Błąd P2187 w deszczu

Postprzez marcin255 » 9 kwi 2014, 20:48

Błąd uboga mieszanka na biegu jałowym bank 1 , silnik pracuje normalnie obroty ok , trochę drży na wolnych , sonda 1 pracuje normalnie , maf czysty podmieniany , krokowiec szczelny , czujnik ciśnienia w kolektorze podmieniany , poprzedni pokazywał 4.9 ten 4.5 ale ma spadki do 4.2 , uszczelki kolektora ok , uszczelka przepustnicy ok , i najwieksza zagadka to pojawia się tylko podczas deszczu lub po nim .
Jakieś sugestie ? Lutowane przewody maf – źle nieszczelnie ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Paweł » 10 kwi 2014, 23:40

Jak pada, powietrze robi się zimniejsze i gęstsze, ale to raczej nie powód, bo MAF powinien to bez problemów kompensować, skoro w innych warunkach działa. Cewki i ich fajki?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez marcin255 » 11 kwi 2014, 07:06

Brak wypadania zapłonu , świece nowe . Może to coś z wtryskami ,pompka paliwa ma przytkane sitko ?
Wszędzie piszą ,że do P 2187 występują dodatkowe kody błędu pomagające zdiagnozować przyczynę , oraz b. dużo samodzielnych P 2187 przy mocno zmienionym dolocie i wydechu , może za uboga mapa paliwa ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 16 kwi 2014, 17:30

ktoś sprawdzi jak działa 1 sonda na jałowym po rozgrzaniu , moja czasem stoi 0.0 V przez kilka sekund potem żwawo skacze 0.0 do 0.9 V i znowu kilka sekund wisi na 0.0 lub 0.1 V
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 18 kwi 2014, 17:54

czyściłem dziś styki takim psikadłem i przy okazji opsikałem cały kolektor wychodzi , że tam powietrza nie łapie za to obroty zaczęły falować jak psikanąłem w okolicę serwa hamulcowego , wychodzie , że albo serwo albo przewód serwa ( którego to końcówkę kiedyś ułamał mechanik i demontował do naprawy ) jest nieszczelne , po świętach aku i i obudowa w górę i szukam dalej :|
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 23 kwi 2014, 20:20

własnie wróciłem z pełnej diagnostyki silnika , wszystkie parametr w normie , błąd jak na złość nie wyskoczył , jedyne co , to okazało się ,że jest nowy program – łatka do mojego PCM i to wgraliśmy , jedyna różnica na razie to że PCM trzyma obroty na 700 rpm nie na 650 , zobaczymy co dalej
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez marcin255 » 26 kwi 2014, 12:44

zmiana softu nic nie dała , jednak , czytając wieeeeele róznych informacji o tym błędzie znalazłem o zacinającym się elektrozaworze odpowietrzenia baku , odpiąłem sprawdziłem nie działał na zimnym silniku ( nie zasysał tak ma być ) ale i na gorącym nie działał , wypiąłem , wypsikałem czymś do czyszczenia gaźników środek , popukałem podłączyłem na gorącym i zaworek zaczął coś " pykać" i zaczął zasysać , jeszcze jedno płukanko podłączyłem i na razie spokój , silnik pracuje równiutko .
Czego nie zauważyłem to ,że przy odkręcaniu korka wlewu paliwa nie było syczenia , teraz po oczyszczeniu tego zaworu syczy aż miło , mam nadzieję , że to koniec i komuś to pomoże .

Cena tego gówna u nas 632 zł właściwy numer LF70-20-360B
Załączniki
image[3].png
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323