Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)
wina okazuje sie po stronie bezpiecznika taki duzy czarny,
gdy wyjmuje go u znajomego ma ten sam objaw nie pstryka nic po wlaczeniu zaplonu.
z drugiej strony gdy wloze jego bezpiecznik u mnie nic to nie zmienia dalej kreci bez wlaczenia zaplonu i pompy,
Glupieje juz ...
gdy wyjmuje go u znajomego ma ten sam objaw nie pstryka nic po wlaczeniu zaplonu.
z drugiej strony gdy wloze jego bezpiecznik u mnie nic to nie zmienia dalej kreci bez wlaczenia zaplonu i pompy,
Glupieje juz ...
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
Pozostałe bezpieczniki sprawne?
Szczególnie INJ?
Szczególnie INJ?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
wszystkie sa sprawne , wymienilem je ponownie ...
Jakies jeszcze propozycje ?
chodzi o to ze po przekreceniu stacyjki na zaplon nie slychac charakterystycznego pykniecia , w tym jest problem
Dopisano 27 mar 2014, 18:49:
Iskry Brak
Modół /cewka ok
Pompa się nie załącza
Brak napięcia na wtryskach
Masy i napięcia na Ecu ok
Dopisano 27 mar 2014, 19:17:
gdzie znajduje sie czujnik położenia wału? , być moze jest to przyczyna
Jakies jeszcze propozycje ?
chodzi o to ze po przekreceniu stacyjki na zaplon nie slychac charakterystycznego pykniecia , w tym jest problem
Dopisano 27 mar 2014, 18:49:
Iskry Brak
Modół /cewka ok
Pompa się nie załącza
Brak napięcia na wtryskach
Masy i napięcia na Ecu ok
Dopisano 27 mar 2014, 19:17:
gdzie znajduje sie czujnik położenia wału? , być moze jest to przyczyna
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
sebastian_kam napisał(a):gdzie znajduje sie czujnik położenia wału? , być moze jest to przyczyna
Nie ma. Jest hall w aparacie.
-
Przemek323c
Chcialem sprawdzić kody błedow ale niestety nawet dioda sie nie świeci 
u kolegi obok mrugała ładnie , czy tto znaczy ze mógł paść komputer?
u kolegi obok mrugała ładnie , czy tto znaczy ze mógł paść komputer?
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
Sprawdziłeś bezpieczniki w skrzynce pod maską?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Tak wszystkie sprawdzalem , wymienialem nawet ten glowny czarny i niebieski,
w kabinie od strony kierowcy tez patrzylem zeden nie spalony
w kabinie od strony kierowcy tez patrzylem zeden nie spalony
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
Zobacz czy masz napięcie na dowolnym wtryskiwaczy względem masy przy włączonym zapłonie.
Możesz tez popatrzeć np. tez na grzałce sondy lambda (białe kabelki).
Możesz tez popatrzeć np. tez na grzałce sondy lambda (białe kabelki).
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Brak , jakiej kolwiek reakcji , przy właczeniu stacyjni kontrolki sie załaczaja normalnie ,
Moim zdaniem jak by w ogóle nie dostawał prądu , złącze diagnostyczne nie działa,pompa nie działa na krótko normalnie chodzi, iskry brak -aparat wymienilem ,
Nie ma tego podstawowego pykniecia po właczeniu zaplony ,
((
Moim zdaniem jak by w ogóle nie dostawał prądu , złącze diagnostyczne nie działa,pompa nie działa na krótko normalnie chodzi, iskry brak -aparat wymienilem ,
Nie ma tego podstawowego pykniecia po właczeniu zaplony ,
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
Skoro spaliło bezpieczniki główne pod maską możliwe ze jest jakieś zwarcie w instalacji bo tam wartości bezpieczników są dość konkretne więc spalić je moze raczej chamskie zwarcie do masy. Może się okazać że przy tej okazji uklękł ECU dlatego nic nie jest zasterowane szczególnie ze diagnostyka jest niewykonalna. To już wyższa szkołą jazdy więc nie wiem czy samemu podołasz ze zdiagnozowaniem tej awarii
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Wtryskiwacze są sterowane "masą" wiec jeden z pinów wtryskiwacza dołączony jest do +12V, które tam powinno sie pojawić po włączeniu zapłonu.
Moze od tego wyjść?
Moze stacyjka lub jej okolice powiedziały
Moze od tego wyjść?
Moze stacyjka lub jej okolice powiedziały
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W poniedzialek wymienie komputer i zobaczymy 
Brak sygnału w kostce diagnostycznej moze powróci
Dopisano 29 mar 2014, 22:51:
W poniedzialek wymienie komputer i zobaczymy
Brak sygnału w kostce diagnostycznej moze powróci
Brak sygnału w kostce diagnostycznej moze powróci
Dopisano 29 mar 2014, 22:51:
W poniedzialek wymienie komputer i zobaczymy
Brak sygnału w kostce diagnostycznej moze powróci
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
Wymiana sterownika moze okazać sie niepotrzebna bo nie sądzę aby tam był problem.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jakieś inne propozycje ?
Przypominam Brak iskry ,brak załaczenia pompy paliwa, nie mogę odczytac kodow bledow, wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne pół auta rozebralem
Dopisano 30 mar 2014, 08:49:
Jakieś inne propozycje ?
Przypominam Brak iskry ,brak załaczenia pompy paliwa, nie mogę odczytac kodow bledow, wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne pół auta rozebralem
Przypominam Brak iskry ,brak załaczenia pompy paliwa, nie mogę odczytac kodow bledow, wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne pół auta rozebralem
Dopisano 30 mar 2014, 08:49:
Jakieś inne propozycje ?
Przypominam Brak iskry ,brak załaczenia pompy paliwa, nie mogę odczytac kodow bledow, wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne pół auta rozebralem
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
Sprawdziłeś to napięcie na wtryskiwaczach czy też zasilaniu grzałki sondy?
Napięcie tam nie jest podawane przez sterownik silnika.
Proponowałbym wsiąść jakiś schemat do ręki a będzie łatwiej.
Napięcie tam nie jest podawane przez sterownik silnika.
Proponowałbym wsiąść jakiś schemat do ręki a będzie łatwiej.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie sprawdzałem ,
Niewiem jak mam się za to wziąć ,
Dopisano 30 mar 2014, 21:13:
Nie sprawdzałem ,
Niewiem jak mam się za to wziąć ,
Niewiem jak mam się za to wziąć ,
Dopisano 30 mar 2014, 21:13:
Nie sprawdzałem ,
Niewiem jak mam się za to wziąć ,
- Od: 26 mar 2014, 21:06
- Posty: 14
- Skąd: Mrągowo
- Auto: Mazda 323f 1.5 Ba 94
Normalnie – miernik w rękę i mierzysz.
My tak na odległość za ciebie tego niestety nie zrobimy.
Jak dalej nie wiesz jak za yo sie zabrać to poproś kogoś o pomoc.
Jeśli chcesz schemat to w FAQ znajdziesz linka.
My tak na odległość za ciebie tego niestety nie zrobimy.
Jak dalej nie wiesz jak za yo sie zabrać to poproś kogoś o pomoc.
Jeśli chcesz schemat to w FAQ znajdziesz linka.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kolega nic nie wspomina o ew. świecącej sie lampce immo.
Z tego co się domyślam to nie ma zasilania po bezpieczniku ENGINE i/lub INJ.
Zasilania tam Z równym powodzeniem nie bedzie tez jak padnie zestyk w stacyjce.
Ale tego my przez internet nie zdiagnozujemy!
MUSI kolega sam (lub z czyjaś pomocą) to sprawdzić.
PS. Później to wydzielę do osobnego tematu.
Z tego co się domyślam to nie ma zasilania po bezpieczniku ENGINE i/lub INJ.
Zasilania tam Z równym powodzeniem nie bedzie tez jak padnie zestyk w stacyjce.
Ale tego my przez internet nie zdiagnozujemy!
MUSI kolega sam (lub z czyjaś pomocą) to sprawdzić.
PS. Później to wydzielę do osobnego tematu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość