Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Taaa w takim czystym dresiku 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
A tobie czasem z pod uszczelki nie leci ?
Pracy nad tymi śrubami będzie od groma... Ale myślę że będzie warto
Pracy nad tymi śrubami będzie od groma... Ale myślę że będzie warto
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
był czysty jak zaczynałem
w tym drechu wygladam jak ruski pan z wf'u
z której uszczelki?
i fakt nie jest łatwo jednak bedziemy musieli rozwiercic otwór o numer wiekszy.
z której uszczelki?
i fakt nie jest łatwo jednak bedziemy musieli rozwiercic otwór o numer wiekszy.
a nie da rady nawiercić i wbić imbusa czy coś?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Powiem wam że ambitniejszych ludzi nie widziałem od was..
Ja to jak bym mocno chciał tak bym tego nie spierd....lił jak ten majster jestem w szoku :O
Ja to jak bym mocno chciał tak bym tego nie spierd....lił jak ten majster jestem w szoku :O
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Działaj, działaj misiak , jest dobra obstawa w Monster Garage , także na zlocie będzie karac:)
A tak wg , to gdy już uporacie się z tą nieszczęsną śrubą i kolektor wróci na miejsce , to co zostanie do ogarnięcia przy motorowni?
A tak wg , to gdy już uporacie się z tą nieszczęsną śrubą i kolektor wróci na miejsce , to co zostanie do ogarnięcia przy motorowni?

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
podłączenie DET i mapa, kosmetyka – polutowanie niektórych przewodów czujników i ogólna inspekcja całości. Misiak jeszcze chce dać nową tylną elkę po piaskowaniu i malowaniu.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Dziś z Misiakiem udało się finalnie ogarnąć te śruby kolektorowe w głowicy. Usunięte i zamiast ori M8 rozwiercone i nagwintowane na M10. Trzyma fest, nowe śruby twardości 10.9 (wcześniej były zamontowane różne i pordzewiałe w klasie max 4.8
)
Niby jest cacy, ale bez jazdy testowej, bo skończyliśmy godzinę temu a do złożenia pozostał cały rozebrany przód.Na jałowym jest cisza, przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów również
Nie było Xeda więc nie ma fotorelacji
Niby jest cacy, ale bez jazdy testowej, bo skończyliśmy godzinę temu a do złożenia pozostał cały rozebrany przód.Na jałowym jest cisza, przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów również

Nie było Xeda więc nie ma fotorelacji
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Dokładnie
Na tą chwilę nie stwierdzono przedmuchów dalej okaże się w praniu. Silniczek już ładnie pracuje
Dziś jeszcze zakupiłem komplet wszystkich wahaczy na tył oraz zestaw naprawczy zacisków tylnych.
Do wymiany zostały uszczelki pod kapy zaworowe oraz uszczelka kolektora ssacego.
Muszę jeszcze zaopatrzyc się w karbowaną rurę w dolot oraz padł pomysł na przeniesienie baterii w bagażnika, więc na pewno zda się parę metrów grubego przewodu.
Przed wrzuceniem Ecumastera wpadną jeszcze wtryski 280cc do solidnego sikania
To prawda dokładka nie jednokrotnie oberwała takie konsekwencje jazdy na gwincie
Dziś jeszcze zakupiłem komplet wszystkich wahaczy na tył oraz zestaw naprawczy zacisków tylnych.
Do wymiany zostały uszczelki pod kapy zaworowe oraz uszczelka kolektora ssacego.
Muszę jeszcze zaopatrzyc się w karbowaną rurę w dolot oraz padł pomysł na przeniesienie baterii w bagażnika, więc na pewno zda się parę metrów grubego przewodu.
Przed wrzuceniem Ecumastera wpadną jeszcze wtryski 280cc do solidnego sikania
To prawda dokładka nie jednokrotnie oberwała takie konsekwencje jazdy na gwincie
Pyton162 napisał(a):super ze sie udalo, oby juz nie bylo niespodzianek , pozdro
a kysz a kysz

teraz musi byc tylko do przodu
MariuS napisał(a):Nie było Xeda więc nie ma fotorelacji
Miałem wlecieć , ale jak przyjechałem do domu to tak mnie zmogło, że obudziłem się o 19
Dobrze że daliście radę ogarnąć temat

tak mnie zmogło, że obudziłem się o 19
Ty śpiochu
Widzę że u Was z fotorelacją jest podobnie jak u nas . Nie ma Crenshawa nie ma foto:) Ja swoją kieszonkową lustrzanką się nie chwalę:)
Żeby nie było OT , graty misiak że ogarnięte to zostało i powodzenia w dalszych modach.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Przeglądając ten wątek niemalże codziennie zadaję sobie pytanie czy ktoś kto nie jest stworzony do danego zawodu- tutaj mechaniki samochodowej powinien się podejmować takich zadań
Jeżeli czegoś nie umiem to się nie czepiam, oszczędzając przy tym innym nerwów i pieniędzy
Cieszy jednak fakt że w końcu ktoś ogarnął to autko jak należy- nie można było tak od razu

Jeżeli czegoś nie umiem to się nie czepiam, oszczędzając przy tym innym nerwów i pieniędzy
Cieszy jednak fakt że w końcu ktoś ogarnął to autko jak należy- nie można było tak od razu

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości