Przybywa mi oleju w silniku :(
1, 2
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum,wlasnie sie zarejestrowalem.I odrazu mam pytanko ,mam Mazde 323 Bg z silnikiem 1.6i (B6E) kupilem niedawno ,wszystko jest OK poza tym nieszczensliwym olejem ktorego MI PRZYBYWA W SILNIKU CO JEST????
Autko odpala bez problemowo ,i jezdzi tez chyba OK( niemialem przedtym Mazdy) Plynu w chlodnicy nie ubywa,wienc uszczelka chyba odpada .Jedyne co zauwazylem ze po nagrzaniu silnika ,auto pracuje troszke nie rowno na wolnych obrotach(slabo zauwazalne) i od czasu do czasu troszke sie zatrzensie.Macie jakies pomysly co to moze byc?Z gory dzienki za wszystkie odpowiedzi.
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
- Od: 13 maja 2004, 11:59
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 323
A kompresje na wszystkich garach ma OK? Pierscienie w porządku? No bo albo wali do układu smarowania ciecz chłodzącą via wypaloną uszczelkę pod głowicą albo wali do układu smarowania paliwo
Nic innego chyba nie moze mieć miejsca...
Hmm, ciekawe...
Pozdro
SM
Hmm, ciekawe...
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
powąchaj i obejżyj olej na korku i na bagnecie
paliwo powinno być wyczuwalne jednocześnie groźnie dla silnika rozcieńcza olej
woda – płyn z chłodnicy osadza się w postaci takiej emulsji koloru kawy z mlekiem w okolicach korka
też nie za zdrowe
pamiętaj żeby poziom oleju sprawdzać kilkanaście minut po zatrzymaniu silnika
aż cały olej spłynie do miski, żeby samochód stał poziomo
sprawdź również czy bagnet nie ma luźnych cześci
może to poprostu błedy pomiarów są
paliwo powinno być wyczuwalne jednocześnie groźnie dla silnika rozcieńcza olej
woda – płyn z chłodnicy osadza się w postaci takiej emulsji koloru kawy z mlekiem w okolicach korka
też nie za zdrowe
pamiętaj żeby poziom oleju sprawdzać kilkanaście minut po zatrzymaniu silnika
aż cały olej spłynie do miski, żeby samochód stał poziomo
sprawdź również czy bagnet nie ma luźnych cześci
może to poprostu błedy pomiarów są
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Wlasnie bylem "wonchac bagnet" i chyba czuc tam benzyne:( jak juz pisalem plym chlodniczy odpada ,korek od spodu jest czysciutki ,a w oleju tez nie ma sladu wody.Wienc jaka moze byc przyczyna ze paliwo sie nie spala tylko wali do oleju ,w gazniku to jasna sprawa ,ale w wtrysku wielo punktowym juz nie:(
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
- Od: 13 maja 2004, 11:59
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 323
może cieknący wtryskiwacz
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Skontaktuj się z tą osobą to dowiesz się jacek.kopczynski@mazda.pl
Powodzenia!!!!!!!
Powodzenia!!!!!!!
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
Syrenka to dwusów tam olej lejesz do paliwa !Coś pokręcileś kolego hehe !Mój stryjek dziesiąt lat temu miał w Syrence ten problem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa, ale on swiętą prawdę powiedział, Stryjek lał do bańki z olejem benzynę i mu tego oleju przybywało. Swoją drogą z tymi dwusuwami była niezła faza. Ile ja się nakombinowałem zanim dobrałem odpowiedni skład mieszanki dla mojego komara
))
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
już mnie zakręciłeś hehe albo pogoda dzisiaj taka kiepska że mam problemy z myśleniem a wracając do tematu .... skoro benzyna jest w oleju to musi się lać do cylindra a zatem przy takiej dawce ulega " zalaniu " i motor traci moc ( to się czuje ) musiałbym to oblukać bo to takie gdybanie Pozdrawiam !Stryjek lał do bańki z olejem benzynę i mu tego oleju przybywało
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
I nic ,facio mi sprawdzil kompa i spaliny i na moje nieszczenscie nic nie znalazl .Spaliny sa idealne a w kompie zero blendow
.Normalnie rence opadaja, teraz jeszcze dzwonilem do "dlugiego" naszego kolegi z tego forum,mam nadzieje ze w koncu sie dowiem co jest spierdo...... bo to w tym wszytkim jest najgosze ze niewiadoma co to jest.
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
- Od: 13 maja 2004, 11:59
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 323
Marek a ile ci autko pali? Kiedyś wyczytałem że w benzynkach jak sie nie dogrzewają to tak sie dziele jak u ciebie. Po nagrzaniu gdy nie dostają odpowiednich obrotów pracy to w oleju pojawia sie benzynka? Do ilu obr silniczek kręcisz? Pojezdzij kilka dni tak aby wskazówka dochodziła do czerwonego i wtedy zdaj relacje co się dzieje.
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości