Mazda6 GY RF '05 2,0 MZR-CD 136KM AERO
No i oddana do blacharza. W sobotę ma być już gotowe. Poza wszystkimi czterema błotnikami i tylnymi drzwiami jeszcze zderzak przód od aero będzie musiał pokleić bo niestety się rozlazł.  
 
Teraz będę miał czas na obmyślenie co dać w miejsce kratek.
Opony jednak raczej 205/50 wpadną bo się ostatnio wykosztowałem nieprzewidzianie na naprawy i trzeba zacząć oszczędzać.
			
			
		Teraz będę miał czas na obmyślenie co dać w miejsce kratek.
Opony jednak raczej 205/50 wpadną bo się ostatnio wykosztowałem nieprzewidzianie na naprawy i trzeba zacząć oszczędzać.

- Od: 17 gru 2009, 00:29
 - Posty: 339 (0/3)
 - Skąd: Świdnik\Lublin
 - Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12 
No i już odebrałem auto po malowaniu. Do tego pierwsza część pakietu już siedzi. Wygląda dobrze.  
			
			
				
			
		

- Od: 17 gru 2009, 00:29
 - Posty: 339 (0/3)
 - Skąd: Świdnik\Lublin
 - Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12 
ale z tym zderzakiem bez lotki nie przystoi 
			
			
		
Wygląda zacnie. Jaki % przyciemnienia mają szyby?
			
			
		

- Od: 7 kwi 2014, 13:44
 - Posty: 3181 (148/189)
 - Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07 
Lotka będzie. I zderzak przedni i progi. Może już w tym tygodniu złożę do końca, jak mi czas pozwoli. Lakiernik od razu poleciał całość polerką i się wszystko niesamowicie błyszczy. Nawet nie wiedziałem, że czarne ramki szyb też mogą się błyszczeć.  
  
Już nie pamiętam czym oklejałem szyby. Było 4 rodzajów przyciemnień do wyboru i wybrałem 3 pod względem mocy. Następny był już prawie całkiem czarny.
Niestety felg dalej nie mam. Myślę coś nad używkami jednak i nie wiem co wybrać.
Edit. Ten co tu był (czyli drugi) wywalam bo i tak odpada
			
			
				Już nie pamiętam czym oklejałem szyby. Było 4 rodzajów przyciemnień do wyboru i wybrałem 3 pod względem mocy. Następny był już prawie całkiem czarny.
Niestety felg dalej nie mam. Myślę coś nad używkami jednak i nie wiem co wybrać.
Edit. Ten co tu był (czyli drugi) wywalam bo i tak odpada
Ostatnio edytowano 25 maja 2014, 22:19 przez Magoor, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		
- Od: 17 gru 2009, 00:29
 - Posty: 339 (0/3)
 - Skąd: Świdnik\Lublin
 - Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12 

- Od: 17 gru 2009, 00:29
 - Posty: 339 (0/3)
 - Skąd: Świdnik\Lublin
 - Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12 

- Od: 17 gru 2009, 00:29
 - Posty: 339 (0/3)
 - Skąd: Świdnik\Lublin
 - Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12 
VT to ja sam sobie robiłem jeszcze z innymi. I te dwie mi się zostały do decyzji. Na żywo będzie trochę inaczej.
Coś znalazłem – tylko czarne szybki i będzie jak moja. To są co prawda 18'. Brakuje mi jeszcze zobrazowania tego trzeciego.
			
			
		Coś znalazłem – tylko czarne szybki i będzie jak moja. To są co prawda 18'. Brakuje mi jeszcze zobrazowania tego trzeciego.

- Od: 17 gru 2009, 00:29
 - Posty: 339 (0/3)
 - Skąd: Świdnik\Lublin
 - Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12 
jak dla mnie drugie odpadają 
 wybrałbym chyba 1, bo bardziej sportowo wyglądają, co pasuje do aero 
 jak zdemontujesz pakiet, bierz 3, a z pakietem 1 
 takie jest moje zdanie 
			
			
		
 takie jest moje zdanie Trzecie, bo sam takie mam. 
Sent from my HTC One using Tapatalk
			
			
		Sent from my HTC One using Tapatalk


- Od: 7 kwi 2014, 13:44
 - Posty: 3181 (148/189)
 - Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07 
Ja także jestem za trzecią opcją  
			
			
		- 
					
						
					
						& Marta
 
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
 - Posty: 3600 (51/69)
 - Skąd: Niepołomice
 - Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08 
1 i 3 sa ok, ale bez szału.. w uzywkach za podobna kwote można znaleźć cos dużo ciekawszego 
			
			
		
- Od: 13 sty 2014, 19:06
 - Posty: 892
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r. 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




