Wtryski – brak sterowania

Postprzez maras54 » 6 maja 2014, 10:10

Witam wszystkich. Problem jest tego typu. Auto nie odpala. Komputer, immobilizer OK, wiązka sprawdzana przez 3 elektryków/elektroników i jest OK. Czujnik położenia wału oraz wałka rozrządu nowy, nowa pompa ! Wtryski inne i sprawdzone na maszynie i są OK. Paliwo do wtrysków dochodzi ale wtryski nie dają paliwa na cylinder ... BRAK STEROWANIA wtryskami. W modelu przed liftowym był ponoć modół wtrysku pod filtrem powietrza ale tutaj już najwyrażniej nie występuje. Proszę o pomoc. Może ktoś wie co może być powodem.
Pozdrawim :)
maras54
 

Postprzez tadziol » 6 maja 2014, 15:37

jakieś kody usterek ? a może DPF miga ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Leoo » 6 maja 2014, 20:04

W RF7 wtryski muszą być wpisane w pamięć PCM. Bez tego nie można ich zamieniać czy wymieniać. Jakie ciśnienie w CR podaje komputer podczas rozruchu?
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez tadziol » 6 maja 2014, 22:35

Leoo napisał(a):W RF7 wtryski muszą być wpisane w pamięć PCM. Bez tego nie można ich zamieniać czy wymieniać.

czy to ma bezpośredni wpływ na zezwolenie na rozruch silnika?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez maras54 » 7 maja 2014, 08:55

Brak błędów w silniku. Miał jakieś błędy w ABS ale są skasowane i nie wracają. Miał też błędy w instrumencie kombi: U1900 oraz U2516. Również po skasowaniu nie wróciły. Sprzęt do diagnostyki to Mega Maca 55 i KTS 550.
Wtryski po wymianie nie były kodowane. Brak możliwości na tym sprzęcie diag. :( Dawka paliwa przy rozruchu była kiepska na starej pompie. Teraz jest inna i osiąga wartości 1950-2050 bar przy rozruchu. Do tego poziomu ciśnienie rośnie bardzo szybko.

Dopisano 7 maja 2014, 08:56:

DPF nie miga ...
maras54
 

Postprzez tadziol » 7 maja 2014, 10:26

maras54 napisał(a):osiąga wartości 1950-2050 bar przy rozruchu

ile ???? !!!!
to się nie dziwię,że motor nie jęknie.
scv bym sprawdził i jego wiązkę.przy problemie z obwodem elektrycznym scv powinien być P0628,ale czasami dziwi się dzieją.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Leoo » 7 maja 2014, 17:22

maras54 napisał(a):Teraz jest inna i osiąga wartości 1950-2050 bar przy rozruchu.

To jest wartość na zaworze bezpieczeństwa. Zdejmij jego przelew i zobacz czy leci tam paliwo podczas kręcenia. Pompa HP3 pracuje do 1800 bar. Podczas rozruchu powinno być między 350 a 400 bar.
Czy aby Twoja pompa jest do RF7?
Ściągnij sobie dokument HP3.pdf sygnowany przed Denso i przejrzyj. Jest tam też trochę o wymianie wtrysków.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6