Mazda 626 GD RF7 '91r 2.0D sedan
problem jest taki, że ja jestem we Wrocku, a one w Łodzi ; /
najpierw muszę to przedyskutować z "moim" blacharzem, najwyżej napisze żeby je wycieli i zrobili foty, jak od środka będą czyste, to fajno.
najpierw muszę to przedyskutować z "moim" blacharzem, najwyżej napisze żeby je wycieli i zrobili foty, jak od środka będą czyste, to fajno.
Napisz do klubowicza czarny1993 on moze bedzie mial lepsze bo tych ja bym niebral
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
napisałem,
no te foty niby ładne, ale z tego co widzę to auto stoi na dworze, sama buda.. więc już mogło w środku zgnić..
póki co dzisiaj padłem kasę na wymianę tylnych hamulców i spawanie dwóch wydechów.
ale przynajmniej jest cichutko
no te foty niby ładne, ale z tego co widzę to auto stoi na dworze, sama buda.. więc już mogło w środku zgnić..
póki co dzisiaj padłem kasę na wymianę tylnych hamulców i spawanie dwóch wydechów.
ale przynajmniej jest cichutko
Osobiscie szukał bym innych pamiętaj że kielich rdzewieje od strony koła wpierw a później idzie od środka
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Byłem kilka dni temu na złomie i ogladlaem 2x GD liftback. Tragedia. kielichy dziurawe nie wiem na czym się to wszystko trzymało. Ciekawe jest, że jedna była w całkiem fajnej opcji, szyby w prądzie itd.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mi też na początku wystarczały
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Ja mialem 626Coupe w prądzie, potem przesiadłem sie na rok na golfa z korbotronikiem.... NIC mnie w życiu chyba tak nie irytowało, jak korbotronik Zwłaszcza, że szyber miał elektryczny. Ta niemiecka myśl techniczna
Przekładka korby –> elektryczne chyba nie jest jakaś bardzo skomplikowana?
Przekładka korby –> elektryczne chyba nie jest jakaś bardzo skomplikowana?
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Wszystko jest plug & play tylko trzeba zmienić tapicerki pod elektrykę I dołożyć wiązkę elektryczną drzwi W słupku są kostki już przygotowane
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Odkręcasz kierunek u góry śruba, za reflektorem przednim chyba też, 10tka. Sam kierunkowskaz wyciągasz do przodu na wprost i wtedy na lajcie wymieniasz
Jak nie bd wiedział to dziś machnę Ci fotki jak to zrobić.
Jak nie bd wiedział to dziś machnę Ci fotki jak to zrobić.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
wystarczy odkręcić śrubokrętem dwie małe śrubki na zewnątrz obudowy. Multimetr przydatna rzecz( 20zł ), okazało się, że to nie żarówka tylko styki zaśniedziały i nie było przewodzenia, wypiąłem przeczyściłem i wszystko działa jak nowe ;D Jednak 3 rok elektrotechniki na PWr do czegoś zobowiązuje
Widocznie zobowiązuje ale multimetr za 20zł to przecież bateria kosztuje z 10zł
Roxygenium on ma sedana
Roxygenium on ma sedana
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Pudzian84 napisał(a):Roxygenium on ma sedana
W ogóle warto zrobić przegląd kostek od lamp, bo strasznie się sypią, także zajrzyj i tam ... te od H1 to już w ogóle, potrafi kabel się wykruszyć ze stykiem jak się złapie, ja już to robiłem w swoich ;/
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Może elektryczna regulacja?
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
Payorez napisał(a):ktoś mi powie do czego są te "kości" ? wszystkie światła mi działają, a one są
Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz wiele takich kości do niczego nie podłączonych, bo Mazdy z tamtych lat mają to do siebie, że instalacja jest poprowadzona tak, aby dodatkowe wyposażenie się tylko podpinało pod gotowe wtyki. W np. VW bez zmiany wiązki, podpięcia czegoś gdzieś tam łączenia kabli, puszczania nowe instalacji się nie dało praktycznie nic z lepszego wyposażenia podłączyć. Dla mnie do tej pory wiele kostek jest zagadką Ale podejrzewam, że tak jak wyżej – klima.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość