Mazda6 Exclusive GG LF '02
Przemek, plany planami a co wyjdzie to nie wiem. 6 chcę jeździć jeszcze max 1,5 roku więc nie wiem czy jest sens zmieniać. Chyba, że swoje 16 sprzedam i dołożę kilka stówek
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
x3Roni napisał(a):Dominator napisał(a):Brakuje tylko odpowiedniego meskiego kola..
x2
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
rclmati napisał(a):6 chcę jeździć jeszcze max 1,5 roku
-1

5 lat jednym autem ? Za długo 
Dziś kolejny zakup, tym razem padło na zestaw Meguiar'sa: Quick Detailer, dwie glinki oraz ręcznik z mikrofibry. Już nie mogę doczekać się efektu, ale to dopiero po świętach
Dziś kolejny zakup, tym razem padło na zestaw Meguiar'sa: Quick Detailer, dwie glinki oraz ręcznik z mikrofibry. Już nie mogę doczekać się efektu, ale to dopiero po świętach
Ja mam swoją staruszkę dłużej i nie narzekam
I zmiany nawet w planie nie ma 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
rclmati napisał(a):Ale 3 litrowy diesel w budzie E91
Zwijanie asfaltu Zostaw drogowcom

-
miro62
szału bym sie nie spodziewał,po glince pasowało by cos lekkościernego typu Meguairs UC.rclmati napisał(a):Już nie mogę doczekać się efektu, ale to dopiero po świętach
Quick Detailer cos tam podbije blask,używałem fajnie sie sprawdza po myciu.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Eklerek323f napisał(a):Ja mam swoją staruszkę dłużej i nie narzekamI zmiany nawet w planie nie ma
i prawidłowo

miro62 napisał(a):Zwijanie asfaltu Zostaw drogowcomrclmati napisał(a):Ale 3 litrowy diesel w budzie E91 kusi........................................

Beny napisał(a):szału bym sie nie spodziewał,po glince pasowało by cos lekkościernego typu Meguairs UC.rclmati napisał(a):Już nie mogę doczekać się efektu, ale to dopiero po świętach
Quick Detailer cos tam podbije blask,używałem fajnie sie sprawdza po myciu.
Quick detailer chciałem użyć po umyciu auta przed glinkowaniem, a po cleaner waxa użyć bo tylko to mam
3 litrowy diesel bleeee fujjj,chyba ze w polu bedziesz robil
Jak cos to 3.5 litrowa benzynka w GTR-Nismo heehh 


-
WisniaUs
nie tak,możesz go użyc do poślizgu przy pracy z glinka,(niektórym glinką wystarczy woda z kropla szamponu do poślizgu) później myjesz jeszcze raz po glince,woskujesz a po kolejnym myciu aplikujesz QD w celu poprawy połysku i auto wygląda jak świeżo po woskowaniu.rclmati napisał(a):Quick detailer chciałem użyć po umyciu auta przed glinkowaniem
Polecam przeczytać ten poradnik https://docs.google.com/document/d/1JSS ... edit?pli=1
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Pierw chce umyc auto z brudu, blota, kurzu.
Następnie spryskać QD powierzchnie która bede glinkowal dla
Poślizgu. A na sam koniec umyje auto, i zastosuje wosk. I tak chciałem od początku robic
Miałem przyjemnośc jechac takim autem i uwierz,
Ze to nie jest auto do pola
Następnie spryskać QD powierzchnie która bede glinkowal dla
Poślizgu. A na sam koniec umyje auto, i zastosuje wosk. I tak chciałem od początku robic
Wisniaus napisał(a):3 litrowy diesel bleeee fujjj,chyba ze w polu bedziesz robilJak cos to 3.5 litrowa benzynka w GTR-Nismo heehh
Miałem przyjemnośc jechac takim autem i uwierz,
Ze to nie jest auto do pola
No i gitara tylko napisałes że chcesz użyć QD po myciu a przed glinkowaniem
Kup jeszcze cos do smoły nawet marketowy Decabit glinka będzie miał mniej roboty na dolnych partiach lakieru.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny, pisałem posta w domu po nocce w pracy więc wybacz, mam prawo się pomylić
Chyba zaraz szybko pójdę ze święconką do kościoła i pojadę myć Mazdę, a co też niech coś dostanie na króliczka 
rclmati napisał(a):Miałem przyjemnośc jechac takim autem i uwierz,
Ze to nie jest auto do pola
Na pole nie,ale na gróbą kieszeń właściciela.
Wadliwe kolektory- problem można rozwiązać za 1/4 ceny samych kolektorów bez wymiany w ASO. Dożywotnio. 1000 PLN
Wtryski- problem istnieje- objawia się między innymi ostrym dymieniem jak auto chwile postoi. Nowe od 1000 PLN za sztukę
Rozrząd to nie mit.Cena za rozrząd: 4800 PLN za komplet napinaczy, ślizgów, łańcuchów i zębatek. Bez drobnicy i wymiany. Można wymienić zrzucając skrzynię- ale dostęp jest masakryczny. Zamienników praktycznie nie ma.
Czasami potrafią się jeszcze zesrać hydropopychacze (co może prowadzić do przeskoczenia rozrządu). od 800 PLN za głowicę.
To największe bolączki 3,0 TDI 204, 224 i 232KM.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
A znasz diesla, który nie wymaga sporego nakładu finansowego ? Takich się już nie produkuje, mam tego świadomość. Poza tym 3 litrowy diesel w porównaniu do N47 jest nie do zajeżdzenia praktycznie. No ale to nie temat o bmw , tylko o mazdzie 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Nightfall i 1 gość