Problem z olejem?troszke kopci
Szczerze to niewiem czy są uwzglednione uszczelniacze zaworowe myslalem ze jak głowica idzie do regeneracji to oni w tej cenie juz tam wszystko robią.
btw.Mechanik zmierzyl cisnienie i bylo 14,14,10, 12 i powiedzial ze to są prawdopodobnie uszczelniacze ktore nie trzymaja dobrze i dlatego taka róznica w pomiarze.
Bo jak by byly pierscienie to wszystkie tłoki by mialy podobny pomiar a dwa są bardzo dobre:)
btw.Mechanik zmierzyl cisnienie i bylo 14,14,10, 12 i powiedzial ze to są prawdopodobnie uszczelniacze ktore nie trzymaja dobrze i dlatego taka róznica w pomiarze.
Bo jak by byly pierscienie to wszystkie tłoki by mialy podobny pomiar a dwa są bardzo dobre:)
atl123 napisał(a):Mechanik zmierzyl cisnienie i bylo 14,14,10, 12 i powiedzial ze to są prawdopodobnie uszczelniacze ktore nie trzymaja dobrze i dlatego taka róznica w pomiarze
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: różnice w ciśnieniu na poszczególnych cylindrach wynikają ze zużycia uszczelniaczy zaworowych?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: różnice w ciśnieniu na poszczególnych cylindrach wynikają ze zużycia uszczelniaczy zaworowych?[/quote]
tak jakos mowił ;/ powiedział ze zdejmie i zobaczy dokladnie co jest nie tak ale uszczelniacze w 95% walniete są i prowadnice uszczelniaczy czy jak to tam sie zwie... Mechanik znajmoy nie robil by mnie w ciula bo remoontuje silniki po całej rodzinie od bardzoi dawna i siedzi tylko w silnicha i skrzyniach
tak jakos mowił ;/ powiedział ze zdejmie i zobaczy dokladnie co jest nie tak ale uszczelniacze w 95% walniete są i prowadnice uszczelniaczy czy jak to tam sie zwie... Mechanik znajmoy nie robil by mnie w ciula bo remoontuje silniki po całej rodzinie od bardzoi dawna i siedzi tylko w silnicha i skrzyniach
atl123 napisał(a):Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: różnice w ciśnieniu na poszczególnych cylindrach wynikają ze zużycia uszczelniaczy zaworowych?
tak jakos mowił ;/ powiedział ze zdejmie i zobaczy dokladnie co jest nie tak ale uszczelniacze w 95% walniete są i prowadnice uszczelniaczy czy jak to tam sie zwie... Mechanik znajmoy nie robil by mnie w ciula bo remoontuje silniki po całej rodzinie od bardzoi dawna i siedzi tylko w silnicha i skrzyniach[/quote]
Brzmi, jakby robił to popołudniami. A rano chodził do pracy w piekarni.
moze powiedziec ze robi to dla przyjemonosc bo juz sie dorobił ale to chyba nie istotne
Zobaczymy jak rozbierze silnik co bedzie,Głowica napewno do regeneracji a co z pierscniami to podbije tłoki od dołu wyciagnie i zobaczy co i jak ale przypuszczam ze jak je wyciagnie to juz nie ma co nawet zakładać ze starymi piersciakami jakie by nie byly
Zobaczymy jak rozbierze silnik co bedzie,Głowica napewno do regeneracji a co z pierscniami to podbije tłoki od dołu wyciagnie i zobaczy co i jak ale przypuszczam ze jak je wyciagnie to juz nie ma co nawet zakładać ze starymi piersciakami jakie by nie byly
Nie zrozumiałeś szydery. Ciśnienie nie ucieknie przez uszczelniacze. Nie ma takiej technicznej możliwości. I jeśli ktoś snuje takie teorie, to niech lepiej na ich snuciu zakończy swoją karierę mechanika. Wbrew pozorom do mechanikowania wiedza się przydaje.
niewiem nie znam sie
ale przypuszczam ze uszczelniacze bo tego oleju nie ubywalo jakos tragicznie duzo. moze setka na 200km na bagnecie prawie nie bylo to widocznie dlatego przed przejchaniem tego dystansu zrobilem zdjecie pomiaru na bagnecie i po nastepnej kontroli tez zrobilem foto w tym samym miejscu na równym terenie i wyszlo deko mniej.
po zatym kopcił dopiero od 3tyś wczesniej samo powietrze szło z tłumika
ale przypuszczam ze uszczelniacze bo tego oleju nie ubywalo jakos tragicznie duzo. moze setka na 200km na bagnecie prawie nie bylo to widocznie dlatego przed przejchaniem tego dystansu zrobilem zdjecie pomiaru na bagnecie i po nastepnej kontroli tez zrobilem foto w tym samym miejscu na równym terenie i wyszlo deko mniej.
po zatym kopcił dopiero od 3tyś wczesniej samo powietrze szło z tłumika
Mi 2setki ubylo po 2kkm i to przez wyciek z silnika
poprzedni silnik spalal mi ok 1.5l-2l na 10kkm w zaleznosci od pory roku, wiadome latem jezdzi sie szybciej, sa wyzsze obroty no i spalanie oleju wyzsze.
No ale jak Tobie 2 setki na 200km no to nie jest malo.
Pewnie wina roznic w kompresji sa pierscienie i cos na zaworach, choc na tym pewnie wiecej prakowaloby kompresji.
Rob silnik jak chcesz,zeby Ci nie kopcil i nie pil oleju.
No ale jak Tobie 2 setki na 200km no to nie jest malo.
Pewnie wina roznic w kompresji sa pierscienie i cos na zaworach, choc na tym pewnie wiecej prakowaloby kompresji.
Rob silnik jak chcesz,zeby Ci nie kopcil i nie pil oleju.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ogolnie sprwa wyglada tak w poniedziałek oddaje samochod do mechanika i mam teraz plan co do remontu,
i mam pytanie czy jesli daje głowice do regenracji (450zł) to czy ja mam sie martwic o czesci ktore beda wymieniane? czy jak? typu uszczelniacze,prowadnice zaworowe itd. ? Chodzi mi o to czy ja mam kupować czy jak/
i mam pytanie czy jesli daje głowice do regenracji (450zł) to czy ja mam sie martwic o czesci ktore beda wymieniane? czy jak? typu uszczelniacze,prowadnice zaworowe itd. ? Chodzi mi o to czy ja mam kupować czy jak/
czyli tak samochod oddaje do mechanika on oddaje głowice do regeneracji i oni tam juz wszytsko robia co potrzebne za te 450zł? o głowice sie nie martwie ?czy dobrze sie rozumiemy?Bo ja juz myslalem ze bede musial kupować uszczelniacze itd;/
Chyba ze chcesz zamontować jakieś lepsze uszczelniacze wtedy informujesz ze dostarczasz swoje i oni ci odliczą te 50zł. ale ogólnie za taką kasę (450zł) to nic Cie nie interesuje 
to dobrze ze chociaz tyle ale w sumie z tego co czytam to i tak drogo bo niby remontuja za 300-350zł ale chyba jak 16v to normlane ze wiecej bedzie czyli mysle ze 450zł za 16v to taka cena wporzadku:)
Dopisano 26 kwi 2014, 20:56:
Czyli wydam tak:
450zł głowica
uszczelka głowicy 100zł
przewidywalne:
pierscienie 250zł
uszczelka pod miske 100zł
+ olej,filtry i mechanik wezmie 250zł
cos okolo 1200 wydam pewnie
Dopisano 26 kwi 2014, 20:56:
Czyli wydam tak:
450zł głowica
uszczelka głowicy 100zł
przewidywalne:
pierscienie 250zł
uszczelka pod miske 100zł
+ olej,filtry i mechanik wezmie 250zł
cos okolo 1200 wydam pewnie
Z takich ciekawostek powiem Ci, że nie ma czegoś takiego jak uszczelka miski olejowej w tych silnikach. Silikon kosztuje koło 25-30 zł 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości