
MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91' RENOWACJA, Żółte tabilce
Dla mnie rewelacja
Pięknie robiony remoncik. Nic się nie śpiesz, zrobisz dokładnie jeszcze blachę i podwozie i w zasadzie będziesz miał salonówkę
A skrzynia biegów też będzie rozebrana w celu przejrzenia/odnowy? Przydałoby się zrobić pewnie synchronizatory bo skrzynki w BG pod tym względem czasem kuleją ale nie wiem jak jest z Twoim, konkretnym egzemplarzem.
Pozdrawiam i ostro kibicuję projektowi

Pozdrawiam i ostro kibicuję projektowi

- Od: 10 lut 2014, 00:13
- Posty: 72
burcu napisał(a):Dla mnie rewelacjaPięknie robiony remoncik. Nic się nie śpiesz, zrobisz dokładnie jeszcze blachę i podwozie i w zasadzie będziesz miał salonówkę
A skrzynia biegów też będzie rozebrana w celu przejrzenia/odnowy? Przydałoby się zrobić pewnie synchronizatory bo skrzynki w BG pod tym względem czasem kuleją ale nie wiem jak jest z Twoim, konkretnym egzemplarzem.
![]()
Pozdrawiam i ostro kibicuję projektowi
Blacha tez będzie robiona ale wszystko w swoim czasie, muszę zorganizować fundusze. Co do skrzyni biegów to jak skończę z silnikiem od razu się za nią zabieram, mam taki problem ze jak przy wysokich obrotach przepinam z 1 na 2 to zgrzytnie, jadąc spokojnie wszystko jest w porządku jak dobrze stwierdziłeś synchronizator nie zdąży odkleić. Strasznie mnie to wnerwia
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Znam problem. Ja miałem co prawda 323BF ale też właśnie tak jak piszesz z 1 na 2 tyle tylko, że nie zawsze ten problem się u mnie pojawiał, jak ją coś ugryzło
A tak z ciekawości zapytam: w skrzyni od BG masz synchronizowany pierwszy bieg czy żeby go wrzucić to jednak trzeba się całkowicie zatrzymać?
A tak z ciekawości zapytam: w skrzyni od BG masz synchronizowany pierwszy bieg czy żeby go wrzucić to jednak trzeba się całkowicie zatrzymać?
- Od: 10 lut 2014, 00:13
- Posty: 72
burcu napisał(a):trzeba się całkowicie zatrzymać?
Jak dobrze pamiętam to jest synchronizowany i nie trzeba się zatrzymywać, ale ręki uciąć sobie nie dam

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Pierwszy bieg jest synchronizowany i bardzo fajnie wchodzi podczas jazdy. Jak na razie jest to najfajniejsza skrzynia z jaką miałem styczność a nie jednym samochodem jeździłem.
Po dłuższej przerwie przyszedł czas żeby wrzucić jakieś fotki, byłem trochę zarobiony więc nie było czasu zająć się Madzią ale w wolnym czasie zawsze się coś dłubnie.
Taki tam kolektor dolotowy
, górę muszę jeszcze trochę przepolerować bo jest na razie zrobiona wstępnie, ale efekt już jest boski
Po dłuższej przerwie przyszedł czas żeby wrzucić jakieś fotki, byłem trochę zarobiony więc nie było czasu zająć się Madzią ale w wolnym czasie zawsze się coś dłubnie.
Taki tam kolektor dolotowy
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Chyba po SWAPie podrzuce Ci moją na takie polerki
Miażdży 


- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Nie jestem wyznawcą lusterka pod maską ale to co robisz naprawdę miażdży suty
A zapytam zostaje wolnossak czy jakieś plany na przyszłość?

A zapytam zostaje wolnossak czy jakieś plany na przyszłość?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Dzięki
no z tym lustrem to niema co przesadzać, myślę że będzie optymalnie.
Na razie finanse nie pozwalają a poza tym to będę musiał go dobrze dotrzeć a to lepiej jednak zrobić na tym poziomie co jest. Bardzo bym chciał żeby jednak coś dmuchało
niczego nie wykluczam. W sumie to już zaczynam myśleć jak to zrobić żeby wrzucić 4x4 ale to bliżej robienia blacharki bo pewnie tu i tam trzeba będzie pozmieniać
Na razie finanse nie pozwalają a poza tym to będę musiał go dobrze dotrzeć a to lepiej jednak zrobić na tym poziomie co jest. Bardzo bym chciał żeby jednak coś dmuchało
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
AWD, ciekawie będzie jakbyś był w stanie to jakość tam upchnąć czego Ci serdecznie życzę.
Pewnie szukasz kompletu napędowego od jakiejś BG GTR, bo chyba inne modele już tego nie miały
To i pewnie belkę trzeba by przerabiać, zawias i pewnie tylne zwrotnice od GTR-a
Pewnie szukasz kompletu napędowego od jakiejś BG GTR, bo chyba inne modele już tego nie miały

To i pewnie belkę trzeba by przerabiać, zawias i pewnie tylne zwrotnice od GTR-a

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
No od GTR-a cała belka z mostem musi iść, wydumać gdzie puścić wtedy wał i musi być jakoś przedłużony no i wydech, było by dużo myślenia
niebędzie łatwo to przerobić ale nie takie żeczy juz ludzie robili
tylko największy problem to gdzie dostać taką mazdę na części, prawie tego niema a jak jest to nie tanie. Często się zastanawiam czy z tym wszystkim za bardzo się na zapędzam, nie jeden już mi mówił "to tylko mazda", dla mnie to "AŻ Mazda"
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Sam rozglądałem się za 323gt 4x4 z tego co patrzyłem albo musisz robić nowe mocowania dla [waaaczego?] albo cały tył wspawać od wersji 4x4 
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Co do wydechu to jeszcze by coś dało się wymyślić, np. rury wydechowe na końcach progów jak w Fieście 2013 Kena Block'a
Ale belka most, wał i tylne zmodyfikowane zawieszenie ciężko będzie upchać i pożenić...
Może bardziej szukać czegoś bardziej dostępnego np. z Subaru
, skoro i tak musisz rzeźbić to na czymś dostępniejszym 

Ale belka most, wał i tylne zmodyfikowane zawieszenie ciężko będzie upchać i pożenić...
Może bardziej szukać czegoś bardziej dostępnego np. z Subaru


-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Jak dla mnie kolektor bomba
może pomyślę kiedyś i u siebie zrobię 

- Od: 1 sty 2014, 16:31
- Posty: 40
- Skąd: Tarnobrzeg
- Auto: Mazda 323 BG Protege Czarny Sedan
Cieszę się że kolektorek się podoba
Z tym AWD to jeszcze bardzo daleko, będę o częściach myślał bliżej roboty, na amerykańskim ebayu jest trochę części do GTR-a tylkni niewiem jak z wysyłką
no i chyba by trzeba było mieć małe poletko ropy naftowej żeby się wypłacić 
Na dzień dzisiejszy przystawiła mnie głowica a mianowicie talerzyki na sprężyny zaworowe (za bardzo wytarte), tylko serwis i 3 tyg czekania bo idą z Japonii, za 16szt tylko 300zł ale jak trza to trza
Z tym AWD to jeszcze bardzo daleko, będę o częściach myślał bliżej roboty, na amerykańskim ebayu jest trochę części do GTR-a tylkni niewiem jak z wysyłką
Na dzień dzisiejszy przystawiła mnie głowica a mianowicie talerzyki na sprężyny zaworowe (za bardzo wytarte), tylko serwis i 3 tyg czekania bo idą z Japonii, za 16szt tylko 300zł ale jak trza to trza
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości