Montaż turbo – silnik KL
1, 2
@Honda2911 dzisiaj nie ogarne , ale za rok na 100% ,Ty tez sie nie urodziles z taka wiedza wiec pomoz koledze i oszczedz mi czasu
zle wiesci panowie, dzis dmuchnelem z dwoch glowic na turbine i niestety nie daje cisnienia
,druga rzecz ze po rozebraniu turbiny chyba cos za bardzo wyczyscilem
bo olej sie leje z dwoch stron ,na intrecooler i do wydechu chyba potrzebny zestaw naprawczy
albo od razu wieksze turbo, ech zawsze pod gore cholera
Dopisano 4 mar 2014, 21:59:
http://allegro.pl/volvo-s60-v70-turbina ... 77304.html
taka bedzie??
a moze ktos z Was ma jakies turbo lub kogos kto ma do sprzedania??
zle wiesci panowie, dzis dmuchnelem z dwoch glowic na turbine i niestety nie daje cisnienia


,druga rzecz ze po rozebraniu turbiny chyba cos za bardzo wyczyscilem


Dopisano 4 mar 2014, 21:59:

taka bedzie??
a moze ktos z Was ma jakies turbo lub kogos kto ma do sprzedania??
restrykcji na zasilaniu
brzmi jak matematyka kwantowa ,
Miru prosze lopatologia

Ja mam taka jak z tego linka i smiga dobrze. Przy 2.5 v6 doładowanie zaczyna się od 1700rpm na 3biegu.[/quote]
ile masz koni ? i momentu , bo moze to wszystko co robie nie jest tego warte

Miru prosze lopatologia
Ja mam taka jak z tego linka i smiga dobrze. Przy 2.5 v6 doładowanie zaczyna się od 1700rpm na 3biegu.[/quote]
ile masz koni ? i momentu , bo moze to wszystko co robie nie jest tego warte


zwezki zeby nie walic calym cisnieniem 5 barow oleju w turbine.
http://www.racingforum.pl/Restryktor-Tu ... 83763.html
http://www.racingforum.pl/Restryktor-Tu ... 83763.html
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
dzieki Piwo
restrykcje zrobione ,do koncowki flanszy tz przewodu wlalem ciekly metal pozniej przewiercilem wiertlem 1.5 mm sprawdzilem i dziala( a z turbiny i tak leje sie na dwie strony
) pewnie dlatego ze juz za pozno uszczelniacze is death
jutro sprawdze jeszcze raz ile dmuchnie ta mala turbinka z golfa ,poki co wydech nie jest szczelny w dwoch miejscach dmucha na boki wiec moj poprzedni test sie nie liczy

Dopisano 5 mar 2014, 21:49:
http://www.ebay.fr/itm/Stage3-Kit-repar ... 3a855f07d5
prosze o potwierdzenie czy uszczelniacze to drugi i trzeci od lewej w dolnym rzedzie??
jezeli tak to jak to sie moze popsuc pod cisnieniem?
Dopisano 6 mar 2014, 16:37:
Ja mam taka jak z tego linka i smiga dobrze. Przy 2.5 v6 doładowanie zaczyna się od 1700rpm na 3biegu.
Miru a na Pierwszym lub drugim biegu nie
?
restrykcje zrobione ,do koncowki flanszy tz przewodu wlalem ciekly metal pozniej przewiercilem wiertlem 1.5 mm sprawdzilem i dziala( a z turbiny i tak leje sie na dwie strony
jutro sprawdze jeszcze raz ile dmuchnie ta mala turbinka z golfa ,poki co wydech nie jest szczelny w dwoch miejscach dmucha na boki wiec moj poprzedni test sie nie liczy
Dopisano 5 mar 2014, 21:49:
http://www.ebay.fr/itm/Stage3-Kit-repar ... 3a855f07d5
prosze o potwierdzenie czy uszczelniacze to drugi i trzeci od lewej w dolnym rzedzie??
jezeli tak to jak to sie moze popsuc pod cisnieniem?
Dopisano 6 mar 2014, 16:37:
Ja mam taka jak z tego linka i smiga dobrze. Przy 2.5 v6 doładowanie zaczyna się od 1700rpm na 3biegu.
Miru a na Pierwszym lub drugim biegu nie
jak wywale FMU to się odezwe.
Ogolnie powiem tak. Przestań zadawać pytania zacznij czytać to forum. Tam są chyba odpowiedzi na wszystkie pytania ktore zadajesz. Zasiądź do lektury proszę.
Ogolnie powiem tak. Przestań zadawać pytania zacznij czytać to forum. Tam są chyba odpowiedzi na wszystkie pytania ktore zadajesz. Zasiądź do lektury proszę.
Oj ojojoj za mało czytałeś za szybko zacząłeś robić i kupować
1. Albo jedno duże turbo albo dwa mniejsze, jeżeli zrobiłeś turbo po boku to teraz musisz dać jedno duże, dwa małe mogłeś dać jakbyś je montował na kolektorach przy głowicach, to turbo daje przy 1700 a przy 3000tys.obr sie skończy
2.FMU 12:1 do seryjnych wtrysków i do 0,5 bara możesz latać , bo na świnke masz małą wiedze albo komuś zlecić założenie i wysterowanie.
3.Każdy wie ze nie od razu Rzym zbudowano ale masz tyle info na MazdaSpeed, masz tyle info na zagramanicznych forach i totalnie nie skorzystałeś z tego, w V6 masz temat mira,mój i bosaka najaktualniejszy
1. Albo jedno duże turbo albo dwa mniejsze, jeżeli zrobiłeś turbo po boku to teraz musisz dać jedno duże, dwa małe mogłeś dać jakbyś je montował na kolektorach przy głowicach, to turbo daje przy 1700 a przy 3000tys.obr sie skończy
2.FMU 12:1 do seryjnych wtrysków i do 0,5 bara możesz latać , bo na świnke masz małą wiedze albo komuś zlecić założenie i wysterowanie.
3.Każdy wie ze nie od razu Rzym zbudowano ale masz tyle info na MazdaSpeed, masz tyle info na zagramanicznych forach i totalnie nie skorzystałeś z tego, w V6 masz temat mira,mój i bosaka najaktualniejszy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Macie anielską cierpliwość
już kiedyś mówiłem, że jak to odpali to wybuchnie...
Rzeszot kup sobie samochód z turbo benzyną jak koniecznie chcesz coś takiego mieć nie mając ŻADNEJ wiedzy.
Rzeszot kup sobie samochód z turbo benzyną jak koniecznie chcesz coś takiego mieć nie mając ŻADNEJ wiedzy.

Hej Panowie i reszta bandy
napisze jeszcze raz od;2009 roku do 2013 mialem mechanika na etacie stad taki pomysl,pozniej firma zostala zamknieta i mechanik wrocil do polski ,niestety projekt nie zostal skonczony a rozpolowione auto zostalo na ceglach i tak sie z tym pier......e jak matka z lobuzem juz z rok
dzieki wszystkim co maja anielska cierpliwosc i tym co nie maja tez

napisze jeszcze raz od;2009 roku do 2013 mialem mechanika na etacie stad taki pomysl,pozniej firma zostala zamknieta i mechanik wrocil do polski ,niestety projekt nie zostal skonczony a rozpolowione auto zostalo na ceglach i tak sie z tym pier......e jak matka z lobuzem juz z rok
dzieki wszystkim co maja anielska cierpliwosc i tym co nie maja tez
Spoko nie od razu Rzym zbudowano, najpierw popatrz jak sie robi orurowanie od głowic do turba i działaj spaliny maja wychodzi z 2 głowic i pędzić turbo, zrobić wydech z turbo do konca, jak to zrobisz można jechać dalej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje