Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Dobra, zamykam. weede daj znać jak będzie po sprawie....
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
i co tam w trawie piszczy 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Auto odebrałem wczoraj z Proworkshop i zrobiłem z miejsca 500km...

Auto miało gruba awarię, ponieważ najpierw pękł talerzyk, a jak motor był rozebrany to okazało się, że ma duże problemy ze smarowaniem – panewki były poprzycierane i kwestia czasu kiedy by się motor zatarł.
A więc motor jest złożony bez kompresora, na seryjnym układzie olejowym. Ma założone twardsze sprężynki i talerzyki z KLDE, zmienione zostały zapinki na tłokach na lepiej spasowane, lekko liźnięte są głowice. Blok jest po szlifie, panewki nadwymiar.
Auto dostało duże serwo i pompe hamulcową z Xedosa 9 – hamulce są teraz rewelacyjne. Przy remoncie zostało wymienionych jeszcze sporo innych rzeczy m.in nowa obudowa skrzyni biegów, manżety półosi itd.
Do poprawy został shifer biegów, bo biegi nadal nie wchodzą tak jak bym chciał. Co do planów auta, nie wiem – mam zagwostkę...

Auto miało gruba awarię, ponieważ najpierw pękł talerzyk, a jak motor był rozebrany to okazało się, że ma duże problemy ze smarowaniem – panewki były poprzycierane i kwestia czasu kiedy by się motor zatarł.
A więc motor jest złożony bez kompresora, na seryjnym układzie olejowym. Ma założone twardsze sprężynki i talerzyki z KLDE, zmienione zostały zapinki na tłokach na lepiej spasowane, lekko liźnięte są głowice. Blok jest po szlifie, panewki nadwymiar.
Auto dostało duże serwo i pompe hamulcową z Xedosa 9 – hamulce są teraz rewelacyjne. Przy remoncie zostało wymienionych jeszcze sporo innych rzeczy m.in nowa obudowa skrzyni biegów, manżety półosi itd.
Do poprawy został shifer biegów, bo biegi nadal nie wchodzą tak jak bym chciał. Co do planów auta, nie wiem – mam zagwostkę...
Adrenaline Addiction.
Pompa raczej nie bo ciśnienie było OK. Prawdopodobnie za długie węże + dodatkowy obieg z termostatem na chłodnice.
Kusi mnie żeby zrobić relokację na bardzo krótkich wężach, bez termostatu i atakować temat jeszcze raz. Kompletnie wszystko jest przygotowane pod wyższą moc, bo nie oszukujmy się 180KM już dawno nie robi szału.
Kusi mnie żeby zrobić relokację na bardzo krótkich wężach, bez termostatu i atakować temat jeszcze raz. Kompletnie wszystko jest przygotowane pod wyższą moc, bo nie oszukujmy się 180KM już dawno nie robi szału.
Adrenaline Addiction.
weede napisał(a):Pompa raczej nie bo ciśnienie było OK. Prawdopodobnie za długie węże + dodatkowy obieg z termostatem na chłodnice.
Kusi mnie żeby zrobić relokację na bardzo krótkich wężach, bez termostatu i atakować temat jeszcze raz. Kompletnie wszystko jest przygotowane pod wyższą moc, bo nie oszukujmy się 180KM już dawno nie robi szału.
A jak dlugie miales weze? U mnie bylo ok 70cm i 0 problemow. TErmostat sprawdzaliście czy się poprawnie otwierał i zamykał? I czy pod odpowiednie porty był podłączony? Może tu leży przyczyna?
Świetnie, że auto wróciło do żywych!
Jeśli można prosic wrzuc foto jak wygląda nowe serwo z pompą, interesuje mnie jak to zmieściłeś.
Jeśli można prosic wrzuc foto jak wygląda nowe serwo z pompą, interesuje mnie jak to zmieściłeś.
No w koncu
wielu nas czekało na otwarcie tematu
i dobrze ze w koncu to nastąpiło
oczywiscie kibicuje jak najbardziej planom kompresora
mam nadzieje sie nie rozmyslisz w tym temacie bo co jak co podejscie do tego miales mega profi 
i dobrze ze w koncu to nastąpiło
oczywiscie kibicuje jak najbardziej planom kompresora
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Trzymam kciuki. Bardzo chętnie zobaczę na żywo w Czaplinku.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
To już lepiej odpuścić całkowicie dodatkowe chłodzenie... Przez rezygnacje z termostatu silnik będzie przez dłuższy czas niedogrzany. Olej dobrze smaruje, gdy ma optymalną temperaturę pracy.mlody1921 napisał(a):odpuść termostat
Nie widze inaczej 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Super ze auto znowu zyje
nie ukrywam ze to jest jedno z moich ulubionych aut w tym dziale:) dlatego 3mam kciuki że wpadniesz na czaplinek:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości