– wymiana świec
– ustawienie luzów na zaworach
Nic nie pomogło ale jeździło aż nie padł akumulator który notabene miał 5 miesięcy ( może przypadek ) a potem cewka
– wymiana cewki
Samochód jeździł szarpanie było a spalanie wzrosło z 9,5 litra do 12 litrów gazu
Zacząłem szukać przyczyn i wymieniać kolejne rzeczy najpierw pojechałem do paru gazowników ale jeden był tylko konkretny, przejechaliśmy 70 km żeby ustawić gaz ale niestety nie udało się ponieważ przy około 2650 obrotów zmieniał się czas wtrysku z 6 ms do 3 ms przynajmniej wg Gazownika posiedział pokombinował zmniejszył szczelinę między świecami i dalej to samo. Wiec zalecił zbadanie komputera i czasu wtrysku na benzynie.
-2 nie zależne komputery pokazały ze wszystko ok.
Zmienione zostały kable na nowe NGK i wszystko było ok. przez 40 km po tym dystansie zaczęło się szarpanie na dobre samochodem na gazie i benzynie już i taki efekt jak by samochód palił na 3 cylindry plus brak mocy w ogóle. Samochód u mechaników i wszystko niby działa wiec znów na komputer po wielkich szukaninach okazuje się ze błąd ma czujnik położenie przepustnicy i czujnik temperatury powietrza z dolotu. Jednym słowem czyścimy przepustnice znów pod komputerm zaprogramować samochód znów jeździ już dużo lepiej i na benzynie na gazie ale tylko 46 kilometrów i znów palenie na 3 cylindry rzucanie silnikiem i samochodem i brak mocy.
Nie wiem już co wymieniać co robić może ktoś z Was ma koncepcje i może coś doradzi ?
