Montaż turbo – silnik KL

Postprzez MIRU » 4 mar 2014, 19:46

Roznie dają, niektórzy mowią ze lepiej przed turbo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez rzeszot » 4 mar 2014, 19:49

@Honda2911 dzisiaj nie ogarne , ale za rok na 100% ,Ty tez sie nie urodziles z taka wiedza wiec pomoz koledze i oszczedz mi czasu <ok> <ok> <ok>

zle wiesci panowie, dzis dmuchnelem z dwoch glowic na turbine i niestety nie daje cisnienia <głaszcze> <głaszcze>

,druga rzecz ze po rozebraniu turbiny chyba cos za bardzo wyczyscilem :D :D bo olej sie leje z dwoch stron ,na intrecooler i do wydechu chyba potrzebny zestaw naprawczy <co?> <co?> albo od razu wieksze turbo, ech zawsze pod gore cholera

Dopisano 4 mar 2014, 21:59:

http://allegro.pl/volvo-s60-v70-turbina ... 77304.html

taka bedzie??

a moze ktos z Was ma jakies turbo lub kogos kto ma do sprzedania??
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 22:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez MIRU » 5 mar 2014, 00:33

Jak nie dałes restrykcji na zasilaniu to uszczelniacze poszly sie...
Ja mam taka jak z tego linka i smiga dobrze. Przy 2.5 v6 doładowanie zaczyna się od 1700rpm na 3biegu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez rzeszot » 5 mar 2014, 10:14

restrykcji na zasilaniu ?? brzmi jak matematyka kwantowa ,

Miru prosze lopatologia <ok> <ok>

Ja mam taka jak z tego linka i smiga dobrze. Przy 2.5 v6 doładowanie zaczyna się od 1700rpm na 3biegu.[/quote]

ile masz koni ? i momentu , bo moze to wszystko co robie nie jest tego warte <co?> <co?>
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 22:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez piwo » 5 mar 2014, 11:22

zwezki zeby nie walic calym cisnieniem 5 barow oleju w turbine.
http://www.racingforum.pl/Restryktor-Tu ... 83763.html
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez rzeszot » 5 mar 2014, 18:39

dzieki Piwo

restrykcje zrobione ,do koncowki flanszy tz przewodu wlalem ciekly metal pozniej przewiercilem wiertlem 1.5 mm sprawdzilem i dziala( a z turbiny i tak leje sie na dwie strony :| :| ) pewnie dlatego ze juz za pozno uszczelniacze is death

jutro sprawdze jeszcze raz ile dmuchnie ta mala turbinka z golfa ,poki co wydech nie jest szczelny w dwoch miejscach dmucha na boki wiec moj poprzedni test sie nie liczy :D :D

Dopisano 5 mar 2014, 21:49:

http://www.ebay.fr/itm/Stage3-Kit-repar ... 3a855f07d5


prosze o potwierdzenie czy uszczelniacze to drugi i trzeci od lewej w dolnym rzedzie??

jezeli tak to jak to sie moze popsuc pod cisnieniem?

Dopisano 6 mar 2014, 16:37:

Ja mam taka jak z tego linka i smiga dobrze. Przy 2.5 v6 doładowanie zaczyna się od 1700rpm na 3biegu.

Miru a na Pierwszym lub drugim biegu nie ???
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 22:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez People_Hate_Me » 6 mar 2014, 19:58

jak wywale FMU to się odezwe.

Ogolnie powiem tak. Przestań zadawać pytania zacznij czytać to forum. Tam są chyba odpowiedzi na wszystkie pytania ktore zadajesz. Zasiądź do lektury proszę.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez rzeszot » 6 mar 2014, 20:15

juz teraz wiem czemu ludzie HATE you :D :D

ok poszperam
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 22:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez People_Hate_Me » 6 mar 2014, 23:03

hyhy :)
podpowiem zajrzyj tutaj :)
viewtopic.php?f=102&t=147121
zaraz na samej górze masz
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez mlody1921 » 8 mar 2014, 16:16

Oj ojojoj za mało czytałeś za szybko zacząłeś robić i kupować

1. Albo jedno duże turbo albo dwa mniejsze, jeżeli zrobiłeś turbo po boku to teraz musisz dać jedno duże, dwa małe mogłeś dać jakbyś je montował na kolektorach przy głowicach, to turbo daje przy 1700 a przy 3000tys.obr sie skończy

2.FMU 12:1 do seryjnych wtrysków i do 0,5 bara możesz latać , bo na świnke masz małą wiedze albo komuś zlecić założenie i wysterowanie.

3.Każdy wie ze nie od razu Rzym zbudowano ale masz tyle info na MazdaSpeed, masz tyle info na zagramanicznych forach i totalnie nie skorzystałeś z tego, w V6 masz temat mira,mój i bosaka najaktualniejszy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Bartek1986 » 9 mar 2014, 05:24

Macie anielską cierpliwość :D już kiedyś mówiłem, że jak to odpali to wybuchnie...
Rzeszot kup sobie samochód z turbo benzyną jak koniecznie chcesz coś takiego mieć nie mając ŻADNEJ wiedzy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez rzeszot » 10 mar 2014, 23:16

Hej Panowie i reszta bandy :D :D

napisze jeszcze raz od;2009 roku do 2013 mialem mechanika na etacie stad taki pomysl,pozniej firma zostala zamknieta i mechanik wrocil do polski ,niestety projekt nie zostal skonczony a rozpolowione auto zostalo na ceglach i tak sie z tym pier......e jak matka z lobuzem juz z rok :| :| :|

dzieki wszystkim co maja anielska cierpliwosc i tym co nie maja tez <oczko> <oczko>
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 22:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez mlody1921 » 15 mar 2014, 09:15

Spoko nie od razu Rzym zbudowano, najpierw popatrz jak sie robi orurowanie od głowic do turba i działaj spaliny maja wychodzi z 2 głowic i pędzić turbo, zrobić wydech z turbo do konca, jak to zrobisz można jechać dalej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje