BMW 320d , E91, "08 – nowy daily car

Postprzez Barthez » 29 maja 2013, 12:34

chodzi o wygląd, czy ten rozmiar ma spełniać jeszcze jakieś funkcje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Bartoliniusz » 29 maja 2013, 12:42

Musi coś kleić do asfaltu w tylnonapędówce :D
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 23:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez wilusjdm » 29 maja 2013, 12:47

Oj coś czuje, że pierwsze relacje fotograficzne zmiażdzą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Barthez » 29 maja 2013, 12:54

Bartoliniusz napisał(a):Musi coś kleić do asfaltu w tylnonapędówce :D

hahaha

według tego przelicznika porszaki powinny mieć z tyłu jedno koło a'la flinston :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez radzi89 » 29 maja 2013, 14:28

Generalnie to fabryczny rozmiar :) Co do szerokości żeby fajnie przenosić moc i moment na asfalt to jednak szersza opona się przydaje. Jazda CLK z oponami 225 na tyle była raczej dość żenująca :)

Dodatkowo felgi na tył dedykowane do BMW 3 mają szerokości od 8 do 10 cali, a naciągnięta opona w aucie codziennym to słaby pomysł moim zdaniem :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Barthez » 29 maja 2013, 14:55

i na takich szerokich laczkach dobrze się jeździ w koleinach?

Pytam bo w pasku na 225 na 17 jest już wyczuwalne myszkowanie na niskim profilu.
U mnie z tą szerokością problemu nie ma – profil 70/16
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez radzi89 » 29 maja 2013, 16:28

Szczerze mówiąc nie jest źle – na oponach typu run flat była masakra. Po przesiadce na normalne i to o niższym profilu jedzie się dużo fajniej. Nie rzuca na koleinach. W jeepie mam wszystkie cztery opony 255 i tam jest trochę gorzej bo jednak przód lekko myszkuje.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Krzemol » 29 maja 2013, 17:08

radzi89 napisał(a):a naciągnięta opona w aucie codziennym to słaby pomysł moim zdaniem :)

Lekki naciąg na codzień IMO nie przeskadza :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1571 (268/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez piotrekkk1985 » 30 maja 2013, 02:35

Piekne felgi :D a do tych oponek przydalo by sie teraz troszke wiecej niutkow ;) jakies plany na przyszlosc ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Ścibi85 » 30 maja 2013, 07:49

piotrekkk1985 napisał(a): przydalo by sie teraz troszke wiecej niutkow ;) jakies plany na przyszlosc ??


O to samo miałem zapytać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2012, 22:53
Posty: 1288 (14/11)
Skąd: Piaski
Auto: 1. Mazda 3 BP HB SkyActivX AT Hikari + Luxury Black
2. Mazda3 2.0 MZR DISI i-stop 2o1o

Postprzez radzi89 » 30 maja 2013, 10:58

Plan tak ok 220 km i 500 nm ;)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez KMBak » 30 maja 2013, 11:55

No ładne to BeMeWu.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez onyx » 30 maja 2013, 22:40

radzi89 napisał(a):Plan tak ok 220 km i 500 nm ;)


Ładne auto :)
Jak Ci miłe dłuższe życie sprężarek i koła 2-masowego to pozostań przy serii ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Neonixos666 » 30 maja 2013, 22:57

W tym silniku też są klapki w kolektorze które silnika łyka? w E46 to chyba częsta usterka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez onyx » 30 maja 2013, 23:03

Tak, w e-46 z 2 litrowym motorem te klapki były z plastiku i się urywały ;) Ale dopiero przy przebiegach >200 tyś km. W 3 litrowych były metalowe i nie było problemów :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez radzi89 » 30 maja 2013, 23:46

Turbo zawsze można wymienić, dwumas też. To przecież jak dla mnie poniekąd elementy eksploatacyjne więc liczę się z tym, że kiedyś i tak je zmienię :) Inna sprawa, że kolega ma dokładnie ten silni po programie na 223 KM i 470 NM , przejechał już autem 210 tys. w tym 110 na programie i nic jeszcze nie wymienił, więc jestem dobrej myśli :P

Co do klapek szczerze mówiąc nie wiem – wiem jedynie, że z silników 2,0 tej jest najlepszy w BMW :P Najlepszy tj. najmniej problemowy :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez onyx » 2 cze 2013, 09:55

Jeżeli tak do tego podchodzisz, to śmiało działaj :) Nie sugerowałbym się tak mocno tym co kolega mówi. Wszystko zależy od stylu jazdy i traktowania auta – nie ma co generalizować. W Twoich rękach i tak będzie miał dobrze i będzie zadbany ;)
Wg mnie, jeśli chodzi o trwałość konstrukcji to ten starszy 3.0d bije na łeb nowsze 2.0.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez radzi89 » 2 cze 2013, 12:13

Co do 3,0 zgadzam się – są najlepsze. Ten model jest najlepszy pośród 2,0 :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Seraf » 6 cze 2014, 08:06

Dzieje się coś w temacie?
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez radzi89 » 6 cze 2014, 22:05

Hmm felgi wsadzone, ringi zmienione, program zrobiony . Powoli musze sie zabrac za dopieszczenie wizualne, w przyszlym tygodniu oddaje kierownice do obszycia bo lekko ja zjechalem jezdzac po miescie :P

Oprocz tego niewiele, kupilem mieszkanie i musze w nie pakowac fundusze ;(
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy