po odpaleniu obroty okolo 4tys i nie spadaja
Strona 1 z 1
witam.po wybuchu gazu mam bardzo wysokie obroty i na zimnym i na goracym silniku.dzieje sie tak i na bezynie i na gazie.dolot szczelny,przeplywomierz ok.przepostnica zamknieta i szczelna a obroty nadal okolo 4tys.pisalem w dziale lpg ale tam nikt nie potrafil mi pomoc a skoro jest tak tez na bezynie to moze mi ktos pomoze.silniczek krokowy po wlaczeniu zaplonu pstryka.weze od pod cisnienia sa na miejscu.nie wiem jakich jeszcze potrzeba wam informacji aby znalezc przyczyne mojego problemu.
- Od: 20 lis 2004, 11:44
- Posty: 39
- Skąd: sieroszewice
- Auto: mazda 323f 1991
hmm
wpisując wysokie obroty ukazuje się nam 87 tematów podobnych. Wydaje mi się, że w jednym z nich jest odpowiedź na Twoje pytanie
Nie wiem jak inni moderatorzy ale ja bym ten temat usuną
Na razie jestem Zielony więc się wstrzymam z decyzją 
wpisując wysokie obroty ukazuje się nam 87 tematów podobnych. Wydaje mi się, że w jednym z nich jest odpowiedź na Twoje pytanie
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
tak zgadza sie ze jest powiedzmy 87 tematow.pierwsze co zrobilem to szukalem a dopiero pozniej zalozylem nowy temat.nikt nie dal jednoznacznej odpowiedzi bo zazwyczaj to kazdy mowi"przeplywomierz albo nieszczelny dolot albo jeszcze silniczek krokowy"a wine za tak wysokie obroty ponosi calkiem cos innego i juz sobie poradzilem. a na pytanie k3b powiem ze nie wazne kiedy zawsze byly obroty w granicach 4 tys.dziekuje wszystkim i pozdrawiam
- Od: 20 lis 2004, 11:44
- Posty: 39
- Skąd: sieroszewice
- Auto: mazda 323f 1991
Może powinieneś ustawić TPS- poszukaj gdzieś na forum była fotorelacja 
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Ja bym sprawdził tzw. zawór dodatkowego powietrza, który odpowiada za zmniejszanie się obrotów podczas rozgrzewania zimnego silnika . Znajduje się od spodu kolektora ssącego (patrząc z góry dokładnie pod napisem Injection). Aby go zdemontować należy odkręcić górną część kolektora ssącego. Ma kształt małej puszki i dochodzą do niego dwa cienkie przewody z płynem chłodniczym. Może wybuch gazu go rozwalił.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości