MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91' RENOWACJA, Żółte tabilce

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez rafał88 » 28 lut 2014, 09:05

No bedzie BG miazdzyc ;) Sluszna uwaga Jaaco, garaz bajka <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez burcu » 6 mar 2014, 19:25

Dla mnie rewelacja <jupi> Pięknie robiony remoncik. Nic się nie śpiesz, zrobisz dokładnie jeszcze blachę i podwozie i w zasadzie będziesz miał salonówkę :D A skrzynia biegów też będzie rozebrana w celu przejrzenia/odnowy? Przydałoby się zrobić pewnie synchronizatory bo skrzynki w BG pod tym względem czasem kuleją ale nie wiem jak jest z Twoim, konkretnym egzemplarzem. :)
Pozdrawiam i ostro kibicuję projektowi <spoko>
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 00:13
Posty: 72

Postprzez alex90 » 8 mar 2014, 13:58

burcu napisał(a):Dla mnie rewelacja <jupi> Pięknie robiony remoncik. Nic się nie śpiesz, zrobisz dokładnie jeszcze blachę i podwozie i w zasadzie będziesz miał salonówkę :D A skrzynia biegów też będzie rozebrana w celu przejrzenia/odnowy? Przydałoby się zrobić pewnie synchronizatory bo skrzynki w BG pod tym względem czasem kuleją ale nie wiem jak jest z Twoim, konkretnym egzemplarzem. :)
Pozdrawiam i ostro kibicuję projektowi <spoko>




Blacha tez będzie robiona ale wszystko w swoim czasie, muszę zorganizować fundusze. Co do skrzyni biegów to jak skończę z silnikiem od razu się za nią zabieram, mam taki problem ze jak przy wysokich obrotach przepinam z 1 na 2 to zgrzytnie, jadąc spokojnie wszystko jest w porządku jak dobrze stwierdziłeś synchronizator nie zdąży odkleić. Strasznie mnie to wnerwia :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez burcu » 9 mar 2014, 00:12

Znam problem. Ja miałem co prawda 323BF ale też właśnie tak jak piszesz z 1 na 2 tyle tylko, że nie zawsze ten problem się u mnie pojawiał, jak ją coś ugryzło :P
A tak z ciekawości zapytam: w skrzyni od BG masz synchronizowany pierwszy bieg czy żeby go wrzucić to jednak trzeba się całkowicie zatrzymać?
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 00:13
Posty: 72

Postprzez Eklerek323f » 9 mar 2014, 01:00

burcu napisał(a):trzeba się całkowicie zatrzymać?

Jak dobrze pamiętam to jest synchronizowany i nie trzeba się zatrzymywać, ale ręki uciąć sobie nie dam <czarodziej>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez burcu » 9 mar 2014, 01:15

Eklerek323f napisał(a):Jak dobrze pamiętam to jest synchronizowany i nie trzeba się zatrzymywać, ale ręki uciąć sobie nie dam <czarodziej>

To moja BF-ka nie miała synchronizacji jedynki i (prawie) zawsze trzeba było się zatrzymać <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 00:13
Posty: 72

Postprzez alex90 » 10 mar 2014, 00:38

Pierwszy bieg jest synchronizowany i bardzo fajnie wchodzi podczas jazdy. Jak na razie jest to najfajniejsza skrzynia z jaką miałem styczność a nie jednym samochodem jeździłem.



Po dłuższej przerwie przyszedł czas żeby wrzucić jakieś fotki, byłem trochę zarobiony więc nie było czasu zająć się Madzią ale w wolnym czasie zawsze się coś dłubnie.
Taki tam kolektor dolotowy :D , górę muszę jeszcze trochę przepolerować bo jest na razie zrobiona wstępnie, ale efekt już jest boski

DSCF0378a.jpg

DSCF0379a.jpg

DSCF0380a.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez burcu » 10 mar 2014, 00:53

Rewelka <spoko>
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 00:13
Posty: 72

Postprzez Eklerek323f » 10 mar 2014, 01:46

Chyba po SWAPie podrzuce Ci moją na takie polerki <glupek2> Miażdży <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Odcina » 10 mar 2014, 08:30

Wygląda jak lustro <spoko> <spoko> <spoko>
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez rafał88 » 10 mar 2014, 08:30

<serduszka> <prosze> Kolega tu miadzy :D Renowacja pelna geba i duzo lepszej niz fabryka :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Piotr89 » 13 mar 2014, 00:06

Nie jestem wyznawcą lusterka pod maską ale to co robisz naprawdę miażdży suty <spoko>

A zapytam zostaje wolnossak czy jakieś plany na przyszłość?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez alex90 » 13 mar 2014, 00:26

Dzięki :D no z tym lustrem to niema co przesadzać, myślę że będzie optymalnie.
Na razie finanse nie pozwalają a poza tym to będę musiał go dobrze dotrzeć a to lepiej jednak zrobić na tym poziomie co jest. Bardzo bym chciał żeby jednak coś dmuchało :) niczego nie wykluczam. W sumie to już zaczynam myśleć jak to zrobić żeby wrzucić 4x4 ale to bliżej robienia blacharki bo pewnie tu i tam trzeba będzie pozmieniać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez Piotr89 » 13 mar 2014, 00:33

AWD, ciekawie będzie jakbyś był w stanie to jakość tam upchnąć czego Ci serdecznie życzę.
Pewnie szukasz kompletu napędowego od jakiejś BG GTR, bo chyba inne modele już tego nie miały <co?>
To i pewnie belkę trzeba by przerabiać, zawias i pewnie tylne zwrotnice od GTR-a <co?>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez alex90 » 13 mar 2014, 00:57

No od GTR-a cała belka z mostem musi iść, wydumać gdzie puścić wtedy wał i musi być jakoś przedłużony no i wydech, było by dużo myślenia :) niebędzie łatwo to przerobić ale nie takie żeczy juz ludzie robili :) tylko największy problem to gdzie dostać taką mazdę na części, prawie tego niema a jak jest to nie tanie. Często się zastanawiam czy z tym wszystkim za bardzo się na zapędzam, nie jeden już mi mówił "to tylko mazda", dla mnie to "AŻ Mazda"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez sony551 » 13 mar 2014, 11:57

Sam rozglądałem się za 323gt 4x4 z tego co patrzyłem albo musisz robić nowe mocowania dla [waaaczego?] albo cały tył wspawać od wersji 4x4 ;)
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez mlodyfull » 13 mar 2014, 12:47

kolektor mistrzostwo !! <wow> <spoko>
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2013, 16:36
Posty: 51
Skąd: Laskowice OPR
Auto: 323 bg 1.3 16v 1991

Postprzez Piotr89 » 13 mar 2014, 13:00

Co do wydechu to jeszcze by coś dało się wymyślić, np. rury wydechowe na końcach progów jak w Fieście 2013 Kena Block'a <diabełek>
Ale belka most, wał i tylne zmodyfikowane zawieszenie ciężko będzie upchać i pożenić...
Może bardziej szukać czegoś bardziej dostępnego np. z Subaru <co?> , skoro i tak musisz rzeźbić to na czymś dostępniejszym <spoko>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez RafekTBG » 13 mar 2014, 20:15

Jak dla mnie kolektor bomba <serduszka> może pomyślę kiedyś i u siebie zrobię :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2014, 16:31
Posty: 40
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 323 BG Protege Czarny Sedan

Postprzez alex90 » 13 mar 2014, 21:06

Cieszę się że kolektorek się podoba :D
Z tym AWD to jeszcze bardzo daleko, będę o częściach myślał bliżej roboty, na amerykańskim ebayu jest trochę części do GTR-a tylkni niewiem jak z wysyłką :P no i chyba by trzeba było mieć małe poletko ropy naftowej żeby się wypłacić :D

Na dzień dzisiejszy przystawiła mnie głowica a mianowicie talerzyki na sprężyny zaworowe (za bardzo wytarte), tylko serwis i 3 tyg czekania bo idą z Japonii, za 16szt tylko 300zł ale jak trza to trza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy