Pozdrawim
Wtryski – brak sterowania
Strona 1 z 1
Witam wszystkich. Problem jest tego typu. Auto nie odpala. Komputer, immobilizer OK, wiązka sprawdzana przez 3 elektryków/elektroników i jest OK. Czujnik położenia wału oraz wałka rozrządu nowy, nowa pompa ! Wtryski inne i sprawdzone na maszynie i są OK. Paliwo do wtrysków dochodzi ale wtryski nie dają paliwa na cylinder ... BRAK STEROWANIA wtryskami. W modelu przed liftowym był ponoć modół wtrysku pod filtrem powietrza ale tutaj już najwyrażniej nie występuje. Proszę o pomoc. Może ktoś wie co może być powodem.
Pozdrawim
Pozdrawim
-
maras54
Brak błędów w silniku. Miał jakieś błędy w ABS ale są skasowane i nie wracają. Miał też błędy w instrumencie kombi: U1900 oraz U2516. Również po skasowaniu nie wróciły. Sprzęt do diagnostyki to Mega Maca 55 i KTS 550.
Wtryski po wymianie nie były kodowane. Brak możliwości na tym sprzęcie diag.
Dawka paliwa przy rozruchu była kiepska na starej pompie. Teraz jest inna i osiąga wartości 1950-2050 bar przy rozruchu. Do tego poziomu ciśnienie rośnie bardzo szybko.
Dopisano 7 maja 2014, 08:56:
DPF nie miga ...
Wtryski po wymianie nie były kodowane. Brak możliwości na tym sprzęcie diag.
Dopisano 7 maja 2014, 08:56:
DPF nie miga ...
-
maras54
maras54 napisał(a):osiąga wartości 1950-2050 bar przy rozruchu
ile

to się nie dziwię,że motor nie jęknie.
scv bym sprawdził i jego wiązkę.przy problemie z obwodem elektrycznym scv powinien być P0628,ale czasami dziwi się dzieją.
maras54 napisał(a):Teraz jest inna i osiąga wartości 1950-2050 bar przy rozruchu.
To jest wartość na zaworze bezpieczeństwa. Zdejmij jego przelew i zobacz czy leci tam paliwo podczas kręcenia. Pompa HP3 pracuje do 1800 bar. Podczas rozruchu powinno być między 350 a 400 bar.
Czy aby Twoja pompa jest do RF7?
Ściągnij sobie dokument HP3.pdf sygnowany przed Denso i przejrzyj. Jest tam też trochę o wymianie wtrysków.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6