uszkodzony elektrozawór turbiny?
czyscilem sprawdzalem wtryski zaslepilem egr
nie jest az tak zle ale turbiny faktycznie nie czuje
i moze dobrze by bylo to naprawic tak dla siebie
ma ktos taka gruche do sprzedania?
ps. a powiedzcie mnie jak dziala ta gruszka czym ona steruje i w jaki sposob
nie jest az tak zle ale turbiny faktycznie nie czuje
i moze dobrze by bylo to naprawic tak dla siebie
ma ktos taka gruche do sprzedania?
ps. a powiedzcie mnie jak dziala ta gruszka czym ona steruje i w jaki sposob
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Wstukaj w google to co Ci napisalem wczesniej. Tzn zawor westegate, wszystko bedziesz mial jak na dloni...
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
czyscilem dolot sprawdzalem wtryski
zmieniam filtry co pol roku
ale robie go dla siebie wiec mysle zeby zmienic ta gruche w sumie nie najdrozej a turbiny nie czuje wogole nawet przy wyzszych obrotach jakiegos ciagu nie czuje zbytnio wiec moze bym to wymienil z tym ze moge sam i 100 zl w kieszeni tylko ciezko dostac ta czesc
ma moze ktos cos takiego do sprzedania badz wyporzyczenia dla sprawdzenia za flaszke
zmieniam filtry co pol roku
ale robie go dla siebie wiec mysle zeby zmienic ta gruche w sumie nie najdrozej a turbiny nie czuje wogole nawet przy wyzszych obrotach jakiegos ciagu nie czuje zbytnio wiec moze bym to wymienil z tym ze moge sam i 100 zl w kieszeni tylko ciezko dostac ta czesc
ma moze ktos cos takiego do sprzedania badz wyporzyczenia dla sprawdzenia za flaszke
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Sprawdz czy mozesz ciegno od gruchy wcisnac jej strone. Czy duzej sily trzeba uzyc aby ja przesunac? Najpewniej to wpiac manometr w dolot i sprawdzic ile turbo dmucha. Ale nie na postoju tylko w czasie jazdy. Tzn na 4,5 biegu i gaz w podloge. Jabys mieszkal blizej to sprawdzilibysmy, mam zestaw z manometrem.
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Ale podczas jazdy? Czy na postoju? Gdzie podpioles manometr?
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Tak jak pisałem, mierzyłeś to na 4 i 5 biegu na pełnym gazie? Jeśli tak, to zostaje Ci samemu sprawdzić czy westegate się otwiera i zamyka. Mogła strzelić sprężyna w nim, Ale żeby go sprawdzić trzeba go zdemontować. Jest przykręcony na torx T25 bodajrze, a cięgno przymocowane jest chyba na seggerze. Jak wymontujesz to w zasadzie sprawdź czy wychodzi pod wpływem ciśnienia (np podepnij strzykawkę 60ml, wytworzy odpowiednie ciśnienie), no i sprawdź czy samoczynnie cięgno jest wciągane w głąb gruszki.
P.S. pisałeś wcześniej że mechanik stwierdził że turbina dmucha dużo, a teraz piszesz że 0,4 bara. O co chodzi?
Śruby odkręcaj na zimnym silniku.
P.S. pisałeś wcześniej że mechanik stwierdził że turbina dmucha dużo, a teraz piszesz że 0,4 bara. O co chodzi?
Śruby odkręcaj na zimnym silniku.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
No to nic tylko wymintowac go i sprawdzic dokladnie. Zadzwon do ASO moze maja sama gruche z ciegnem za rozsadne pieniadze.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Na niskich obrotach to poprostu ten typ tak ma, nie zrobisz nic. Chyba ze zalozysz tzw oporniki.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Oj kolego szukac sie nie chce... Jest tam wszystko lacznie ze zdjeciami.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
nie ufajac temu mechanikowi postanowilem dzis sam strawdzic ten zawor
i :
zawór działa bardzo dobrze pod strzykawka pręt się przesuwa.
Nie przesuwa sie w trakcje jazdy bo nie ma tego ciśnienia, i nie pozwala ono zwolnic prace turbiny.
Przy 4 tys obrotów pręt ciut drgnął ale prawie niewidocznie.
odpiąłem to cięgno i ręcznie sterowałem turbiną i po wysunięciu się tego cięgna turbina nie pompuje wo gole i jak wciąga się czyli w stronę akumulatora turbina pompuje.
Więc z zaworem czy bez ona pompuje taką samą siłą, widać różnice pomiedzy 1000 obr a 4000 ze ciśnienie wyższe ale i tak mogę wąż między dolotem a intecoolerem swobodnie ścisnąć tak do polowy
i :
zawór działa bardzo dobrze pod strzykawka pręt się przesuwa.
Nie przesuwa sie w trakcje jazdy bo nie ma tego ciśnienia, i nie pozwala ono zwolnic prace turbiny.
Przy 4 tys obrotów pręt ciut drgnął ale prawie niewidocznie.
odpiąłem to cięgno i ręcznie sterowałem turbiną i po wysunięciu się tego cięgna turbina nie pompuje wo gole i jak wciąga się czyli w stronę akumulatora turbina pompuje.
Więc z zaworem czy bez ona pompuje taką samą siłą, widać różnice pomiedzy 1000 obr a 4000 ze ciśnienie wyższe ale i tak mogę wąż między dolotem a intecoolerem swobodnie ścisnąć tak do polowy
Ostatnio edytowano 12 cze 2014, 17:02 przez karlo8, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Teraz tak czytam, wiem że trochę późno. Ale nie mogę tego sklecić do kupy, kolego używaj proszę interpunkcji. Nic z tego nie rozumiem i inni pewnie też.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
hej
wiecie może jak sprawdzić wydajność turbiny bez wyjmowania jej z auta,
jak sprawdzić jej stan, ciśnienie sprężania i jakie ono powinno byc (oleju nie dolewam wo gole wiec pewnie nie bierze), bo myślę ze to tu wina.
ostatnio jechałem służbową astra 1,7 cdti i powiem ze do 1800 tys obr zbierała się gorzej niż moja mazda ale jak wcisnąłem powyżej 1800 obr to taki nagły wzrost mocy, ze w siedzenia wgniata a u mnie nie widać żadnego odejścia powyżej 2000
wiecie może jak sprawdzić wydajność turbiny bez wyjmowania jej z auta,
jak sprawdzić jej stan, ciśnienie sprężania i jakie ono powinno byc (oleju nie dolewam wo gole wiec pewnie nie bierze), bo myślę ze to tu wina.
ostatnio jechałem służbową astra 1,7 cdti i powiem ze do 1800 tys obr zbierała się gorzej niż moja mazda ale jak wcisnąłem powyżej 1800 obr to taki nagły wzrost mocy, ze w siedzenia wgniata a u mnie nie widać żadnego odejścia powyżej 2000
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Nie da się inaczej sprawdzić w warunkach warsztatowych. Może ośrodki badawczo rozwojowe koncernów motoryzacyjnych posiadają taki sprzęt. I nie porównuj silnika z turbina o zmiennej geomterii do silnika z turbiną o stałej geometrii.
Żeby samu sprawdzić turbinę musisz poznać zasadę jej działania, i funkcję zaworu westegate. Sprawdź dobrze szczelność dolotu, bo tu może być problem. I w tym przypadku samochód nie musi kopcić na czarno co by sygnalizowało problemy z turbiną.
Chcesz sprawdzać ciśnienie sprężania silnika? Po co?
Zapytaj o pomoc na forum regionalnym może polecą Ci godny zaufania warsztat.
Żeby samu sprawdzić turbinę musisz poznać zasadę jej działania, i funkcję zaworu westegate. Sprawdź dobrze szczelność dolotu, bo tu może być problem. I w tym przypadku samochód nie musi kopcić na czarno co by sygnalizowało problemy z turbiną.
Chcesz sprawdzać ciśnienie sprężania silnika? Po co?
Zapytaj o pomoc na forum regionalnym może polecą Ci godny zaufania warsztat.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości