Mazda6 GG AJ'06 3.0 V6 223KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez bieski » 13 lut 2014, 00:58

Ten wyżej od Przemysława jest zderzakiem USA ten twój to zderzak sport europejski.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez 19Maaarcin89 » 13 lut 2014, 01:02

Faktycznie jest trochę różnica :D

Jeszcze muszę się sporo nauczyć na temat tej marki :)

Chociaż ten sport europejski jest i tak ładniejszy od mojego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 13 lut 2014, 11:12

Socyopatic napisał(a):miedzy 300 a 320 wcale takiej roznicy wielkiej nie bedzie..

czy oby napewno 2cm to sporo do tarcia moje zdanie .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Socyopatic » 13 lut 2014, 15:11

Jezdziłem na 260 i na 282 w Preludzie, w obu przypadkach na jednym tłoczku i różnicy specjalnej nie było, dopiero dwa tłoczki z grubsza (to tez jest bardzo wazny aspekt, żeby się nie przegrzewały heble) tarcza 282 lub 300 były bardzo odczuwalne. Dlatego właśnie się pytam bo jeszcze nie miałem okazji sprawdzac ile tłoczkow ma seryjny zacisk od V6 a ile od MPS-a? Bo jeśli to samo to lepiej już kombinować z jakimiś Brembo itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 13 lut 2014, 16:18

Socyopatic napisał(a):Jezdziłem na 260 i na 282 w Preludzie, w obu przypadkach na jednym tłoczku i różnicy specjalnej nie było, dopiero dwa tłoczki z grubsza (to tez jest bardzo wazny aspekt, żeby się nie przegrzewały heble) tarcza 282 lub 300 były bardzo odczuwalne. Dlatego właśnie się pytam bo jeszcze nie miałem okazji sprawdzac ile tłoczkow ma seryjny zacisk od V6 a ile od MPS-a? Bo jeśli to samo to lepiej już kombinować z jakimiś Brembo itp.


Tobie też się wydaje ze hamulce są za słabe jak na tą moc czy ci wystarczają?

Ja u mnie zacznę od wymiany tarczy, klocków i płynu i zobaczymy czy będzie lepiej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Arkadius 73 » 13 lut 2014, 18:24

U mnie w byłej AJ zmieniłem tarcze na ebc * klocki * ate blue * przewody w oplocie i była meega różnica
Arkadius 73
 

Postprzez 19Maaarcin89 » 13 lut 2014, 23:35

Przewody w oplocie pewnie dużo dawały, no i odpowiedni dobór klocków do tarczy tez jest ważny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 14 lut 2014, 00:24

Arkadius 73 napisał(a):U mnie w byłej AJ zmieniłem tarcze na ebc * klocki * ate blue * przewody w oplocie i była meega różnica

No niezły komplet, kasa tez i płyn :D , ja teraz na koshijama śmigam i powiem ze nie maja polotu do Fomoco jeśli chodzi o klocki , na tył TRW i spoko ,co do zmiany tarcz to zawsze lepiej trochę dołożyć .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Socyopatic » 14 lut 2014, 01:18

19Maaarcin89 napisał(a):
Tobie też się wydaje ze hamulce są za słabe jak na tą moc czy ci wystarczają?



Szczerze to ja jestem całkiem mile zaskoczony skutecznoscia tych hebli biorac pod uwagę ze mój kombiak wazy 1490 kg.. myślałem, że będzie gorzej :P ale.. po pierwsze nigdy nie jest tak dobrze żeby nie mogło być lepiej ;) a po drugie ja kupiłem auto z całkiem niedawno wymienianym przodem, który pewnie właśnie się dotarł i zaczyna optymalnie hamować. Niemniej gdyby była jakas ciekawa opcja zmiany na większe heble przy następnej wymianie to z pewnoscia bym przemyślał, tym bardziej że u mnie felga zimowa to 17 a letnia będzie 18, wiec wszystko się zmieści :) Poki co na wiosne musze pomyslec o wymianie tyłu, bo tam tarcze już tego wymagają i przy okazji przejrzeniu tez stanu wszystkich zaciskow (tłoczkow, gumek) bo to też jest bardzo ważny aspekt każdego układu hamulcowego – jak zacisk mocno zapieczony to nic nie pomoga większe tarcze czy hiper klocki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 14 lut 2014, 11:23

Zaciski też bardzo ważna rzecz. Wiele osób wymienia tylko tarcze i klocki a zacisków wcale nie sprawdza a później jest ze klocki i tarcze do pupy i samochód więcej spala
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez piotr_szp » 15 lut 2014, 18:34

Marcin fajne autko, jak będzie cieplej to się ją obejrzy

ze Z
BF3
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:57
Posty: 934 (32/9)
Skąd: Białe Błota
Auto: Mazda 6 '07r, 2.3l

Postprzez 19Maaarcin89 » 15 lut 2014, 19:24

Dzięki dzięki ;) Jeszcze będzie okazji na oglądanie.

Twój tez z ciekawością obejrzę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Nightfall » 17 lut 2014, 13:16

Ślicznotka <serduszka> <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez 19Maaarcin89 » 8 mar 2014, 01:49

Pomysł z obniżenie powoli dobiega realizacji ;)
Wczoraj dotarł zestaw eibacha i w przyszły weekend będzie założony ;)
Załączniki
DSC_0100.JPG
DSC_0101.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 8 mar 2014, 02:24

Szukaj juz odpowiednich amorow bo seryjny amor w warunkach PL zjedziesz w kilka miesiecy ;) no i pin – pong bedzie na kazdej hopce :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 8 mar 2014, 09:28

Właśnie tak myślałem nad wymianą też amortyzatorów. Polecasz jakąś konkretną firmę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 8 mar 2014, 10:45

19Maaarcin89 napisał(a):Właśnie tak myślałem nad wymianą też amortyzatorów. Polecasz jakąś konkretną firmę?
kayaba, koni, show, bilstein – wazne zeby byly dedykowane pod obnizenie i wersje V6 bo z fabryki juz mamy troche inaczej strojona zawieche.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 8 mar 2014, 19:07

Dedykowane do tego samochodu na polskich stronach to będzie ciężko coś znaleźć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez bieski » 8 mar 2014, 20:03

Możesz na fabrycznych wpakować te sprężyny. Aso ich też nie wymienia przy obniżaniu auta.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Arkadius 73 » 8 mar 2014, 20:09

Jeżeli jeszcze tego nie robiłeś to sprawdż zawór pcv , rozbierz dolot czy nie ma oleum w kolektorze , jeżeli nie masz jeszcze zrobionego moda -usunięcia grzania przepustnicy to możesz to zrobić , sprawdż t-fitting- rozgałęzienie idące do przepustnicy , to newralgiczne punkty , które potrafią unieruchomić twoje auto na długo podczas trasy – lepiej zapobiegać ...

ps sprawdz czy masz ori pcv bo u znajomego był pasztet a nie pcv valve
Arkadius 73
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy