Witam jestem posiadaczem pięknej mazdy kombi 6 2003r 2.0 Diesel (CiTD). Przy spokojnej jeździe szczeliło coś pod maska i nagle spadła drastycznie moc pod górkę myślałem, ze nie wyjadę. Podjechalem kilka kilometrów dalej stanąłem i zadzwoniłem po lawetę i scholowali mnie.
I Teraz mam problem: po pierwsze co to mogło być? Jak to naprawić? Jakiemu Mechanikowi można to powierzyc? Od razu mowie okolice Rzeszowa. Niestety, nie znam nikogo jestem niedoswiatczonym posiadaczem mazdy 6. A do dziś zachwycony jej posiadaniem,
Brak mocy Czarny dym "Świst w Turbinie"
Strona 1 z 1
kinio15111989 napisał(a):scholo wali mnie.
kolego,nie pękaj od razu


może sam spróbuj znaleźć problem.zobacz czy węże od turbo do intercoolera i od intercoolera do kolektora ssącego są całe i na miejscu.może któryś się zsunął albo urwał.w sumie najprościej zdjąć przednie lewe koło,odchylić nadkole i tam zobaczysz IC oraz owe węże.
w żadnym wypadku mnie to nie "Wali"
To moje pierwsze auto i troszku przewrażliwiony jestem na punkcie swojej madzi
.
tadziol tak właśnie zrobiłem i zsunął się waz od turbo do intercoolera założyłem spowrotem i hula jak wczesnej tylko teraz wyskoczyły mi bledy odnośnie kontroli trakcji i silnika Jeszcze ich nie szczytalem
tadziol dzięki wielkie za zainteresowanie się moim postem
To moje pierwsze auto i troszku przewrażliwiony jestem na punkcie swojej madzi
tadziol tak właśnie zrobiłem i zsunął się waz od turbo do intercoolera założyłem spowrotem i hula jak wczesnej tylko teraz wyskoczyły mi bledy odnośnie kontroli trakcji i silnika Jeszcze ich nie szczytalem
tadziol dzięki wielkie za zainteresowanie się moim postem
-
kinio15111989
Kontrolki same zgasną po chyba 5 odpaleniu i/lub po przejechaniu kilku kilometrów o ile nie ma już problemu z nieszczelnością.
albo trzy cykle rozgrzania silnika.
najprościej odpiąć ujemną klemę akku na minutę lub dwie i zrobisz mu reset pamięci kodów DTC.
no myślę
,to żart był oczywiście....

najprościej odpiąć ujemną klemę akku na minutę lub dwie i zrobisz mu reset pamięci kodów DTC.
kinio15111989 napisał(a):w żadnym wypadku mnie to nie "Wali"
no myślę

kinio15111989 napisał(a):tadziol dzięki wielkie za zainteresowanie się moim postem
Odpinasz klemę minusową i wciskasz hamulec na 20 sekund, i po błędach 
Wciśnięty hamulec pobiera prąd pozostały w układzie elektrycznym ( elektronicznym) po odłączeniu klemy. Nie ma prądu, nie ma pamięci bieżącej kodów błędów.
Wciśnięty hamulec pobiera prąd pozostały w układzie elektrycznym ( elektronicznym) po odłączeniu klemy. Nie ma prądu, nie ma pamięci bieżącej kodów błędów.
Ostatnio edytowano 29 kwi 2014, 22:44 przez smile, łącznie edytowano 1 raz
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6