CHIP Tuning – DIESEL
Myślę tylko o mocy w granicy okolo 160 km. Jak to będzie rzutowało na silnik. Mam dostęp do dość tanich części potrzebnych do tego więc się zastanawiam i chce wyjaśnić wątpliwości. Niestety internet jest ubogi w takie informacje o tym silniku.
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
V-tech oferuje box na 121KM a chip tuning 131KM z seryjnych 109KM
no i co z tego że oferuje ? Reklamujesz czy cos ? Znam lepszych tunerów.
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
160 koni nie sądze, żeby było osiągalne na seryjnym turbo i było potem niezawodne, to ma być tani silnik, a nie 1.9 TDi ARL przystosowany do przyjęcia 200 koni na klatę
Zrobić ze 140 i liczyć, że będzie to bezawaryjnie jeździć.
Bartoliniusz napisał(a):no i co z tego że oferuje ? Reklamujesz czy cos ? Znam lepszych tunerów.
Nic nie reklamuje i nie twierdzę że nie znasz lepszych, to był tylko przykład jakie moce przy jedynie elektronice można osiągnąć no ale skoro znasz ,,Tunerów" to po co zakładasz tu temat? Z tego co wiem to CezaR83 modził Y6, jest nawet jego temat w M3.
Już pisałem że nie chodziło mi od początku tylko o chip. Moderator przeniósł to całkowicie bez sensu. Mówiłem też że turbo będzie zmodernizowane i IC wydajniejszy. Chodzi mi o trwałość. Od początku pytałem jakie moce może wytrzymać ten silnik bo tego mi brakuje.
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Ktoś musi być pierwszy
Kupno Type R lub MPS'a troche odeszło mi na drugi plan także myśle nad podłubaniem tego.
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Bartoliniusz napisał(a):Ktoś musi być pierwszy
bardzo dobre podejście, powodzenia życzę w modyfikacjach.
Witam. Szwagier poprosił mnie, żebym zapytał czy miał ktoś z was styczność z tym oto chipem
http://allegro.pl/chip-tuning-box-cr-mazda-2-3-5-6-bt-cx-mpv-cr-i3973059396.html
Chciałby go zamontować do Mazdy 6, 2.0D 136km RF5C 2004r
Czy ten chip będzie pasować do jego silnika?

Chciałby go zamontować do Mazdy 6, 2.0D 136km RF5C 2004r
Czy ten chip będzie pasować do jego silnika?

Witam. posiadam mazde 6 z 2004 roku 2,0 136Km, DITD. Problem mój polega na tym że chciał bym zamontować jakieś urządzonko z serii chip box tylko jak chytam to wszystkie trzeba wpinać pod czujnik CR na listwie wtryskiowej, a tak jak u mnie takiego czujnika na lestwie nie ma. czy jest gdzieś indziej?.
http://allegro.pl/chip-tuning-box-cr-ma ... 59396.html znalazłem takie urządzenie i czy będzie pasowało do mojej mazdy jak nie mam pompowtrysków. 

-
beduin50
Pisałem już o tym w temacie o chip tuningu diesla ale nikt nie pisze, nie wiem czy ten temat jeszcze żyje dlatego zakładam własny dotyczący konkretnego samochodu i chipa.
Mazda 6,2.0D 136km RF5C 2004r
http://allegro.pl/chip-tuning-box-cr-mazda-2-3-5-6-bt-cx-mpv-cr-i3973059396.html
co sądzicie o tym chipie? Da te oferowane 25km-35km?
I przede wszystkim czy będzie to pasowało do tego silnika?
Proszę o pomoc, bo szwagier chce to ewentualnie do końca tego tygodnia zamówić, więc musi się dziś zdecydować czy brać, bo będzie wyjeżdżać. Z góry dzięki za pomoc i proszę o niekasowanie tematu.
Mazda 6,2.0D 136km RF5C 2004r

co sądzicie o tym chipie? Da te oferowane 25km-35km?
I przede wszystkim czy będzie to pasowało do tego silnika?
Proszę o pomoc, bo szwagier chce to ewentualnie do końca tego tygodnia zamówić, więc musi się dziś zdecydować czy brać, bo będzie wyjeżdżać. Z góry dzięki za pomoc i proszę o niekasowanie tematu.

Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego... i ta cena... kusząca 
Pochopna decyzja może okazać się błędna – jak się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy
Przed montażem takiego "cuda" należy:
1. Sprawdzić na hamowni aktualną moc samochodu – przywrócić moc fabryczną w razie niedomagania.
2. Mieć pewność, że pasek rozrządu przeniesie dodatkowe obciążenie ( świeży, oryginalny pasek... ).
3. Mieć pewność, że wtryskiwacze są w pełni sprawne, kalibracja przechodzi bez problemu.
W razie kiedy coś pójdzie nie tak: wtrysk wypali dziurę w aluminiowym denku tłoka; pęknie pasek rozrządu, przegrzeje się silnik ( uszczelka pod głowicą ), rozpadnie się koło zamachowe lub cokolwiek innego prowadzące do kosztownej naprawy liczonej w tysiącach PLN!!
Generalnie sprawny silnik o mocy 136 KM powinien iść jak burza
Więc jeśli chodzi o moc to pewnie będzie porażka, a zużycie paliwa i tak nie spadnie.
Pochopna decyzja może okazać się błędna – jak się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy

Przed montażem takiego "cuda" należy:
1. Sprawdzić na hamowni aktualną moc samochodu – przywrócić moc fabryczną w razie niedomagania.
2. Mieć pewność, że pasek rozrządu przeniesie dodatkowe obciążenie ( świeży, oryginalny pasek... ).
3. Mieć pewność, że wtryskiwacze są w pełni sprawne, kalibracja przechodzi bez problemu.
W razie kiedy coś pójdzie nie tak: wtrysk wypali dziurę w aluminiowym denku tłoka; pęknie pasek rozrządu, przegrzeje się silnik ( uszczelka pod głowicą ), rozpadnie się koło zamachowe lub cokolwiek innego prowadzące do kosztownej naprawy liczonej w tysiącach PLN!!
Generalnie sprawny silnik o mocy 136 KM powinien iść jak burza

Więc jeśli chodzi o moc to pewnie będzie porażka, a zużycie paliwa i tak nie spadnie.
To jest tak zwany "efekt placebo"
Jak już coś chcesz osiągnąć to moim zdaniem modyfikacja mapy.
Jak już coś chcesz osiągnąć to moim zdaniem modyfikacja mapy.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Bez hamowni zakup takiego boxa mija się z celem. Należy najpierw sprawdzić co tam fabryka daje, a potem dopiero montować boxa i znowu sprawdzać. Ja jak założyłem boxa który niby też był gotowy do RF5C vtechu to była porażka i dopiero jak go zaczeli poprawiać i coś wgrywać to się polepszyło.
Reasumując: bez hamowni nawet się za to nie bierzcie
Reasumując: bez hamowni nawet się za to nie bierzcie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje