Problem ze ściągnięciem kół rozrządu w DiTD

Postprzez Bo_Lo » 1 mar 2014, 00:00

normalnie zadałbym pytanie w szybkich pytaniach ale... <oczko>
Więc jak w temacie-znajomy wymienia zimmeringi na wale i wałku w DiTD i napotkal problem-mimo odkrecenia wszystkich śrub nie może zdjąć koła z wału ani kółka z głowicy.Mówi że są widoczne ślady że ktoś to musiał próbować zrobić na siłe.Czy tam jest jakiś knyf?ktoś to robił kiedyś?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Neonixos666 » 1 mar 2014, 02:49

Musi mieć ściągacz do kół pasowych albo takowy zrobić sobie, bez tego nie zdejmiesz kół bo są one mocno spasowane, są tam kliny na które trzeba uważać aby nie zgubić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 1 mar 2014, 11:08

Ok dzieki.wlasnie tak zrobil- dorobil przyzad i zdjal kola.Thx.do zamknieciw

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323