Mazda6 GG AJ'06 3.0 V6 223KM
Faktycznie jest trochę różnica
Jeszcze muszę się sporo nauczyć na temat tej marki
Chociaż ten sport europejski jest i tak ładniejszy od mojego
Jeszcze muszę się sporo nauczyć na temat tej marki
Chociaż ten sport europejski jest i tak ładniejszy od mojego
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Socyopatic napisał(a):miedzy 300 a 320 wcale takiej roznicy wielkiej nie bedzie..
czy oby napewno 2cm to sporo do tarcia moje zdanie .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jezdziłem na 260 i na 282 w Preludzie, w obu przypadkach na jednym tłoczku i różnicy specjalnej nie było, dopiero dwa tłoczki z grubsza (to tez jest bardzo wazny aspekt, żeby się nie przegrzewały heble) tarcza 282 lub 300 były bardzo odczuwalne. Dlatego właśnie się pytam bo jeszcze nie miałem okazji sprawdzac ile tłoczkow ma seryjny zacisk od V6 a ile od MPS-a? Bo jeśli to samo to lepiej już kombinować z jakimiś Brembo itp.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Socyopatic napisał(a):Jezdziłem na 260 i na 282 w Preludzie, w obu przypadkach na jednym tłoczku i różnicy specjalnej nie było, dopiero dwa tłoczki z grubsza (to tez jest bardzo wazny aspekt, żeby się nie przegrzewały heble) tarcza 282 lub 300 były bardzo odczuwalne. Dlatego właśnie się pytam bo jeszcze nie miałem okazji sprawdzac ile tłoczkow ma seryjny zacisk od V6 a ile od MPS-a? Bo jeśli to samo to lepiej już kombinować z jakimiś Brembo itp.
Tobie też się wydaje ze hamulce są za słabe jak na tą moc czy ci wystarczają?
Ja u mnie zacznę od wymiany tarczy, klocków i płynu i zobaczymy czy będzie lepiej.
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
U mnie w byłej AJ zmieniłem tarcze na ebc * klocki * ate blue * przewody w oplocie i była meega różnica
-
Arkadius 73
Przewody w oplocie pewnie dużo dawały, no i odpowiedni dobór klocków do tarczy tez jest ważny
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Arkadius 73 napisał(a):U mnie w byłej AJ zmieniłem tarcze na ebc * klocki * ate blue * przewody w oplocie i była meega różnica
No niezły komplet, kasa tez i płyn
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
19Maaarcin89 napisał(a):
Tobie też się wydaje ze hamulce są za słabe jak na tą moc czy ci wystarczają?
Szczerze to ja jestem całkiem mile zaskoczony skutecznoscia tych hebli biorac pod uwagę ze mój kombiak wazy 1490 kg.. myślałem, że będzie gorzej
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Zaciski też bardzo ważna rzecz. Wiele osób wymienia tylko tarcze i klocki a zacisków wcale nie sprawdza a później jest ze klocki i tarcze do pupy i samochód więcej spala
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Dzięki dzięki
Jeszcze będzie okazji na oglądanie.
Twój tez z ciekawością obejrzę
Twój tez z ciekawością obejrzę
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Pomysł z obniżenie powoli dobiega realizacji
Wczoraj dotarł zestaw eibacha i w przyszły weekend będzie założony
Wczoraj dotarł zestaw eibacha i w przyszły weekend będzie założony
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Szukaj juz odpowiednich amorow bo seryjny amor w warunkach PL zjedziesz w kilka miesiecy
no i pin – pong bedzie na kazdej hopce 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Właśnie tak myślałem nad wymianą też amortyzatorów. Polecasz jakąś konkretną firmę?
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
kayaba, koni, show, bilstein – wazne zeby byly dedykowane pod obnizenie i wersje V6 bo z fabryki juz mamy troche inaczej strojona zawieche.19Maaarcin89 napisał(a):Właśnie tak myślałem nad wymianą też amortyzatorów. Polecasz jakąś konkretną firmę?
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Dedykowane do tego samochodu na polskich stronach to będzie ciężko coś znaleźć
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Jeżeli jeszcze tego nie robiłeś to sprawdż zawór pcv , rozbierz dolot czy nie ma oleum w kolektorze , jeżeli nie masz jeszcze zrobionego moda -usunięcia grzania przepustnicy to możesz to zrobić , sprawdż t-fitting- rozgałęzienie idące do przepustnicy , to newralgiczne punkty , które potrafią unieruchomić twoje auto na długo podczas trasy – lepiej zapobiegać ...
ps sprawdz czy masz ori pcv bo u znajomego był pasztet a nie pcv valve
ps sprawdz czy masz ori pcv bo u znajomego był pasztet a nie pcv valve
-
Arkadius 73
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości