Brak mocy Czarny dym "Świst w Turbinie"

Postprzez kinio15111989 » 27 kwi 2014, 22:13

Witam jestem posiadaczem pięknej mazdy kombi 6 2003r 2.0 Diesel (CiTD). Przy spokojnej jeździe szczeliło coś pod maska i nagle spadła drastycznie moc pod górkę myślałem, ze nie wyjadę. Podjechalem kilka kilometrów dalej stanąłem i zadzwoniłem po lawetę i scholowali mnie.
I Teraz mam problem: po pierwsze co to mogło być? Jak to naprawić? Jakiemu Mechanikowi można to powierzyc? Od razu mowie okolice Rzeszowa. Niestety, nie znam nikogo jestem niedoswiatczonym posiadaczem mazdy 6. A do dziś zachwycony jej posiadaniem,
Ostatnio edytowano 29 kwi 2014, 22:51 przez Wojtek, łącznie edytowano 2 razy
Powód: interpunkcja
kinio15111989
 

Postprzez tadziol » 28 kwi 2014, 20:05

kinio15111989 napisał(a):scholo wali mnie.

kolego,nie pękaj od razu <lol> nie mów,że Cię to "wali",coś zaradzimy <spoko>
może sam spróbuj znaleźć problem.zobacz czy węże od turbo do intercoolera i od intercoolera do kolektora ssącego są całe i na miejscu.może któryś się zsunął albo urwał.w sumie najprościej zdjąć przednie lewe koło,odchylić nadkole i tam zobaczysz IC oraz owe węże.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kinio15111989 » 29 kwi 2014, 17:42

w żadnym wypadku mnie to nie "Wali"

To moje pierwsze auto i troszku przewrażliwiony jestem na punkcie swojej madzi <rotfl> .
tadziol tak właśnie zrobiłem i zsunął się waz od turbo do intercoolera założyłem spowrotem i hula jak wczesnej tylko teraz wyskoczyły mi bledy odnośnie kontroli trakcji i silnika Jeszcze ich nie szczytalem

tadziol dzięki wielkie za zainteresowanie się moim postem
kinio15111989
 

Postprzez jarek999 » 29 kwi 2014, 20:43

Kontrolki same zgasną po chyba 5 odpaleniu i/lub po przejechaniu kilku kilometrów o ile nie ma już problemu z nieszczelnością.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 12:27
Posty: 164 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była:Fiat 126p el 96r. Renault 19 1.7 92r. Ford Escort 1.4 94r. Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Mazda 323 C Z5 94r. ASB.Peugeot 307 1.6 16V 03r.ASB Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Kia Cee'd 1.6 07r ASB

Postprzez tadziol » 29 kwi 2014, 20:51

albo trzy cykle rozgrzania silnika.
najprościej odpiąć ujemną klemę akku na minutę lub dwie i zrobisz mu reset pamięci kodów DTC.
kinio15111989 napisał(a):w żadnym wypadku mnie to nie "Wali"

no myślę <spoko> ,to żart był oczywiście....
kinio15111989 napisał(a):tadziol dzięki wielkie za zainteresowanie się moim postem

<faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez smile » 29 kwi 2014, 21:01

Odpinasz klemę minusową i wciskasz hamulec na 20 sekund, i po błędach :)

Wciśnięty hamulec pobiera prąd pozostały w układzie elektrycznym ( elektronicznym) po odłączeniu klemy. Nie ma prądu, nie ma pamięci bieżącej kodów błędów.
Ostatnio edytowano 29 kwi 2014, 22:44 przez smile, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tadziol » 29 kwi 2014, 21:25

no pacz Pan ;) na Pomorzu szybciej to idzie <lol>
Smile <spoko> <spoko> <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6