac fundusze ;(
Oprocz tego niewiele, kupilem mieszkanie i musze w nie pakowac fundusze ;(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 3 gości