Stuki w maglownicy
Strona 1 z 1
witam i mam pytanie czy juz ktoś mial problemy z maglownicą . stuki najbardziej są słyszalne podczas energicznych ruchów kierownicą lewo prawo przy zgaszonym aucie . czy to może być powodem stukania podczas jazdy po naszych pieknych drogach . lepiej wymienić na używaną czy regenerować . poleccie jakiś zakład okolic legnica wrocław
Ostatnio edytowano 17 maja 2014, 17:54 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: literówka
Powód: literówka
- Od: 5 mar 2014, 10:30
- Posty: 18
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna 146KM rocznik 2005
Maglownica po uruchomieniu silnika się uszczelnia tak że stuki powinny być mniej słyszalne. Pierwsze sprawdź wieloklin pod kierownica. U mnie był suchy. Po nasmarowaniu tawotem stuki zniknely.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
- Od: 24 mar 2014, 10:27
- Posty: 72
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6 GG 2004r. 2.0 LF17 Benzyna 141KM + BRC LPG
gulek napisał(a): stuki najbardziej są słyszalne podczas energicznych ruchów kierownicą lewo prawo przy zgaszonym aucie .
u mnie też tak stuka ale tylko na postoju przy energicznych ruchach – podczas jazdy nie słychać nic
a u mnie prawdopodobnie to stuka podczas jazdy po małych wybojach poniewasz prawie wszystkie elementy przedniego zawieszenia zostały wymienione na nowe . Ostatni byłem na trzepakach i mechanik powiedział ze nigdzie nie ma luzu. A to stukanie w maglownicy odkryłem wczoraj stojąc na parkingu więc twierdze że to możę być przyczyną irytującego dzwieku dochodzącego z przodu z lewej strony.
- Od: 5 mar 2014, 10:30
- Posty: 18
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna 146KM rocznik 2005
witam a czy jest możliwość regulacji tych luzów w maglownicy tak jak w innych autach
Dopisano 18 maja 2014, 15:23:
właśnie wróciłem z garażu bo nie dawało mi spokoju czy tam jest regulacja luzu . Okazało się że jest śruba regulacyjna na torx i kontra na klucz znajduje sie to od strony grodzi silnika . Jutro jadę poszukać jakiegoś magika do legnicy który to jest w stanie wyregulować. Może kogoś polecicie.
Dopisano 18 maja 2014, 15:23:
właśnie wróciłem z garażu bo nie dawało mi spokoju czy tam jest regulacja luzu . Okazało się że jest śruba regulacyjna na torx i kontra na klucz znajduje sie to od strony grodzi silnika . Jutro jadę poszukać jakiegoś magika do legnicy który to jest w stanie wyregulować. Może kogoś polecicie.
Ostatnio edytowano 18 maja 2014, 13:26 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: literówka :)
Powód: literówka :)
- Od: 5 mar 2014, 10:30
- Posty: 18
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna 146KM rocznik 2005
witam bylem dzisiaj u mechanika stwierdził że maglownicy nie można regulować jedyne wyjście to regeneracja lub wymiana na sprawną używke. Po powrocie do domu zabrałem się do wyciągania magla najpierw odkręciłem go od sanek odłączyłem przewody odkręciłem końcówki drążków i krzyżak kolumny kierowniczej , jednak kiedy chciałem go wyciągnąć z auta okazało się że nie ma takiej możliwości trzeba opuszczać całe sanie dolną poduszke silnika. MOŻE MACIE JAKIŚ SPOSÓB NA WYCIĄGNIĘCIE GO BEZ OPUSZCZANIA CAŁYCH SAŃ BO NIE CHCE ICH RUSZAĆ
- Od: 5 mar 2014, 10:30
- Posty: 18
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna 146KM rocznik 2005
Witaj
Wymieniłem już pół zawieszenia : amory, końcówki drążka, jakieś gumy wahacza, zrobiłem geometrię kół i NIC.
Stuki jak były tak są i do tego doszło drżenie kierownicy przy ok, 80-90 km/h szczególnie jak puszczę kierownicę. Na postoju wyraźnie słychać jakby luz jak kręcę energicznie kierownicą.
Może być maglownica lub ewentualnie końcówki do niej ( co byłoby super sprawą).
Ehhh rozpisałem się... to gdzie można zrobić to dobrze i za ile ? No i jak długo to trwało ?
Ile kosztowała Cię w PL taka przyjemnośc ? Niestety mam prawdopodobnie ten sam problem tylko nie mam takich możliwości jak w Polsce. Mieszkam w Anglii i nie mam pojęcia jak sie za to zabrać. Jak mam jechać gdzieś do garażu i widzę tych "czarodziejów" wszystkich to mi się nóż w kieszeni otwiera !gulek napisał(a):Witam magiel zregenerowany stuki ustały SUKCES
Wymieniłem już pół zawieszenia : amory, końcówki drążka, jakieś gumy wahacza, zrobiłem geometrię kół i NIC.
Stuki jak były tak są i do tego doszło drżenie kierownicy przy ok, 80-90 km/h szczególnie jak puszczę kierownicę. Na postoju wyraźnie słychać jakby luz jak kręcę energicznie kierownicą.
Może być maglownica lub ewentualnie końcówki do niej ( co byłoby super sprawą).
Ehhh rozpisałem się... to gdzie można zrobić to dobrze i za ile ? No i jak długo to trwało ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości