Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Celin » 6 kwi 2014, 11:43

w zeszłym roku musiałem kupić gumy letnie i były to 16, wiec szkoda teraz 1,5 klocka marnować :( trudno, w tej Madzi będą już 16 :) a jak dojdzie aero i obniżenie to będzie git :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Danmazda » 6 kwi 2014, 11:49

Celin napisał(a):jak dojdzie aero i obniżenie to będzie git

Felga ładna będzie <spoko> do tego obniżenie i będzie git :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Celin » 12 kwi 2014, 21:36

W letnim felunku. Madzia dziś umyta i nawoskowana :D

IMG_0884 (1024x683).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez NIEBO! » 12 kwi 2014, 23:22

Wymień te latarnie na LEDy, bo się nie komponują <lol> hahaha <lol>

P.S. Super focia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez Danmazda » 13 kwi 2014, 00:00

Celin napisał(a):W letnim felunku.

Wygląda super <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez zemoj » 13 kwi 2014, 11:44

Ale malutkie wyszły te felgi na zdjęciu. Wyglądają jak 15". Taki minus felgi z rantem, że optycznie wyglądają na mniejsze... :(
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Danmazda » 13 kwi 2014, 11:49

zemoj napisał(a):aki minus felgi z rantem, że optycznie wyglądają na mniejsze...

Obniżenie by załatwiło sprawę :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Celin » 13 kwi 2014, 18:30

Obniżenie planuje w maju. Teraz spłókałem się z kasy :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Celin » 20 kwi 2014, 21:11

Czy progi od sedana będą pasowały do hatchback? Znalazłem oryginały ale jest napisane, że są do sedan 4dr i mam dylemat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Nightfall » 20 kwi 2014, 21:20

Ale autko prezentuje sie swietnie.Obnizenie zalatwiłoby sprawe :D
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez matthies » 20 kwi 2014, 22:22

powinny pasowac
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Celin » 25 kwi 2014, 00:22

Dziś odebrałem auto od Jaksy. Wymieniono olej (tym razem postanowiłem spróbować Elf), filtr oleju, paliwa i powietrza. Ponieważ ręczny lekko niedomagał, zostały też naprawiony. Ogólnie wszystko w najlepszym porządku i można śmiało śmigać do następnego przeglądu.

Przy okazji poprosiłem o sprawdzenia, co mi tam czasem pod maską piszczy na zimnym silniku, zaraz po odpaleniu (po nocy). Okazało się, że kończy się powoli koło alternatora, ale jeszcze z 10k przejeździ, więc nie ma spiny. Najgorsze w tym jest to, że wymiana to około 1,1k :( <płacze>

Oczywiście z dwojga złego wolę to niż jakby miało paść 2M. Madzia ma obecnie nieco ponad 203k na liczniku, więc teoretycznie nadszedł czas, kiedy 2M może się obrazić i odmówić posłuszeństwa, choć po cichu liczę, że może poprzedni właściciel już wymieniał. W końcu jak nabywałem auto to miało prawie 180k.

Jak wszystko pójdzie dobrze, to jutro zamawiam pewną część z ebaya <faja> Nie chcę zapeszać hahaha więcej napiszę jutro ;)


---> EDIT <---
Znacie jakies zaufane i pewne źródło do zakupu sprężym Eibach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez matthies » 25 kwi 2014, 09:43

pewnie pakiet ;p
graty przeglądu!
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Celin » 25 kwi 2014, 22:58

matthies napisał(a):pewnie pakiet ;p

Pakiet może nie bo tylko progów brak, a może aż progów, ale tym razem zakup to grill :)
http://www.ebay.com/itm/261452477060?_t ... EBIDX%3AIT
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez matthies » 26 kwi 2014, 11:30

heheheh od tego samego typa kupiłem lampy :D ale przeliczyłem i taniej mi wyszło wziąć od niego tylko lampy bez grilla, a grill z USA. Dobry mod.
Ja możliwe że na majówkę dostanę już pomalowany grill i będę mógł założyć.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Celin » 30 kwi 2014, 09:48

Niestety w związku z zakupem grilla musze odsunąć glebę na przyszły miesiąc. Funduszy brak <płacze>

Tak z ciekawości udałem się wczoraj do pewnego serwisu w mojej okolicy, który zajmuje się naprawa drobnych szkód komunikacyjnych, detalingiem i usuwaniem jakiś drobnych niedoskonałości wnętrza. Zapytałem o koszt usunięcia dziurki po uchwycie na telefon (spadek po poprzednim właścicielu). Cena powala, około 250 zeta. Chyba jednak pozostanę przy tej dziurce i zaślepieniu jej jak to mam obecnie, a zaoszczędzone w ten sposób pieniądze przeznaczę coś innego.

W planach mam drobną modyfikację przedniego zderzaka z pakietu. Jak wiecie, zderzaki te mają drobne wgłębienie pod tablicę rejestracyjną oraz mnóstwo dziur. Chciałbym to wszystko wypełnić masa plastyczną, tak aby zderzak był jednolicie gładki na całej długości. Szpachla odpada. Dzwoniłem już do zakładu w Warszawie, który zajmuje się naprawami zderzaków, nie tylko pęknięcia, ale również wypełnianie całkiem dużych ubytków. Na zdjęciach wygląda, że znają się na robocie. Koszt usługi około 250 zeta. Do tego, aby nie mocować rejestracji „na stałe” śrubami do zderzaka, w planach mam zatopienie w tej masie plastycznej 4 magnesów neodymowych. Teraz pytanie, czy magnesy będą wciąż na tyle mocno trzmać trzymać rejestrację jeśli nie będą z nią bezpośrednio połączone? Znaczy jak magnesy będą zatopione i do tego dojdzie podkładka pod tablicę, będą miały pewnie z 0,5 cm do rejestracji. I drugie pytanie, jakiej wielkości magnesy kupić? Myślałem nad magnesami okrągłymi 1 cm średnica i 0,5 cm wysokość. Ma ktoś doświadczenie z magnesami neodymowi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez matthies » 30 kwi 2014, 09:58

czyli chcesz z tego zderzaka, zrobić pakiet wersję A-Spec :)
Ciekawy pomysł, podoba mi się i już nie mogę się doczekać efektów, pomimo że to tylko plan heh
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mr_Bartek » 30 kwi 2014, 10:37

@Celin – osobiscie zamiast magnesow, uzylbym mocnej tasmy dwustronnej.

Cos w tym stylu: http://allegro.pl/3m-tasma-piankowa-dwu ... 67861.html

U siebie mam tak zamontowane rejestracje i na pewno sie nie odkleja. ;)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Celin » 30 kwi 2014, 11:34

Tylko, że minusem taśmy jest to, że jak zdejmę rejestrację (bo na przykład najdzie mnie na postawienie gdzieś auta bez niej), to zostaje taśma :P
Zależy mi na tym, aby można było zdejmować rejestrację i zakładać bez żadnych dodatkowych zabiegów :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Roman8 » 30 kwi 2014, 11:45

Celin, co to za "pewien serwis w Twojej okolicy"?
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron