Nadejście i zakup nowej szóstki – Mazda6 GJ (2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez venom200 » 29 gru 2013, 13:14

R4v napisał(a):
OldSeb napisał(a):Na pytanie czy warto możesz sobie łatwo sam odpowiedzieć. Różnica w cenie dla 2.0 to 8 tys.


Różnica to 20tys. Nie ma automatu SkyPassion 2.0 :P

Tylko po co automat?
A wiem chcesz zeby auto bylo jeszcze mniej dynamiczne

Wysłane z mojego GOCLEVER za pomocą Tapatalk 2
mazda 6 143 km 2006
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 20:12
Posty: 91 (1/1)
Skąd: toruń
Auto: Mazda 6 GJ 2,0 165 KM

Postprzez tomb745 » 29 gru 2013, 14:53

Polecam skypassion: benzyna 2.0 nie występuje z automatem w tej wersji a automat jest mocną stroną 6, jasna tapicerka dla tych co nie lubią smutnych wnętrz występuje tylko w skypassion, kamera cofania jest bardzo przydatna, wydaje mi się, że pełna elektryka foteli jest tylko w skypassion (wymaga sprawdzenia), auto na 19'' prezentuje się fenomenalnie, drobne dodatki, których próżno szukać w specyfikacji są zarezerwowane dla najmocniejszych wersji skypassion – np fortepianowe wstawki pomiędzy szybami, spoiler przedni itp
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2013, 14:45
Posty: 86 (0/1)
Auto: GJ 6 kombi, sky-passion 2,2 175 KM, diesel, AT

Postprzez venom200 » 30 gru 2013, 17:44

No i stało się zakupiłem nową M6 .
Chciałem początkowo wersje Skypassion z terminem 3-5 tyg. Ale na miejscu stala czarnulka Skyenergy, do ktorej wynegocjowałem
W standardzie:
Ubezpieczenie
Navi
Autoalarm
Kpl zimówek i letnich
Wszystkie dywaniki
Wieszaki
Mata bagażnika oryginalna mazda
I to wszystko w cenie 108 000 i leasingu na na 105%
Wydaje mi się że chyba dobrze zrobiłem

Wysłane z mojego GOCLEVER za pomocą Tapatalk 2
mazda 6 143 km 2006
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 20:12
Posty: 91 (1/1)
Skąd: toruń
Auto: Mazda 6 GJ 2,0 165 KM

Postprzez Angel KrK » 30 gru 2013, 22:15

Nie chwaląc się zapłaciłem 115 K za SkyPassion z navi, ubezpieczeniem, mata bagażnika, autoalarmem, drugim kompletem Alu felg – tez mi się wydaje ze dobrze zrobiłem <jupi>
Wg mnie warto dopłacić do SkyPassion aby mieć system Bose i kamerę cofania no i skórę.
Ostatnio edytowano 6 lip 2014, 18:14 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całych postów
7,8 l
Początkujący
 
Od: 19 gru 2013, 07:36
Posty: 16 (2/0)
Auto: Chrysler 3.8 benzyna
Toyota Verso 2.2d
Jeep Grand Cherooke 4l
Mazda 2.0 SkyPassion 6MT

Postprzez tombien » 30 gru 2013, 23:03

Warto dopłacić – mała różnica w cenie a dostaje się dużo, dużo więcej – dlatego ta wersja jest tak popularna (57% całej sprzedaży GJ to SkyPassion).
Angel KrK – autoalarm w tej wersji jest fabryczny :)
Obrazek

Wcześniej: GH 2.0 MZR-CD Top '08
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2009, 21:12
Posty: 106 (0/1)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 MT Sedan SkyPassion

Postprzez venom200 » 31 gru 2013, 00:14

Też bym miał Sky Passion zs okoko 117000 alw termin 1, 5 miecha w takiej konfiguracji jakiej bym chciał jak dla mnie niedopuszczalny, Potrzebuje pilnie auto. A SkyEnergy też wyposażony fajnie jest wiec wziolem i w takiej konfiguracji jak mi odpowiada

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
mazda 6 143 km 2006
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 20:12
Posty: 91 (1/1)
Skąd: toruń
Auto: Mazda 6 GJ 2,0 165 KM

Postprzez Maniekvip » 27 maja 2014, 14:38

... no właśnie jest prawie idealna :D
Dlaczego tylko prawie ??
Wczoraj w pewnym tygodniku motoryzacyjnym był test rocznej Mazdy z 40 przebiegiem 40 000 km.
Po przejechaniu tego dystansu wymieniono tylko klocki hamulcowe z przodu a to tylko dlatego że auto przechodziło wiele różnych testów i klocki nie wytrzymały.
Auto ani razu się nie zepsuło a silnik benzynowy 2.0 spalił średnio 8 litrów na setkę. System Start-Stop na tym dystansie zaoszczędził 30 litrów paliwa.
Po oględzinach auta nie znaleziono żadnych oznak korozji, nawet sprawdzano wziernikiem progi.
Teraz odpowiedź na pytanie dlaczego prawie idealna? ano dlatego że zardzewiał tłumik końcowy <glupek2>
Według mnie tygodnik ten bardzo jest zachwycony autami niemieckimi więc pewnie słowa Mazda 6 jest idealna nie przeszły by im przez gardła więc napisali PRAWIE IDEALNA.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez loockas » 27 maja 2014, 17:44

A co się miało zdarzyć po 40 tysiącach? Owszem zardzewiały tłumik po roku, to nie jest normalny objaw. Pytanie ile tej rdzy i gdzie ta rdza była.

Klocki hamulcowe wymieniliśmy też w Daci Logan po 30kkm, ale to jest auto za 1/5 ceny tej Mazdy. Sorry, ale auto tego segmentu po 40kkm nie powinno wykazywać wg mnie żadnych oznak zużycia (pomijam już te klocki, bo pewnie pałowali auto równo)

Maniekvip napisał(a):Po oględzinach auta nie znaleziono żadnych oznak korozji, nawet sprawdzano wziernikiem progi.


No to już należy uznać za sukces :P Chociaż jeszcze bym się nie cieszył. Dajmy jej kolejny rok :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez mmarcis4 » 27 maja 2014, 20:04

Widzę po Twojej wypowiedzi że taki mały pesymista z Ciebie,czy to dlatego że masz Lagune III i jesteś za nią zły na każdą inną markę?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Maniekvip » 27 maja 2014, 20:07

loockas napisał(a):A co się miało zdarzyć po 40 tysiącach? Owszem zardzewiały tłumik po roku, to nie jest normalny objaw. Pytanie ile tej rdzy i gdzie ta rdza była.

Klocki hamulcowe wymieniliśmy też w Daci Logan po 30kkm, ale to jest auto za 1/5 ceny tej Mazdy. Sorry, ale auto tego segmentu po 40kkm nie powinno wykazywać wg mnie żadnych oznak zużycia (pomijam już te klocki, bo pewnie pałowali auto równo)


Po 40 tyś jak się czyta testy i reportaże aut prawie nowych to w dużej ilości był wkład serwisowy na 6-10tyś zł wiele rzeczy wymieniano na gwarancji. Może nie były to poważne usterki ale upierdliwe usterki które kosztują.

Popatrz na filmiki z jazd testowych różnych aut i zobacz jak dostają po pupie to zrozumiesz że standardowe klocki musiały się skończyć, do takich testów powinni zakładać wyczynowe <rotfl>

Patrząc na testy aut wiem że nie kupił bym takiego auta po testach...

mmarcis4 jak możesz to pokaż fotkę wydechu bo ja już nie mam gazety
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez mmarcis4 » 27 maja 2014, 22:32

Proszę bardzo
Załączniki
20140527_222311.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez lucxxx » 28 maja 2014, 06:27

NIe mogę się powstrzymać i zrobię mały OT.
Zauważyłem że im dłużej siedzę na forum Mazdy tym bardziej jestem przekonany że moim nastepnym autkiem będzie coś francuskiego. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2012, 12:20
Posty: 190 (14/14)
Skąd: Krosno
Auto: Reno Laguna 2010, 2.0 dCi, 150 KM/
była Mazda Premacy Sportive 2002, 2.0 131 KM, LPG

Postprzez brii » 28 maja 2014, 09:21

loockas napisał(a):Zdaje sobie sprawę, że samochody projektują teraz księgowi

Nosz kurna z racji wykonywanego zawodu muszę zaprotestować i zdementować brednie – projektują teraz działy finansowe a nie księgowość. Powiedzieć, że o finansowaniu decydują księgowi to jak powiedzieć, że o użytych materiałach przy budowie sieci decydują programiści aplikacji ;) Księgowi nie decydują, – księgowi księgują i sprzątają bajzel w papierach.
A wracając do tematu – liczę na to, że nowa 6 będzie miała blachy takie jak mają francuskie samochody :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Krzemol » 28 maja 2014, 11:14

brii napisał(a):A wracając do tematu – liczę na to, że nowa 6 będzie miała blachy takie jak mają francuskie samochody :)

Biorąc pod uwagę że to Mazda masz bardzo wysokie wymagania <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1570 (267/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez SCADA » 28 maja 2014, 11:16

loockas napisał(a):Nie natknąłem się w innych "testach" czy nawet opiniach użytkowników na problem korozji wydechu. Może to tylko pojedynczy przypadek...



Hehe... Niestety nie... :D Na "zaprzyjaźnionym" forum (nie wiem, czy mogę tutaj podać bezpośredni link, więc tego nie zrobię) w dziale 'Garaż GJ (12-)'>>'Mechanika GJ' >>'Układ wydechowy' jest temat "Rdzewiejący układ wydechowy" i jako dowód dołączone śliczne zdjęcie <rotfl>
Pytanie jest takie – skoro kilkumiesięczny samochód z przebiegiem 6k km ma taki wydech (w tym roku niespecjalnie w zimie sypali solą), to co będzie później? Poza tym wydech rdzewieje też od środka (być może bardziej, niż z zewnątrz).

Ciekawe, czy opaski na wężach pod maską też będą rdzewiały, tak, jak w starszych "szóstkach"? :)

Co prawda napisali, że "problem korozji wydaje się rozwiązany", jednak ja osobiście uwierzę w to dopiero kiedy zobaczę 10-letnią taką Mazdę.



W artykule, który tutaj jest cytowany, zwrócono też uwagę na "haczący trzeci bieg i niezbyt płynną pracę sprzęgła"... A tutaj na forum piszą, że haczenie biegów ma ustać po 2000 km... <lol>

Może zacytuję więcej, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: "... haczący trzeci bieg i niezbyt płynna praca sprzęgła podczas ruszania towarzyszyły nam do samego końca – ten typ wyraźnie tak ma." <lol>

Jak widać – z mechaniką w nowych Mazdach też nie jest zbyt różowo, a póki co silniki SkyActive też są wielką niewiadomą.
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2014, 20:20
Posty: 102 (0/11)
Auto: Audi S5 3.0 TFSI 354KM quattro
BMW340i xDrive
Cupra Formentor VZ

Postprzez loockas » 28 maja 2014, 11:28

brii napisał(a):Nosz kurna z racji wykonywanego zawodu muszę zaprotestować i zdementować brednie –


Faktycznie. Człowiek mylnie nazywa wszystkich związanych z finansami "księgowymi". Wybacz :P

SCADA napisał(a):Hehe... Niestety nie...


Hmmm no i czar prysł. Muszę się zaprzyjaźnić z tym drugim forum i pozyskać trochę nowej wiedzy. Dzięki za informacje :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Maniekvip » 28 maja 2014, 14:28

Silnik w Maździe pewnie suma summarum i tak wypadnie lepiej niż te wszystkie małe turbodoładowane TSI, TCe ipt. Natomiast bardzo ciekawi mnie system i-ELOOP.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez mmarcis4 » 28 maja 2014, 15:41

SCADA napisał(a):Jak widać – z mechaniką w nowych Mazdach też nie jest zbyt różowo

Obejrzałem kilka testów Mazd 6 w sieci i nikt nigdzie nie skarżył sie na haczenie 3 biegu,może do auto światu trafił się taki egzemplarz ?A co do francuzów,wole wydać 500 zł co 2 lata na lakiernika niż 1500 zł na części co roku na awarie Renault hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Speed » 28 maja 2014, 16:02

A ja bym się trzymaj tematu wątku Panowie :)
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez Grzyby » 28 maja 2014, 16:57

Maniekvip napisał(a):przez auto przeleciało z 50 różnych kierowców testowych

W autach które kupili klienci w salonach też tak było? :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto