Poszukiwania auta trwały jakiś czas (podziękowania dla Reissa

Zapakowaliśmy się z Mariusem,Kamilem i Kociakiem do Lanosa i pognaliśmy 500 km po auto.
Szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że auto jest w tak dobrym stanie.Nie zastanawiając się nawet chwili, podpisałem umowę i heja w drogę
Mazda drogę powrotną pokonała bez najmniejszych problemów,mimo naprawdę kiepskiej pogody i nocnej jazdy jechało mi się wzorcowo.Zawieszenie nie ma żadnych luzów,silnik pracuje bardzo cicho i równo i ma sporo mocy mimo zwężki w dolocie.
Trochę danych technicznych i zdjęć:
WYPOSAŻENIE
– alufelgi
– ABS
– poduszka powietrzna
– immobiliser
– el. szyby
– el. lusterka
– klimatyzacja
– centralny zamek z alarmem
– wspomaganie kierownicy
– tapicerka welurowa
SILNIK
– swap na 2,5 V6 KL-ZE
ELEKTRONIKA
– SMT6
– wskaźnik afr AUTO GAUGE
– wskaźnik temperatury cieczy AUTO GAUGE
UKŁAD NAPĘDOWY:
– short shifter,(czeka na montaż)
– skrzynia biegów (K8)
UKŁAD DOLOTOWY
– przepustnica KL-ZE.
– CAI + airbox Simota
UKŁAD HAMULCOWY
– przód tarcza (283mm) oraz zacisk z Mazdy6 GG + tarcza nawiercana Zimmermann
– tył pełna seria (251mm)
ZAWIESZENIE
– sprężyna -35
– twardsze amortyzatory
– OEM rozpórka przód
Mazda jest wystrojona na 192 KM (podobno

Zdjęcia nie powalają ale niebawem wleci jakaś sesyjka i plany na przyszłość






