zakup auta ze stukami w silniku
Strona 1 z 1
to zalezy ile kosztuje auto , jaki ma rzeczywisty przebieg, jakie wyposazenie itp.
koszt silnika to ok. 3000-6000 pln,
ale moze okazac sie ze 2M, sprzeglo, turbina i wtryski tez wypadalo by przy okazji takiej powaznej naprawy wymienic/odswierzyc.
warto przed zakupem przeliczyc.
pozdr.
E
koszt silnika to ok. 3000-6000 pln,
ale moze okazac sie ze 2M, sprzeglo, turbina i wtryski tez wypadalo by przy okazji takiej powaznej naprawy wymienic/odswierzyc.
warto przed zakupem przeliczyc.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
sheller80 napisał(a):..niby z przebiegiem 120 tys ,...
warto to niby sprawdzic....
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
sheller80 napisał(a):..auto jest z Itali ?
to nie jest najsolidniejszy rynek..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Moze i nie a kóry jest solidny a co z HISTORIA auta kazdy kraj prowadzi??
Ostatnio edytowano 26 lut 2014, 20:10 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
jesli jest i w miare wiarygodna to okay
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dziwne ze nikt nie poruszył tak istotnej kwestii i nie zadał pytania.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.
Jaki to silnik??
Edit, chyba że ja czegoś nie widzę.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A wiec tak silnik rozebrany ,blok wał i korbowody zawiezione do warsztatu ,wał korby i głowne na 1 szlif oprócz czopu 4 korby bedzie na 3 szlif -zakupione panewki GLYCO na 4 korbe ze wzgledu na brak dostepnosci panewek lepszej firmy bedzie dorobiona z materiału GLYCO plus regeneracja korbowodu /obróciło panewke. Głowica sprawdzona na szczelnosc ,splanowana nieoczekiwanie doszło jeszcze 10 prowadnic zaworowych /były wyrobione/wiec zapadła decyzja na wymiane wszystkich gniazda i zawory obrobione i dotarte .Turbosprezarka po sprawdzeniu tez ni epokazała nic ciekawego porysowany wałek czekamy na cały koras MELLETa ,całosc zostanie uzupełniona uszczelkami VICTOR REINZ i nowymi pierscieniami tłokowymi Kolbenschmidt sadze ze po złozeniu silnik bedzie pracował jak nowy




Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości