Eunos 30X EC KLG4 94'
kl juz ogarnity i tylko wlozyc zostało ? ogarniasz komore przy okazji ?:)
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Bosaczek55 napisał(a):kl juz ogarnity i tylko wlozyc zostało ? ogarniasz komore przy okazji ?:)
Ogarnięty. Jeśli chodzi o komorę to nie jestem zwolennikiem "jedzenia spod maski". Nie mniej wyczyścić by się przydało ale zbytnio nie ma na to czasu bo auto stoi na podnośniku i musi z niego szybko zjechać. Zostaje więc męczenie się później.
Ale będzie walka
To klg4?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Dobry wybór
Najlepszy z wszystkich KLi
Stroicie to czymś?

Stroicie to czymś?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Koniecznie się zapisz na hamownię w Czaplinku 

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
weź mnie nie denerwuj 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
to jest kolektor od klg4. Do niego była przymocowana przepustnica która miała numer klg4. Niestety ta przepustnica ma inny tps (również napis klg4) który ma złącze 3 pinowe. Wiec nie pasuje. Założyłem przepustnice kl47 czyli od xedosa do 98 wszystkie złącza pasują ale płaszczyzna styku przepustnicy do kolektora średnio i trzeba było rzeźbić. Także klg4 ma inny kolektor przepustnice tps nawet czujnik od wolnych obrotów. :/
By L9.
By L9.
Studiując to z kolegą nasze autka z forum probe doszliśmy do takiego wniosku .
KLDE – moce około 165 koni zależnie od roku i modelu Mx-6,626,X9(tłoki z kompresją CR 9,2)
Z reguły wszystkie elementy mają oznaczenie KL01 / KL02
KLZE – moce –
– ok.175 koni (głowice KLZE,kolektor KL68 (oczywiście mowa o kolektorze zagiętym), przepustnica KL68, głowice KL31, wałki KL31/KL01 ,tłoki o większej kompresji niż KLDE ewt. takie same) (tłoki ze średnią półką )
– ok.198 koni (głowice KLZE,kolektor KL31 (prosty kolektor na pierwszy rzut oka wygląda jak ten z klde ale jest wydłużony tam gdzie idzie przepustnica), przepustnica KL31, wałki KL31, głowice KL31,,wałki KL31/KL01, tłoki o jeszcze większej kompresji niż KLZE to wyżej MX6 J-spec (tłoki z wysoką półką CR 10.0)
Wszystkiego poza tłokami jesteśmy pewni
Czyli były jakieś dwie wersje tego kolektora zagiętego ?
Co nie zmienia fakty że piękne autko oby nie była zgnita
KLDE – moce około 165 koni zależnie od roku i modelu Mx-6,626,X9(tłoki z kompresją CR 9,2)
Z reguły wszystkie elementy mają oznaczenie KL01 / KL02
KLZE – moce –
– ok.175 koni (głowice KLZE,kolektor KL68 (oczywiście mowa o kolektorze zagiętym), przepustnica KL68, głowice KL31, wałki KL31/KL01 ,tłoki o większej kompresji niż KLDE ewt. takie same) (tłoki ze średnią półką )
– ok.198 koni (głowice KLZE,kolektor KL31 (prosty kolektor na pierwszy rzut oka wygląda jak ten z klde ale jest wydłużony tam gdzie idzie przepustnica), przepustnica KL31, wałki KL31, głowice KL31,,wałki KL31/KL01, tłoki o jeszcze większej kompresji niż KLZE to wyżej MX6 J-spec (tłoki z wysoką półką CR 10.0)
Wszystkiego poza tłokami jesteśmy pewni
Czyli były jakieś dwie wersje tego kolektora zagiętego ?
Co nie zmienia fakty że piękne autko oby nie była zgnita
- Od: 10 mar 2013, 16:07
- Posty: 13
- Auto: MX-3 2.5 V6 92r
Tak musiały być 2 wersje kolektora zagietego w X9. Po 2000 roku była zmiana. Na oko są te same ale różnią się na pewno płaszczyzna styku przepustnicy. I inna przepustnica co ma związek chyba z tym ze po 2000 roku weszło do x9 obd2. Mam oba kolektory w wolnej chwili mogę sprawdzić czym jeszcze się różnią.
By L9.
By L9.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości