zakup auta ze stukami w silniku

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez sheller80 » 26 lut 2014, 13:01

Witam jestem tu nowy mam mozliwosc okazyjnie kupic 6 po lifcie z stukajacym silnikiem ,moze wypowiecie sie na temat kosztu remontu silnika i opłacalnosci ??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Enduro » 26 lut 2014, 14:12

to zalezy ile kosztuje auto , jaki ma rzeczywisty przebieg, jakie wyposazenie itp.
koszt silnika to ok. 3000-6000 pln,
ale moze okazac sie ze 2M, sprzeglo, turbina i wtryski tez wypadalo by przy okazji takiej powaznej naprawy wymienic/odswierzyc.
warto przed zakupem przeliczyc.

pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez sheller80 » 26 lut 2014, 14:22

Auto niby z przebiegiem 120 tys ,koszt w granicach 2.5 tys euro
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Enduro » 26 lut 2014, 14:29

sheller80 napisał(a):..niby z przebiegiem 120 tys ,...

:>
warto to niby sprawdzic....
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez sheller80 » 26 lut 2014, 14:42

Czy we wszystkich krajach były wpisy do bazy zeby sprawdzic przebieg w ASO auto jest z Itali ?
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Enduro » 26 lut 2014, 14:51

sheller80 napisał(a):..auto jest z Itali ?

to nie jest najsolidniejszy rynek..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez sheller80 » 26 lut 2014, 14:54

Moze i nie a kóry jest solidny a co z HISTORIA auta kazdy kraj prowadzi??
Ostatnio edytowano 26 lut 2014, 20:10 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Enduro » 26 lut 2014, 15:02

jesli jest i w miare wiarygodna to okay
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Gregory » 26 lut 2014, 21:23

Dziwne ze nikt nie poruszył tak istotnej kwestii i nie zadał pytania.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez sheller80 » 26 lut 2014, 22:14

Gregory napisał(a):Dziwne ze nikt nie poruszył tak istotnej kwestii i nie zadał pytania.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.




No tak RF7J
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez smile » 9 mar 2014, 17:41

Gregory napisał(a):Dziwne ze nikt nie poruszył tak istotnej kwestii i nie zadał pytania.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.


A jaki silnik może być w M6 po lifcie i stukać?! :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez sheller80 » 16 mar 2014, 14:40

KOledzy gdzie szukaliscie momentów dokrecania korbowodów itp ??czym sie sugerowaliscie Autodata??
a moze ktos wie jak nazywa sie oryginalna serwisówka do mazdy ??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez sheller80 » 26 mar 2014, 00:22

A wiec tak silnik rozebrany ,blok wał i korbowody zawiezione do warsztatu ,wał korby i głowne na 1 szlif oprócz czopu 4 korby bedzie na 3 szlif -zakupione panewki GLYCO na 4 korbe ze wzgledu na brak dostepnosci panewek lepszej firmy bedzie dorobiona z materiału GLYCO plus regeneracja korbowodu /obróciło panewke. Głowica sprawdzona na szczelnosc ,splanowana nieoczekiwanie doszło jeszcze 10 prowadnic zaworowych /były wyrobione/wiec zapadła decyzja na wymiane wszystkich gniazda i zawory obrobione i dotarte .Turbosprezarka po sprawdzeniu tez ni epokazała nic ciekawego porysowany wałek czekamy na cały koras MELLETa ,całosc zostanie uzupełniona uszczelkami VICTOR REINZ i nowymi pierscieniami tłokowymi Kolbenschmidt sadze ze po złozeniu silnik bedzie pracował jak nowy <jupi> <jupi> <jupi>
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Moto