Mazda6 GY AJ '04

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez 19Maaarcin89 » 30 maja 2014, 22:24

Socyopatic napisał(a):p.s to gdzie jest korek od chłodnicy jak nie przy samej chłodnicy? :P


Nie mów mi że ty do wspomagania dolewałeś wody??

Pewnie pompa już do wymiany a z silnikiem nic się nie stało tylko po prostu gdzieś ci woda wyleciała i się zagrzał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 31 maja 2014, 00:45

.
Ostatnio edytowano 3 cze 2014, 15:50 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 31 maja 2014, 10:04

79849bbeaa98b0d8b9110bb53c9117b6.jpg



Nie wiem jak jest u Ciebie ale wątpię żeby było inaczej bo u mnie w tym miejscu co zaznaczyłem jest właśnie wlew do wspomagania i jest nawet napisane na korku (zdjęcie od arkadiusa)
POWER STEERING FLUID ONLY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez mmarcis4 » 31 maja 2014, 10:54

no to kolego Socyopatic sądząc po tym co napisał właśnie 19Maaarcin89 to narobiłeś sobie sam bałąganu <oczy>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Maniekvip » 31 maja 2014, 10:58

Jak by nie było korki są inne na fotkach więc może nie będzie bigosu z tego :]
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez Socyopatic » 31 maja 2014, 13:07

Faktycznie pomylilem korki <glupek2> na szczescie tam wlalem tylko nakretke wody wiec moze nie rozwalilem pompy. Pytanie dlaczego auto sie ugotowalo jadac zanim jeszcze otworzylem maske? I dlaczego grzalo sie dalej jak wiekszosc wody i potem plynu chlodniczego wlalem do wyrownawczego od chlodnicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 31 maja 2014, 18:17

a sprawdzałes czy pasek od pompy masz cały bo on jest osobno tylko do pompy ten krótki z lewej strony a może tylko pompę masz walnietą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Tito01 » 31 maja 2014, 20:05

Kurdę, współczuję. Jestem ciekaw co było przyczyną.
A pompa nie jest przypadkiem z prawej strony silnika, na osobnym pasku?

Wysłano z Zopo C2 przy użyciu Tapatalk 4
zoooom...
Black & White
Klubowicz
 
Od: 6 mar 2008, 23:15
Posty: 934 (35/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01

poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)

Postprzez 19Maaarcin89 » 31 maja 2014, 20:32

Pompa wody jest chyba właśnie z prawej strony silnika na osobnym pasku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez pietia82 » 1 cze 2014, 00:19

zależy jak się stoi ale pompa jest na osobnym pasku w sumie z lewej strony od kierowcy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez 19Maaarcin89 » 1 cze 2014, 11:55

Osobny pasek jest tylko jeden to mówimy o tym samym. Strona kierowcy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 3 cze 2014, 15:42

W sobote mam nadzieje uda sie złapac z Arkadiusem i porozbierac dolot i co trzeba zeby sprawdzic co mogło puscic. Trzy dni temu jak ostatnio byłem przy aucie normalnie odpaliło jakby nigdy nic, zero swiecacych sie kontrolek. Olej na bagnecie jeszcze był. Moze sie nie ugotował silnik do konca.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 3 cze 2014, 15:58

Parę dni temu mój teściu w BMW miał podobny przypadek.
Przy normalnej jeździe wywaliło mu wodę ale jakoś dojechał do domu i dolał 3L wody i następnego dnia sytuacja się powtórzyła, dolał 2L wody i odpowietrzył dokładnie układ i od tego czasu nic się nie dzieje a on sam nie wie co się stało że się woda zagotowała.

Sprawdziłeś czy w oleju masz wodę albo olej w wodzie??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 12 cze 2014, 16:34

Auto jezdzi od poniedzialku normalnie. Przyczyna awarii bylo rozwalenie elementow w ukladzie chlodzenia po przerobkach z lutego. Teraz jest to poprawione przez mojego mechanika i powinno byc ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 12 cze 2014, 18:06

dobrze ze sie motor nie skonczył :D szerokości i bezawaryjności :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez 19Maaarcin89 » 12 cze 2014, 19:49

A co tam z pompą wspomagania? Działa?
Co przerobiłeś że aż do takiej sytuacji doszło?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 12 cze 2014, 19:58

Pompa odpukac dziala – przeplukany caly uklad i zalany na nowo, podobnie zreszta jak i uklad chlodzenia. Strzelil trojnik wrzucony przy przerobce likwidowania przepustnicy i jeszcze kolanko w innym miejscu. Teraz jest to zrobione juz lepiej choc nadal nie tak jak wyszlo z fabryki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 12 cze 2014, 20:25

Też miałem to zmieniać jak zobaczyłem u Ciebie ale jakoś za bardzo mi się nie chciało tego robić i chyba dobrze że zostawiłem to w originale
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 12 cze 2014, 21:41

U mnie niestety bylo juz tam nadrutowane wczesniej bo strzelilo wtedy w lutym przy samym zdjeciu dolotu. Wiec trzeba bylo to ogarnac. Niestety bylo to poprawione tez troche druciarsko i dlatego nie wytrzymalo proby trasy. Ogolnie akcja ta ostudzila moj zapal do modzenia/rzezbienia z wieksza przepustnica itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Arkadius 73 » 14 cze 2014, 15:54

Rafał to co poprawialiśmy w lutym to było na szybko – wiesz sam trzeba było dokupić kolanko które można kupić tylko w jednym znanym mi miejscu a sklep działa od pn.-pt. – więc kleiliśmy , pytałem się ciebie czy nic nie wycieka , ale to nadal było tylko prowizoryczne , myślę że nadal masz oem trójnik dolny ,który też u ciebie nie jest szczelny







taki zestaw był potrzebny

Obrazek

teraz myślę że jednak każdy niech się uczy na swoich błędach albo niech płaci pseudo-warsztatom AVE ja już na pewno nikomu nie pomogę AVE
Arkadius 73
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy