Mazda6 GY RF '04 121KM Yazowóz
1, 2
O lotce myślałem, ale przy seryjnym ospojlerowaniu i braku obniżenia wyglądałaby jak dla mnie średnio.
Update z dnia 11.09.2013
Przynależność do Klubu i regionu zaznaczona.
Update z dnia 11.09.2013
Pod maskę trafiło wygłuszenie.
Przy okazji możecie podziwiać mój patent na za mały akumulator. Korniki jeszcze się nie zagnieździły...
Update z dnia 25.11.2013
Na spód cupholdera wyciąłem piankę dostępną w dobrych sklepach papierniczych – taki mój sposób na ograniczenie brzęczenia rzeczy, które tam z przyzwyczajenia wrzucam.
Update z dnia 11.09.2013
Przynależność do Klubu i regionu zaznaczona.
Update z dnia 11.09.2013
Pod maskę trafiło wygłuszenie.
Przy okazji możecie podziwiać mój patent na za mały akumulator. Korniki jeszcze się nie zagnieździły...
Update z dnia 25.11.2013
Na spód cupholdera wyciąłem piankę dostępną w dobrych sklepach papierniczych – taki mój sposób na ograniczenie brzęczenia rzeczy, które tam z przyzwyczajenia wrzucam.
patent z pianką dobry
poza tym ładna Magdalena 

Maniekvip napisał(a):Przydała by się lotka z zintegrowanym światłem stop
Dokładnie jestem ZA

-
WisniaUs
matthies napisał(a):no ale ta co wkleiłeś to jest w pakiecie przeciez ..
Taa wiem ze pakiecik ale kcialem koledze tyko pokazac o co kaman

-
WisniaUs
Dobra,Dobra juz nic sie nie odzywam
Chcialem dobrze a wyszlo jak zawsze 
Dopisano 8 lut 2014, 15:41:
Dobra,Dobra juz nic sie nie odzywam
Chcialem dobrze a wyszlo jak zawsze 

Dopisano 8 lut 2014, 15:41:
Dobra,Dobra juz nic sie nie odzywam

-
WisniaUs
Z lotką macie rację, ale jakoś mi się nie widzi na aucie, które nie jest obniżone, fajnie ospojlerowane czy z porządnym felunkiem. Pod pracą stoja taka jak moja ze spojlerem i jakoś dziwnie to dla mnie wygląda.
Update z dnia 06.03.2014
W ostatnim czasie razem z zemojem wojowaliśmy ze spryskiwaczami mgłowymi ze sklepu forumowego do CX-5. Mam porównanie do spryskiwaczy od Citroena C3, które mam w drugim aucie. Niestety muszę stwierdzić, że te od CX-6 w M6 szału nie robią. Strumień jest intensywny i po bokach większy. Dużo płynu pozostaje na masce. Możliwe że to wina pompki, która daje za duże ciśnienie. Jak znajdę jakiś zaworek dławiący to przetestuję.
Dość marudzenia. W porównaniu do oryginałów mgłowe zdecydowanie lepiej działają i co ważne same "nie opadają".
Update z dnia 06.03.2014
W ostatnim czasie razem z zemojem wojowaliśmy ze spryskiwaczami mgłowymi ze sklepu forumowego do CX-5. Mam porównanie do spryskiwaczy od Citroena C3, które mam w drugim aucie. Niestety muszę stwierdzić, że te od CX-6 w M6 szału nie robią. Strumień jest intensywny i po bokach większy. Dużo płynu pozostaje na masce. Możliwe że to wina pompki, która daje za duże ciśnienie. Jak znajdę jakiś zaworek dławiący to przetestuję.
Dość marudzenia. W porównaniu do oryginałów mgłowe zdecydowanie lepiej działają i co ważne same "nie opadają".
Mała aktualizacja wątku...
Update z dnia 6.03.2014
Mazda zyskała czujnik poziomu cieczy zgodnie z poradnikiem na forum. Jedynie co mi dokucza to, że na granicy załączenia czujnika przy nierównościach kontolka miga w rytm falowania płynu.
Ale i na to znalazło się rozwiązanie.
Jak zadziała to się pochwalę.
Update z dnia 31.03.2014
Modyfikacji z zemojem ciąg dalszy...
Tym razem dobraliśmy się do lamp tylnych w stylu A-Spec. Zemoj kupił lampę od anglika, ja z kolei robiłem otwór najpierw lutownicą następnie szlifierką typu dremel. Wyszło to całkiem dobrze. Oprawka wchodzi ciasno, gdyż przy tej przeróbce nie da się "zamykać" oprawki przekręcając jej. Grubość lampy w tym miejscu jest za duża i nie da się zrobić tak aby oprawa się przekręcała. Wzorowałem się na otworze z lewej lampy używając taśmy malarskiej, jednak nie wziąłem pod uwagę poziomego ułożenia włókna żarówki i włókno jest trochę obrócone.
Update z dnia 6.03.2014
Mazda zyskała czujnik poziomu cieczy zgodnie z poradnikiem na forum. Jedynie co mi dokucza to, że na granicy załączenia czujnika przy nierównościach kontolka miga w rytm falowania płynu.

Update z dnia 31.03.2014
Modyfikacji z zemojem ciąg dalszy...
Tym razem dobraliśmy się do lamp tylnych w stylu A-Spec. Zemoj kupił lampę od anglika, ja z kolei robiłem otwór najpierw lutownicą następnie szlifierką typu dremel. Wyszło to całkiem dobrze. Oprawka wchodzi ciasno, gdyż przy tej przeróbce nie da się "zamykać" oprawki przekręcając jej. Grubość lampy w tym miejscu jest za duża i nie da się zrobić tak aby oprawa się przekręcała. Wzorowałem się na otworze z lewej lampy używając taśmy malarskiej, jednak nie wziąłem pod uwagę poziomego ułożenia włókna żarówki i włókno jest trochę obrócone.
Podobają mi się światła A-Spec. Wszystkie szóstki powinny tak mieć od nowości!
Coraz bardziej rozmyślam nad zrobieniem tej modyfikacji u siebie dopóki nie kupię lamp.
Coraz bardziej rozmyślam nad zrobieniem tej modyfikacji u siebie dopóki nie kupię lamp.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Yaz napisał(a):Mazda zyskała czujnik poziomu cieczy zgodnie z poradnikiem na forum. Jedynie co mi dokucza to, że na granicy załączenia czujnika przy nierównościach kontolka miga w rytm falowania płynu. Ale i na to znalazło się rozwiązanie. Jak zadziała to się pochwalę.
WYGLĄDA TAK SAMO JAK U MNIE
Światła 4xpozycja to dobra opcja, u mnie już dwa lata jeżdżą
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
Oczywiście analizując temat wzorowałem się między innymi na Twoim rozwiązaniu.leitowdz napisał(a):WYGLĄDA TAK SAMO JAK U MNIE

Mam kolegę biegłego w elektronice i po 5-minutowym marudzeniu stwierdził, że coś wymyśli. No i wymyślił, muszę tylko przetestować. Jak zadziała to spróbuje wyciągnąć od niego patent i zapodać na forum.leitowdz napisał(a):Jakiś przekaźnik ze zwłoką?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości