Eunos 30X EC KLG4 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez misiak89-89 » 29 kwi 2014, 21:32

zdrowa seria a lakier dobrze utrzymany <spoko> szkoda, że nie powalczyliśmy
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez adis555 » 29 kwi 2014, 21:34

Jeszcze powalczymy na nowym sprzęgle. A seria zdrowa jak na wydech i oryginalny dolot od 1.8 :P

By L9.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez adis555 » 3 maja 2014, 16:41

Fotki by Tito01.

Najlepsze jest to że wczoraj spoglądam na bagnet po jakiś 700km łącznie ze zlotem a tam nadal Full. TO chyba najbardziej mnie cieszy w tej chwili z całego swapa <spoko>

Obrazek
Załączniki
IMGP5672.JPG
ODSC2981.JPG
ODSC2977.JPG
IMGP5684.JPG
DSC09567.JPG
IMGP6324.JPG
IMGP6326.JPG
IMGP6327.JPG
IMGP6328.JPG
DSC_0027.JPG
Ostatnio edytowano 7 maja 2014, 12:46 przez adis555, łącznie edytowano 1 raz
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Sachim » 3 maja 2014, 18:04

Auto prezentuje się świetnie.
Gratuluję ;–)

Wysłane z mojego GT-I9070
jest: M6 GH 2,0 Sport MX-5 NBFL , MX-5 NB 10th Anniversary, MX-5 NA, W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 29 cze 2013, 09:32
Posty: 211 (19/27)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02

Postprzez Crenshaw » 3 maja 2014, 20:51

też przyznaję, autko świetnie utrzymane, wynik z hamowni też w pełni zadowalający, no i najważniejsze, że nie chla oleju <spoko>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Odcina » 3 maja 2014, 20:57

Miód Malina wygląda super <spoko>
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez pawcio1017 » 12 maja 2014, 00:15

Obrazek

oooo tego mi właśnie brakuje u Ciebie ;)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 12 maja 2014, 16:28

W końcu się za to zabiorę. Ogranicza mnie tylko jeden fakt. Boje się, że jak raz rozkleję te lampy to będą mi parowały.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Sachim » 12 maja 2014, 16:47

Adis nie rusz bo będzie jak u Tito ;–)

Wysłane z mojego GT-I9070
jest: M6 GH 2,0 Sport MX-5 NBFL , MX-5 NB 10th Anniversary, MX-5 NA, W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 29 cze 2013, 09:32
Posty: 211 (19/27)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02

Postprzez krzysiek323f bg » 12 maja 2014, 16:48

Nie bój się Klej do szyb i jazda :) robiłem w CC i jest OK :). Fajnie że nie łyka ci oliwy <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2013, 23:42
Posty: 262 (1/0)
Skąd: Chorzele-Warszawa
Auto: Była Mazda 323F BG 1.6 16v:)
Teraz Opel Vectra B 2.5 v6 :)

Postprzez witek » 12 maja 2014, 17:45

Robiłem dwa komplety lamp i żaden nie paruję, tylko nie wklejaj tego na sylikon czy klej do szyb tylko na ten klei co jest teraz, bo później już tego nie rozkleisz. Oryginalny po rozgrzaniu robi się zaj*biście elastyczny. 80-90 stopni w piekarniku wystarczy :) Do lexusów tylnych musiałem już podgrzewać na 140.
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez pawcio1017 » 12 maja 2014, 19:53

Dokładnie. Sklej potem na ten sam klej który zostanie Ci na kloszu i obudowie i ewentualnie czarnym sylikonem już na sam koniec krawędź na łączeniu przejedź i nie ma prawa parować ;) U mnie w wątku na którejś stronie cała operacja była opisana jak coś.
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez jarsoN » 12 maja 2014, 20:01

Potwierdzam, ten który jest oryginalnie jest mega mocny, trzeba go dobrze nagrzać i dołożyć ew. czarnego silikonu do szyb po bokach i nie będzie parować, u siebie w poprzednim też tak robiłem i było bardzo fajnie wizualnie, nie zmieniło świecenia i nie parowało przede wszystkim, mimo, że jedna lampa była rozszczelniona.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez adis555 » 13 maja 2014, 15:02

Sachim napisał(a):Adis nie rusz bo będzie jak u Tito ;–)


Doszedł do sedna sprawy :) Ale się wysypali z tymi radami <czarodziej>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez adis555 » 12 cze 2014, 18:29

Mały UP. Sprzęgło czeka już w znanym warsztacie i czeka na montaż. A jest to czas najwyższy bo zaczyna się robić nieciekawie. Myślałem nad modami. Za lampy już się powoli zabieram. Ale dziś z nudów założyłem w końcu dystans na próbę na razie na tył. Tak to wygląda 15 mm później. Nie ukrywam że lekki niedosyt jest ( trzeba było kupić 20 mm ) <glupek2>
Załączniki
dys1.jpg
dys2.jpg
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez czarek1991 » 12 cze 2014, 20:32

Przy 20mm to juz trzeba uwazac na szpilki i lozyska przy codziennym uzytkowaniu :D Co planujesz z lampami zrobic? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez adis555 » 18 cze 2014, 17:12

Dziś po pracy pełen zapału zabrałem się za dystanse przednie. Rozbieram więc wszystko, znalazłem sposób na wyjęcie szpilek bez zdejmowania piasty a tu ZONK. Wybijam szpilkę z przedniej piasty a tu radełko 14,7. Z tyłu jest normalnie 13 jak we wszystkich mazdach. <glupek2>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez drataj » 18 cze 2014, 20:35

Jaki to sposób na wyjęcie szpilek? Przymierzam się do tego u siebie i właśnie zastanawiam się, czy nie trzeba piasty ściągać ;)
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2009, 14:30
Posty: 33
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC 1992

Postprzez witek » 18 cze 2014, 20:53

Również podbijam pytanie czy wybijając z przodu szpile trzeba piastę rozkładać :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez pawcio1017 » 18 cze 2014, 20:59

Jak dobrze pamiętam, to w którymś położeniu da rade wybić szpilke i mieści się z tyłu żeby ją wyjąć <oczy> Wybijanie za pewne przez nakrętke
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy