po odpaleniu obroty okolo 4tys i nie spadaja

Postprzez pajos » 8 lip 2007, 22:40

witam.po wybuchu gazu mam bardzo wysokie obroty i na zimnym i na goracym silniku.dzieje sie tak i na bezynie i na gazie.dolot szczelny,przeplywomierz ok.przepostnica zamknieta i szczelna a obroty nadal okolo 4tys.pisalem w dziale lpg ale tam nikt nie potrafil mi pomoc a skoro jest tak tez na bezynie to moze mi ktos pomoze.silniczek krokowy po wlaczeniu zaplonu pstryka.weze od pod cisnienia sa na miejscu.nie wiem jakich jeszcze potrzeba wam informacji aby znalezc przyczyne mojego problemu.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2004, 11:44
Posty: 39
Skąd: sieroszewice
Auto: mazda 323f 1991

Postprzez pajos » 9 lip 2007, 16:55

czy tutaj tez nikt nie wie co to moze byc
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2004, 11:44
Posty: 39
Skąd: sieroszewice
Auto: mazda 323f 1991

Postprzez pajos » 14 lip 2007, 22:29

co ciekawe ze jak zagne rure idaca do silniczka krokowego to obroty spadaja.czy krokowy gdy nie jest podlaczony do pradu ma byc troche otwarty czy zamkniety?
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2004, 11:44
Posty: 39
Skąd: sieroszewice
Auto: mazda 323f 1991

Postprzez k3b » 17 lip 2007, 13:00

A jak rano odpalasz to też masz na ssaniu odrazu 4 tyś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 15:56
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Krasnystaw
Auto: 323c BA;323f BJ

Postprzez polnik@studio » 17 lip 2007, 13:46

hmm

wpisując wysokie obroty ukazuje się nam 87 tematów podobnych. Wydaje mi się, że w jednym z nich jest odpowiedź na Twoje pytanie :) Nie wiem jak inni moderatorzy ale ja bym ten temat usuną :) Na razie jestem Zielony więc się wstrzymam z decyzją :)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez pajos » 17 lip 2007, 22:22

tak zgadza sie ze jest powiedzmy 87 tematow.pierwsze co zrobilem to szukalem a dopiero pozniej zalozylem nowy temat.nikt nie dal jednoznacznej odpowiedzi bo zazwyczaj to kazdy mowi"przeplywomierz albo nieszczelny dolot albo jeszcze silniczek krokowy"a wine za tak wysokie obroty ponosi calkiem cos innego i juz sobie poradzilem. a na pytanie k3b powiem ze nie wazne kiedy zawsze byly obroty w granicach 4 tys.dziekuje wszystkim i pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2004, 11:44
Posty: 39
Skąd: sieroszewice
Auto: mazda 323f 1991

Postprzez sieski369 » 10 mar 2014, 22:00

kolego odgrzewam moglbys sie podzielic takimi radami ...;p mam opdobnie tylko 2 kola obrotow po czyszczeniu przepustnicy tak mi zostalo
Początkujący
 
Od: 3 mar 2012, 17:46
Posty: 17
Auto: vw golf mk1, mazda 323 IVgen.

Postprzez Piotr89 » 11 mar 2014, 00:13

Może powinieneś ustawić TPS- poszukaj gdzieś na forum była fotorelacja ;)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez lewy323s » 11 mar 2014, 18:52

Ja bym sprawdził tzw. zawór dodatkowego powietrza, który odpowiada za zmniejszanie się obrotów podczas rozgrzewania zimnego silnika . Znajduje się od spodu kolektora ssącego (patrząc z góry dokładnie pod napisem Injection). Aby go zdemontować należy odkręcić górną część kolektora ssącego. Ma kształt małej puszki i dochodzą do niego dwa cienkie przewody z płynem chłodniczym. Może wybuch gazu go rozwalił.
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323