Regulacja zaworów w silniku
A da się ocenić stan zaworów jakby użyć jakiegoś endoskopu?
Rozumiem. Dziękuję sa wyjaśnienia.
Dam znać za parę dni.
Pozdrawiam
Dam znać za parę dni.
Pozdrawiam
Odebralem samochod z regulacji. W sumie zaplacilem 400zl za robocizne plus za 7 szklanek po 40zl z Forda.
Ale niestety pojawil się problem juz po wyjechaniu z serwisu. Na 3 cylindrze wypada zaplon (błąd P0303). Zamienione cewki i swiece i nadal to samo.
Jak jest zimny to pracuje prawidlowo. Po nagrzaniu podczas przyspieszania mocno szarpie i miga konrtolka Check Engine.
Jutro jade z powrotem.
Ale niestety pojawil się problem juz po wyjechaniu z serwisu. Na 3 cylindrze wypada zaplon (błąd P0303). Zamienione cewki i swiece i nadal to samo.
Jak jest zimny to pracuje prawidlowo. Po nagrzaniu podczas przyspieszania mocno szarpie i miga konrtolka Check Engine.
Jutro jade z powrotem.
Na benzynie i lpg. Na lpg mniej szarpie.
Bylem rano w serwisie.
Sprawdzona kompresja 12bar na 3. Na pozostałych 12,5.
Umówiłem się na środę żeby zostawić auto na sprawdzenie czy rorząd nie jest przestawiony.
Ale dziwna sprawa bo przy malym obciazeniu nie wypada zaplon. Jak sie malo dodaje gazu to powoli przyspiesza i jest dobrze nawet przy 4000 obr. Wystarzczy tylko mocniej nacisnac gaz i zaczyna szarpac i miga kontrolka P0303.
Sprawdzona kompresja 12bar na 3. Na pozostałych 12,5.
Umówiłem się na środę żeby zostawić auto na sprawdzenie czy rorząd nie jest przestawiony.
Ale dziwna sprawa bo przy malym obciazeniu nie wypada zaplon. Jak sie malo dodaje gazu to powoli przyspiesza i jest dobrze nawet przy 4000 obr. Wystarzczy tylko mocniej nacisnac gaz i zaczyna szarpac i miga kontrolka P0303.
Re: Regulacja zaworów w silniku
Post przez antichoice » 11 maja 2014 wczoraj 20:09
Odebralem samochod z regulacji. W sumie zaplacilem 400zl za robocizne plus za 7 szklanek po 40zl z Forda.
Ale niestety pojawil się problem juz po wyjechaniu z serwisu. Na 3 cylindrze wypada zaplon (błąd P0303). Zamienione cewki i swiece i nadal to samo.
Jak jest zimny to pracuje prawidlowo. Po nagrzaniu podczas przyspieszania mocno szarpie i miga konrtolka Check Engine.
Jutro jade z powrotem.
W jakim byłeś serwisie, bo piszesz o 7 szklankach fordowskich – chyba nie serwisie mazdy ?
Nie ASO ale robią Mazdy
Tak mi teraz przyszlo do glowy po podpowiedzi brodaM6 ze to może komputer od gazu tak miesza.
Bo przez niego przechodzi sygnal od kompa benz. do wtrysków benz.
Bo przez niego przechodzi sygnal od kompa benz. do wtrysków benz.
Tak mam Staga.
Jak tam jest rozwązane odłączanie wtrysków benzyny? Na przekaźnikach?
Podejżałem pracę na kompie i wszystkie czasy wtryskiwaczy takie same nawet podczas szarpania.
Jak tam jest rozwązane odłączanie wtrysków benzyny? Na przekaźnikach?
Podejżałem pracę na kompie i wszystkie czasy wtryskiwaczy takie same nawet podczas szarpania.
To fotka silnika 2.3 – hydrauliczne popychacze są tu widoczne na zdjęciu.
Po pomiarze:
– na ssących – 0.2-0.25-0.25-0.25-0.25-0.2-0.25-0.2
– na wydechowych – 0.2-0.2-0.25-0.25-0.25-0.2-0.2
Niestety nie miałem dokładniejszego szczelinomierza – skok co 0.05, a więc więcej niż tolerancje luzów (0.03)
Jak widać tragedii nie ma – szczególnie na ssących, ale parę szklanek do wymiany będzie.
rymko napisał(a):hydrauliczne popychacze
wygląda to identycznie jak w 2.0 poza tym elementem (walec) miedzy zębatkami , u mnie tego nie ma, i zapewniam cie ze to nie są hydrauliczne popychacze tylko zwykle szklanki, nie ma tam żadnej hydrauliki, miałem to w rekach, jak byś miał hydrauliczna kompensacje to miał byś całkiem inne luzy ,bo na wyłączonym silniku hydraulika nie działa ( nie ma ciśnienia oleju)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6