Więc jak w temacie-znajomy wymienia zimmeringi na wale i wałku w DiTD i napotkal problem-mimo odkrecenia wszystkich śrub nie może zdjąć koła z wału ani kółka z głowicy.Mówi że są widoczne ślady że ktoś to musiał próbować zrobić na siłe.Czy tam jest jakiś knyf?ktoś to robił kiedyś?
Problem ze ściągnięciem kół rozrządu w DiTD
Strona 1 z 1
normalnie zadałbym pytanie w szybkich pytaniach ale...
Więc jak w temacie-znajomy wymienia zimmeringi na wale i wałku w DiTD i napotkal problem-mimo odkrecenia wszystkich śrub nie może zdjąć koła z wału ani kółka z głowicy.Mówi że są widoczne ślady że ktoś to musiał próbować zrobić na siłe.Czy tam jest jakiś knyf?ktoś to robił kiedyś?
Więc jak w temacie-znajomy wymienia zimmeringi na wale i wałku w DiTD i napotkal problem-mimo odkrecenia wszystkich śrub nie może zdjąć koła z wału ani kółka z głowicy.Mówi że są widoczne ślady że ktoś to musiał próbować zrobić na siłe.Czy tam jest jakiś knyf?ktoś to robił kiedyś?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Musi mieć ściągacz do kół pasowych albo takowy zrobić sobie, bez tego nie zdejmiesz kół bo są one mocno spasowane, są tam kliny na które trzeba uważać aby nie zgubić.
Ok dzieki.wlasnie tak zrobil- dorobil przyzad i zdjal kola.Thx.do zamknieciw
Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości