Mazda3 (BK) – felgi/opony, dobór – (jakie wchodzą bez problemu)
Przekłamanie licznika prędkości i przejechanych kilometrów.
215/45 R17 -1,8%
225/45 R17 -0,4%
235/45 R17 1%
245/40 R17 -1,4%
255/40 R17 -0,2%
265/40 R17 1,1%
215/45 R17 -1,8%
225/45 R17 -0,4%
235/45 R17 1%
245/40 R17 -1,4%
255/40 R17 -0,2%
265/40 R17 1,1%
Pomiędzy +1,5% a -2%
Rozmiar zamienników wynika z porównania średnic zewnętrznych opony wzorcowej i sugerowanej jako zamiennik. Jeśli różnica mieści się pomiędzy +1,5% a -2%, opona może być użytkowana jako zamiennik opony oryginalnej.
s
sorry ale nie bardzo sie znam na tych cyferkach od felg dla tego pisze
jesli Twoja 42 jest na styku czyli 40 powinna pasowac dobrze ?
tomek-waw napisał(a):ET42 już było u mnie nie za bardzo przy 17x7 ( na granicy błotnika )
Z tym, że mam -30.
Co do opony – rozmiar OK.
sorry ale nie bardzo sie znam na tych cyferkach od felg dla tego pisze
jesli Twoja 42 jest na styku czyli 40 powinna pasowac dobrze ?
Ven napisał(a):Panowie felgi
17" 5x114,7
7j et40
oponki 225/45/17
jak to sie ma do mojej BK ?
Teraz jeżdżę na feli ET40 i jest wszystko Ok, choć bardzo blisko błotnika, ale opona ma szerokość 205 mm i nic nie przyciera. Przy 225 miałbym już obawy żeby nie złapało o błotnik. Od środka na pewno się zmieści. Zawieszenie mam -30.
wydziargane na petorowym SGS3
Ven napisał(a):jesli Twoja 42 jest na styku czyli 40 powinna pasowac dobrze ?
To się liczy troszkę inaczej, im mniejsze ET tym bardziej wystaje na zewnątrz.
Czyli ET40 będzie wychodzić o 1cm ( na stronę ) bardziej niż ET42 .
Ale w tamtym przypadku miałem 215/45/17 i też się nie odważyłem na 225.
Jak chcesz mieć szerszego kapcia niż 205, to weź 215/45 17" a ET felgi powinno oscylować między 45-48. Wtedy i od środka będzie dobrze i przy błotniku też. Inne wymiary to już będzie hazard. 
wydziargane na petorowym SGS3
wydziargane na petorowym SGS3
Tragedii nie ma
. Jak nie będzie nic przycierało, zwłaszcza jak gdzieś dobijesz, to +5 pkt.
za konsekwencję w dążeniu do celu. Powodzenia i zadowolenia z nowego obuwia 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

petoro napisał(a):Tragedii nie ma. Jak nie będzie nic przycierało, zwłaszcza jak gdzieś dobijesz, to +5 pkt.
za konsekwencję w dążeniu do celu. Powodzenia i zadowolenia z nowego obuwia
Zawieszszenie mam seryjne wiec około 5 cm zapasu

sorry za jakość bo telefon kiepski... ale róznica w prowadzeniu po przejściu z 15" masakryczna

Dobry pomysł z przejściem na 215.
Dziury czuć bardziej bo mniej gumy, wiadomo. Uważaj na koleiny przy takich szerokich kapciach.
.
Fele mi się podobają.

Dziury czuć bardziej bo mniej gumy, wiadomo. Uważaj na koleiny przy takich szerokich kapciach.
Fele mi się podobają.
Czy będzie pasować coś takiego do M3 BK, wysokość oryginalna, amortyzatory kyaba i opona 18?
W tej chwili mam 205/40/17 i oryginalne felgi m3
http://allegro.pl/felgi-mazda-rx8-5x114 ... 19038.html
W tej chwili mam 205/40/17 i oryginalne felgi m3

Witajcie,
Szukam felg do opon zimowych, klasycznych bez zbędnych bajerów – stalowych.
Zauważyłem, że na popularnym serwisie ogłoszeń są ogłoszenia z dwoma typami parametrów, które rzekomo pasują do mazdy 3:
1) 5x114,3 ET52,5 15x6J
2) 5x114,3 ET50 15x6JJ
Czy oba typy pasują do mazdy 3?
Jeśli tak to na czym polega różnica (nie znam się, jeśli będzie link do opisu oznaczeń chętnie przeczytam) ?
Szukam felg do opon zimowych, klasycznych bez zbędnych bajerów – stalowych.
Zauważyłem, że na popularnym serwisie ogłoszeń są ogłoszenia z dwoma typami parametrów, które rzekomo pasują do mazdy 3:
1) 5x114,3 ET52,5 15x6J
2) 5x114,3 ET50 15x6JJ
Czy oba typy pasują do mazdy 3?
Jeśli tak to na czym polega różnica (nie znam się, jeśli będzie link do opisu oznaczeń chętnie przeczytam) ?
- Od: 2 wrz 2013, 22:43
- Posty: 35
- Auto: Mazda 3 1,6 105KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości