
Eunos 30X EC KLG4 94'
zdrowa seria a lakier dobrze utrzymany
szkoda, że nie powalczyliśmy

Fotki by Tito01.
Najlepsze jest to że wczoraj spoglądam na bagnet po jakiś 700km łącznie ze zlotem a tam nadal Full. TO chyba najbardziej mnie cieszy w tej chwili z całego swapa

Najlepsze jest to że wczoraj spoglądam na bagnet po jakiś 700km łącznie ze zlotem a tam nadal Full. TO chyba najbardziej mnie cieszy w tej chwili z całego swapa


Ostatnio edytowano 7 maja 2014, 12:46 przez adis555, łącznie edytowano 1 raz
Auto prezentuje się świetnie.
Gratuluję ;–)
Wysłane z mojego GT-I9070
Gratuluję ;–)
Wysłane z mojego GT-I9070
jest: M6 GH 2,0 Sport MX-5 NBFL , MX-5 NB 10th Anniversary, MX-5 NA, W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
- Od: 29 cze 2013, 09:32
- Posty: 211 (19/27)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
też przyznaję, autko świetnie utrzymane, wynik z hamowni też w pełni zadowalający, no i najważniejsze, że nie chla oleju 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

oooo tego mi właśnie brakuje u Ciebie

Adis nie rusz bo będzie jak u Tito ;–)
Wysłane z mojego GT-I9070
Wysłane z mojego GT-I9070
jest: M6 GH 2,0 Sport MX-5 NBFL , MX-5 NB 10th Anniversary, MX-5 NA, W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
- Od: 29 cze 2013, 09:32
- Posty: 211 (19/27)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Nie bój się Klej do szyb i jazda
robiłem w CC i jest OK
. Fajnie że nie łyka ci oliwy 


Robiłem dwa komplety lamp i żaden nie paruję, tylko nie wklejaj tego na sylikon czy klej do szyb tylko na ten klei co jest teraz, bo później już tego nie rozkleisz. Oryginalny po rozgrzaniu robi się zaj*biście elastyczny. 80-90 stopni w piekarniku wystarczy
Do lexusów tylnych musiałem już podgrzewać na 140.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Dokładnie. Sklej potem na ten sam klej który zostanie Ci na kloszu i obudowie i ewentualnie czarnym sylikonem już na sam koniec krawędź na łączeniu przejedź i nie ma prawa parować
U mnie w wątku na którejś stronie cała operacja była opisana jak coś.

Potwierdzam, ten który jest oryginalnie jest mega mocny, trzeba go dobrze nagrzać i dołożyć ew. czarnego silikonu do szyb po bokach i nie będzie parować, u siebie w poprzednim też tak robiłem i było bardzo fajnie wizualnie, nie zmieniło świecenia i nie parowało przede wszystkim, mimo, że jedna lampa była rozszczelniona.
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Mały UP. Sprzęgło czeka już w znanym warsztacie i czeka na montaż. A jest to czas najwyższy bo zaczyna się robić nieciekawie. Myślałem nad modami. Za lampy już się powoli zabieram. Ale dziś z nudów założyłem w końcu dystans na próbę na razie na tył. Tak to wygląda 15 mm później. Nie ukrywam że lekki niedosyt jest ( trzeba było kupić 20 mm ) 

Przy 20mm to juz trzeba uwazac na szpilki i lozyska przy codziennym uzytkowaniu
Co planujesz z lampami zrobic? 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dziś po pracy pełen zapału zabrałem się za dystanse przednie. Rozbieram więc wszystko, znalazłem sposób na wyjęcie szpilek bez zdejmowania piasty a tu ZONK. Wybijam szpilkę z przedniej piasty a tu radełko 14,7. Z tyłu jest normalnie 13 jak we wszystkich mazdach. 

Jak dobrze pamiętam, to w którymś położeniu da rade wybić szpilke i mieści się z tyłu żeby ją wyjąć
Wybijanie za pewne przez nakrętke


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości