Mazda 323f BA KL '94 wściekła

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Piotr_ » 19 kwi 2014, 19:47

Misiak graty ogarnięcia wycieku <spoko> Kto by pomyślał :| Lakierek także nabrał swojego błysku i w końcu widać jaki to kolor :P
W Czaplinku damy czadu <diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Crenshaw » 19 kwi 2014, 19:47

teraz wściekła wygląda jak należy <spoko>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez MariuS » 19 kwi 2014, 20:03

<spoko> . No to masz świetny humor na święta :)

Szkoda, że wyszedł traki zonk, ale ważne, że już nie cieknie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pyton162 » 19 kwi 2014, 20:12

na lakier poszła politura Meguiar's a potem wosk collinite476
Prawda jest taka ze przydało by sie zrobić mechaniczna polerkę ale i tak jest niebo lepiej jak było
Pyton162
 

Postprzez fido444 » 19 kwi 2014, 20:13

no teraz wściekła się prezentuje kozacko jeszcze strojenie i będzie robić robote:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2011, 23:25
Posty: 201 (5/2)
Skąd: Poznań
Auto: viewtopic.php?f=312&t=166093

Postprzez misiak89-89 » 19 kwi 2014, 20:17

Dziś był jeden z najlepszych dni jakie spędziłem przy aucie od dwóch miesięcy reanimacji :)
Najpierw serdeczne podziękowania dla Pytona w uleczeniu lakierki i ogólnej pomocy oraz dla Mariusa i MIRU za wsparcie telefoniczne podczas składania rozrządu <spoko>
Konkrety, oto co ukazało się naszym oczom po zdjęciu kół zębatych rozrządu...
Obrazek
Jak nie trudno zauwarzyc na tylnej głowicy przy wałku rozrządu brak symeringu uszczelniającego :| <lol> aż dziw że tylko ciekło przy wyższych obrotach silnika.
Teraz wciśnięte są nowe uszczelki Erling i w końcu jest suchutko <jupi> Wsciekła pokonała jeszcze solidną rundę po naszej zielonogórskiej miejscówce, aby było 100% pewności, że jest pieprz :D
Tu jeszcze taki mały zadziorek który werżnął się w uszczelkę na drugim wałku :|
Obrazek
Przy okazji auto dostało jeszcze nowe paski osprzetu alternatora i wspomagania

Aaa chciałbym jeszcze podziękowac pozostałym osobą któte mi kibicowały i wierzyły że wściekła wróci na drogi sprawna, Dzięki Wielkie :*
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez ptaszek775 » 19 kwi 2014, 22:26

Pyton162 napisał(a):na lakier poszła politura Meguiar's a potem wosk collinite476
[b]]Prawda jest taka ze przydało by sie zrobić mechaniczna polerkę ale i tak jest niebo lepiej jak było[/b


nie chciał
X E D O S 6Obrazek
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 07:54
Posty: 753 (2/2)
Skąd: Kościan okolice
Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205

Postprzez MIRU » 20 kwi 2014, 18:33

Jakby nie było na przedniej uszczelniacza to by się lalo 100razy gorzej bo jest w dolnej częsci głowy :)
Dla mnie to jakis szok, ze takie jajca wychodzą :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez siemek55 » 20 kwi 2014, 19:39

jaja przy okazji świąt Wielkiejnocy powinien stracić za numer z uszczelką :| . Ale on wciąż się ogłasza na naszym forum :>. Fajnie wyszło, a i parę groszy na strojenie zostanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez misiak89-89 » 21 kwi 2014, 20:57

był szok był śmiech a teraz euforia aby trwała juz do końca :D mam takie pytanie z racji wymiany tylnych elementów zawieszenia bede musiał na nowo ustawic zbieżnosc i geometrie czy ktoś wie jakie powinny byc standardowe wartosci albo jakie sa zalecane do latania po winklach aby dupka fajnie trzymała.

Dopisano 21 kwi 2014, 21:00:

ptaszek775 napisał(a):
nie chciał


chciał ale fundusz nie pozwalał juz. bede napewno działał jak tylko technicznie doprowadze wsciekła do ładu
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez ptaszek775 » 22 kwi 2014, 00:10

A kto tu mowil o funduszach
dal bys sie rypnac wsciekla i gut
X E D O S 6Obrazek
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 07:54
Posty: 753 (2/2)
Skąd: Kościan okolice
Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205

Postprzez michal1983 » 22 kwi 2014, 06:19

misiak89-89 napisał(a): czy ktoś wie jakie powinny byc standardowe wartosci albo jakie sa zalecane do latania po winklach aby dupka fajnie trzymała.

Przód:

Toe = 0 (neutral)
Camber = 1.5 (negative)

Tył:

Toe = 2mm (Out, each side)
Camber = 1.25 (negative)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez misiak89-89 » 22 kwi 2014, 08:09

ptaszek775 napisał(a):A kto tu mowil o funduszach
dal bys sie rypnac wsciekla i gut

Eee to trzabylo tak odrazu :P
michal1983 napisał(a):
misiak89-89 napisał(a): czy ktoś wie jakie powinny byc standardowe wartosci albo jakie sa zalecane do latania po winklach aby dupka fajnie trzymała.

Przód:

Toe = 0 (neutral)
Camber = 1.5 (negative)

Tył:

Toe = 2mm (Out, each side)
Camber = 1.25 (negative)

To dane do V'ki? Tył rozbiezny 2mm?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Piotr89 » 22 kwi 2014, 08:15

Widzę ostro idziecie z tematem, ale jak widać non stop jakieś kwiatki wychodzą, współczuję ale i zarazem zazdroszczę coraz to lepszej wściekłej <spoko>
Nie wiem czy nie za duża rozbieżność i czy oponki nie będą szybko leciały <co?>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez piwo » 22 kwi 2014, 08:27

przod daj rozbiezny na -10minut na strone. zupelnie inne trzymanie na winklach bez skutkow ubocznych.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez michal1983 » 22 kwi 2014, 09:35

Zobacz sobie artykuł na temat ustawienia zawieszenia w Mazdzie 323F, pod tym linkiem viewtopic.php?f=312&t=164282&start=20

Piotr89 napisał(a):Nie wiem czy nie za duża rozbieżność i czy oponki nie będą szybko leciały <co?>


Będą :)

However I had my rear toe set nearer neutral (0) as having it toe out so much at the rears gives a lot of oversteer and scrubs tyres pretty quick, so for street driving I'd recommend neutral toe more, but for track have it toe out 2mm.

Having the rear toe in so much will mean that the back of the car will not want to turn in, so you will generate a lot more understeer, but its easier to control. With the camber on the rear, it won't make tons of difference whether its 1 or 1.25.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez piwo » 22 kwi 2014, 09:46

nie wiem skad ten strach przed rozbieznoscia przodu. to ze poleca sie dziadkom 0 nie znaczy ze to jest dobre ustawienie. fakt auto nie plywa za bardzo na prostej ale nie za bardzo chce wtedy skrecac. ja jezdze na -20 przodzie, Mateusz na -50 rozbieznosc przodzie i jakos opon masakrycznie nie zdziera. oczywiscie przy takim setupie nie przejedzie zie 50tys km a blizej 20tys km ale kto w dzisiejszych czasach nie zmienia opon na nowe co dwa lat? z kazda generacja opon przyczepnosc ich zmienia sie diametralnie. keidys drogi hamwoania na poziomie 32m byly nie do pomyslenia, dzis to norma przy dobrych oponach. wiec jak ktos chce byc szybki wymiana na nowe uhp to obowiazek.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez deejay27 » 28 kwi 2014, 08:22

Graty naprawdę fajnego auta. Silniczek pracuje bardzo ładnie , a fura idzie jak zła. No i co chyba najważniejsze kierownik swój chłop:) Dzięki kolego za krótką pogawędkę i niech wściekłą lata jak najlepiej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez siemek55 » 28 kwi 2014, 09:29

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez misiak89-89 » 28 kwi 2014, 21:33

Czołem,
dziękuję bardzo za gratulację, pogaduchy i miłe słowa :* ..a więc w sobotę zawitałem na klubowym zlocie w Czaplinku na którym to udało się wywalczyć drugą pozycję w swojej klasie na 400m z czasem 15,2xx :D dzięki Siemek za media <spoko> natomiast najlepszy jaki udało mi się uzyskać podczas treningów to 15,128 jak dobrze pamiętam bez czasu reakcji. Miałem zamiar jeszcze pośmigać na oesie lecz nie obyło się bez niespodzianek, nie łączył bezpiecznik na zasilaniu deta, straciłem 2h na poszukiwaniu buby <oczy>

Dosłownie na ostatnią chwilę przed zlotem udało mi się w pełni uleczyć tylne zawieszenie oraz układ hamulcowy – wpadły zregenerowane zaciski nowe klocki oraz serwo z pompą z Xedos9. Ustawiłem również kompletną geometrię i zbieżność kół, ale jak wyżej pisałem nie dane mi było sprawdzić jej dobrze, w tej chwili każde koło mam pochylone 1.5 stopnia w negatywie, tył zbieżność 0 a przód -5minut na stronę moim zdaniem prowadzi się bajka a po przejechaniu 600km nie zauwałyłem zbytniego ubytku opon :)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy