Przybywa mi oleju w silniku :(

Postprzez MAREK 323 » 13 maja 2004, 13:31

Witam wszystkich jestem nowy na tym forum,wlasnie sie zarejestrowalem.I odrazu mam pytanko ,mam Mazde 323 Bg z silnikiem 1.6i (B6E) kupilem niedawno ,wszystko jest OK poza tym nieszczensliwym olejem ktorego MI PRZYBYWA W SILNIKU CO JEST???? :( Autko odpala bez problemowo ,i jezdzi tez chyba OK( niemialem przedtym Mazdy) Plynu w chlodnicy nie ubywa,wienc uszczelka chyba odpada .Jedyne co zauwazylem ze po nagrzaniu silnika ,auto pracuje troszke nie rowno na wolnych obrotach(slabo zauwazalne) i od czasu do czasu troszke sie zatrzensie.Macie jakies pomysly co to moze byc?Z gory dzienki za wszystkie odpowiedzi.
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 11:59
Posty: 8
Auto: MAZDA 323

Postprzez Smirnoff » 13 maja 2004, 13:54

A kompresje na wszystkich garach ma OK? Pierscienie w porządku? No bo albo wali do układu smarowania ciecz chłodzącą via wypaloną uszczelkę pod głowicą albo wali do układu smarowania paliwo :( Nic innego chyba nie moze mieć miejsca...
Hmm, ciekawe...
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez SANEONE » 13 maja 2004, 14:00

Mój stryjek dziesiąt lat temu miał w Syrence ten problem. O ile dobrze pamiętam z tego co mi opowiadał to właśnie przybywało kosztem paliwa :)
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 13:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez adam626 » 13 maja 2004, 14:10

powąchaj i obejżyj olej na korku i na bagnecie
paliwo powinno być wyczuwalne jednocześnie groźnie dla silnika rozcieńcza olej
woda – płyn z chłodnicy osadza się w postaci takiej emulsji koloru kawy z mlekiem w okolicach korka
też nie za zdrowe
pamiętaj żeby poziom oleju sprawdzać kilkanaście minut po zatrzymaniu silnika
aż cały olej spłynie do miski, żeby samochód stał poziomo
sprawdź również czy bagnet nie ma luźnych cześci
może to poprostu błedy pomiarów są
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez MAREK 323 » 13 maja 2004, 14:39

Wlasnie bylem "wonchac bagnet" i chyba czuc tam benzyne:( jak juz pisalem plym chlodniczy odpada ,korek od spodu jest czysciutki ,a w oleju tez nie ma sladu wody.Wienc jaka moze byc przyczyna ze paliwo sie nie spala tylko wali do oleju ,w gazniku to jasna sprawa ,ale w wtrysku wielo punktowym juz nie:(
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 11:59
Posty: 8
Auto: MAZDA 323

Postprzez Rafal » 13 maja 2004, 14:48

Może właśnie dlatego poprzedni właściciel sprzedał auto?!
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2004, 13:38
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 cronos z LPG

Postprzez MAREK 323 » 13 maja 2004, 14:58

Jest moze ktos na tym forum z Gorzowa? albo zna jakiegos mechanika w okolicach gdzie mogl bym podlonczyc mazde pod kompa? Moze komp by pokazal co jest.
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 11:59
Posty: 8
Auto: MAZDA 323

Postprzez Konrad » 13 maja 2004, 15:10

Mój stryjek dziesiąt lat temu miał w Syrence ten problem. O ile dobrze pamiętam z tego co mi opowiadał to właśnie przybywało kosztem paliwa


Syrenka to dwusów.
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 11:54
Posty: 62

Postprzez adam626 » 13 maja 2004, 16:07

może cieknący wtryskiwacz
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez MAREK 323 » 13 maja 2004, 16:17

adam626 napisał(a):może cieknący wtryskiwacz


Czy wiesz moze ile to kosztuje taki wtrysk????
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 11:59
Posty: 8
Auto: MAZDA 323

Postprzez artus » 13 maja 2004, 18:29

Skontaktuj się z tą osobą to dowiesz się jacek.kopczynski@mazda.pl
Powodzenia!!!!!!!
ZSW M926 MAZDA MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2004, 23:24
Posty: 152
Skąd: Świnoujście
Auto: Mazda MX-3 1.6

Postprzez MAREK 323 » 13 maja 2004, 18:33

Dzienki
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 11:59
Posty: 8
Auto: MAZDA 323

Postprzez Jaksa » 13 maja 2004, 18:46

Mój stryjek dziesiąt lat temu miał w Syrence ten problem
Syrenka to dwusów tam olej lejesz do paliwa !Coś pokręcileś kolego hehe !
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez luca » 13 maja 2004, 18:52

Jaksa, ale on swiętą prawdę powiedział, Stryjek lał do bańki z olejem benzynę i mu tego oleju przybywało. Swoją drogą z tymi dwusuwami była niezła faza. Ile ja się nakombinowałem zanim dobrałem odpowiedni skład mieszanki dla mojego komara ;)))
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Jaksa » 13 maja 2004, 19:10

Stryjek lał do bańki z olejem benzynę i mu tego oleju przybywało
już mnie zakręciłeś hehe albo pogoda dzisiaj taka kiepska że mam problemy z myśleniem a wracając do tematu .... skoro benzyna jest w oleju to musi się lać do cylindra a zatem przy takiej dawce ulega " zalaniu " i motor traci moc ( to się czuje ) musiałbym to oblukać bo to takie gdybanie Pozdrawiam !
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez MAREK 323 » 14 maja 2004, 14:02

Dzienki za wszystkie info,w poniedzialek jade z Autem do warsztatu gdzie bendzie sprawdzana na kompie ,moze cos sie wyjasni.O rezultatach oczywiscie dam znac
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 11:59
Posty: 8
Auto: MAZDA 323

Postprzez MAREK 323 » 18 maja 2004, 16:03

I nic ,facio mi sprawdzil kompa i spaliny i na moje nieszczenscie nic nie znalazl .Spaliny sa idealne a w kompie zero blendow :( .Normalnie rence opadaja, teraz jeszcze dzwonilem do "dlugiego" naszego kolegi z tego forum,mam nadzieje ze w koncu sie dowiem co jest spierdo...... bo to w tym wszytkim jest najgosze ze niewiadoma co to jest.
Mazda 323 BG , 1.6i (B6E)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 11:59
Posty: 8
Auto: MAZDA 323

Postprzez JACU626 » 18 maja 2004, 23:07

Marek a ile ci autko pali? Kiedyś wyczytałem że w benzynkach jak sie nie dogrzewają to tak sie dziele jak u ciebie. Po nagrzaniu gdy nie dostają odpowiednich obrotów pracy to w oleju pojawia sie benzynka? Do ilu obr silniczek kręcisz? Pojezdzij kilka dni tak aby wskazówka dochodziła do czerwonego i wtedy zdaj relacje co się dzieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez misiolot » 20 maja 2004, 20:45

Może uszczelnicze na zaworach dolotowych puściły?
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 23:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez JACU626 » 21 maja 2004, 11:57

noo i co z tym olejem??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323