Motocykle

Nasze hobby i zainteresowania, sprawy niemotoryzacyjne.

Postprzez silver88 » 1 lut 2014, 04:25

To pochwalę się i swoim szpejem ;) Suzuki SV 1000 S, 2003r.

Obrazek

Wcześniej była Sv 650. Podoba mi się charakter i sposób oddawania mocy przez te motocykle. Pomimo faktu, że zapewne oba modele odstają od konkurencyjnych pojemności pod względem osiągów, to nie są tak nudne i bezpłciowe jak te wszystkie R4 ;) Jeżeli liczy się dla Ciebie frajda z jazdy (silnik ciągnie od samego dołu), niepowtarzalny gang silnika V2 (zwłaszcza schodzenie z obrotów – miód malina :D ) i nietuzinkowy wygląd, to polecam szczerze ;)
Początkujący
 
Od: 26 paź 2013, 22:56
Posty: 28 (2/2)
Skąd: PWR / PO
Auto: Mazda 6, 2.3, 2006

Postprzez brii » 1 lut 2014, 10:45

risto77 napisał(a):A takie coś ??

<serduszka>
Widziałem jakiś czas temu pierwszą CB750 użytkowaną na co dzień (zanim wypuścili replikę) – coś pięknego :)

silver88 napisał(a):To pochwalę się i swoim szpejem ;) Suzuki SV 1000 S, 2003r.

<spoko> Polatałbym :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez cbr » 1 lut 2014, 12:11

A ja już praktycznie kończę przygotowania do kolejnego sezonu. Zmienione klocki, płyn hamulcowy, chłodzący, motocykl wstępnie doczyszczony. Zostało tylko założyć nowy napęd, złożyć go w całość i zamówić opony :)
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez risto77 » 3 lut 2014, 17:59

A takie coś, to w kolejności: (było wyżej z fotkami )
– Kawasaki KZ 400
– Suzuki GSX 400 (do sprzedania, nie ma czasu jeździć )
– Suzuki GS 650 GT ( Kanada )
Ostatnio edytowano 14 lut 2014, 01:40 przez risto77, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez brii » 4 lut 2014, 15:25

Dorba – trzeba się zacząć szykować do sezonu – ma ktoś z Was namiar na jakiegoś pewnego sprzęta z ABS? Pozostałe warunki: stosunek masy do mocy nie gorszy niż 0,45KM/kg i rozsądne prowadzenie. Marka bez znaczenia, byle by było w owiewkach pozwalających jechać 150km/h bez urywania głowy.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez cbr » 4 lut 2014, 23:48

A co z cebra i rrka? :)

Wysłane z mojego HTC DESIRE Z przy użyciu Tapatalka
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez brii » 5 lut 2014, 09:29

Fajer zakończył żywota...
Żona odmawia zaszczytu siedzenia z tyłu na CBR ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 6 lut 2014, 14:07

Nowa VFR 800 pewnie poza budżetem, więc trochę Ci współczuje poszukiwania teraz motocykla bo klasa średnia uboga w używane motocykle z pełnymi owiewkami. Wszystko co ciekawe to praktycznie nowe motocykle, nakedy, lub sporty. Szczerze mówiąc poza F800GT (ST ponoć takie sobie) i VFR800 nic mi do głowy nie przychodzi. Dużo lepiej jest wśród SportTurerów. VFR1200, duży CBF, FJR1300, Sprint ST, BMki K1100-1300 i sporo mniej, lub bardziej udanej włoszczyzny.
Ewentualnie mały V-strom z ABS (nawet nie myśl o GSX-Fie) lub wszelkiej maści Fazery oraz TDM900
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 6 lut 2014, 17:54

Bimbak napisał(a):Nowa VFR 800 pewnie poza budżetem

No trochę braknie, poza tym pupy nie urywa, mam wrażenie, że w sumie to konkurencja dla Kasiowej CeBRy. Teorię tą chyba potwierdza wypuszczenie CBR650F.
VTEC mi po głowie nawet chodzi ale ABS w nim to inna epoka :(
Lepsza włoszczyzna odstaje ceną :(
Lipa jest jak zauważyłeś z wyborem stąd dałem takie luźne kryteria, boję się, że skończy się na drugiej Fce...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez cbr » 7 lut 2014, 00:15

O vtec nic dobrego nie slyszalem, a saame negatywy i problemy. Ja bym pomyslal nad bmka ktoras K800-K1300.

Wysłane z mojego HTC DESIRE Z przy użyciu Tapatalka
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez brii » 7 lut 2014, 09:17

cbr napisał(a):O vtec nic dobrego nie slyszalem, a saame negatywy i problemy.

Znałem sporo ludzi którzy mieli VTECa i sam miałem VTECa przez kilka lat – nie mogę o nim powiedzieć nic złego, może poza tym, że mógłby mieć mniejszą masę. Ludzie zazwyczaj krzywo patrzą na Vitka bo się spodziewają buta takiego, że głowę urwie po przełączeniu rozrządu a tu nic się nie dzieje poza zmianą odgłosu. Oczekiwania takie wynikają z bzdurnych artykułów/opinii z sieci które z rzeczywistością mają tyle wspólnego co wypociny Dżeremiego C.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 7 lut 2014, 09:24

No jak będziesz się upierał na prawie sportowy ABS to będzie bardzo ciężko. Praktycznie skazujesz się na sprzęty nie starsze jak 3-5 lat. Wczoraj jakimś cudem pominałem mojego osobistego faworyta ... Z1000SX
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 8 lut 2014, 16:01

No ciekawa ta Kawa, ale za dużo to ich nie ma na rynku wtórnym...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 10 lut 2014, 14:35

Wiem, że to nie twój preferowany ale 2 ciekawe porównania:
http://www.motorradonline.de/vergleichs ... 62?seite=4

http://www.motorradonline.de/vergleichs ... 76?seite=2

linki prowadzą od razu do werdyktu ... tak byś nie musiał się męczyć za bardzo.

Dziwi mnie, że prócz Hondy i BMW nikt nie rozpoznaje luki w rynku i brakuje turystycznych średniaków, stąd to trochę dziwne porównanie Kawy z Tigerem Sport, jednak z punktu widzienia masy i przydatności do podróży, może on rywalizować z Mulistradą a to aktualnie benchmark w tego typu motocyklach.

Myślę że trochę przeceniasz też eFkę, która jest właściwie zlepkiem sprawdzonych części, jednak nie ma nic co by robiła wybitnie dobrze (no ok ... jest najlżejsza w ekipie). Skoro jednak przekonują Cie jej uniwersalność i łatwość w prowadzeniu, a osiągi są ok to powinny równie dobrze zaspokoić Cie małe i średnie Fazery z ABSem, a spełnieniem marzeń może okazać się SV650S po 2007 z ABS (bardzo mało tego na rynku ale są). Ten ABS w eFce też nie jest czymś nadzwyczajnym. Honda poprostu nadrobiła nim braki jakie miała wobec reszty w tym temacie. Idąc w tym kierunku jedyne co poświęcasz to brak ochrony nóg przed wiatrem. Z800 jest ogólnie ciężkie więc specjalnie je pomijam. FZ8 będzie miał te +10KM do eFki Kasi, które pozwoli Ci zachować twarz w potyczkach na prostej ;). GSR 750 niestety nie mają solidnej owiewki, ale podwoziem i silnikiem kładzie resztę na łopatki. Wszystkie te motocykle są niestety 10-15kg cieższe od Efki (Z750, Z800 prawie 30 kg), a jedyny który schodzi poniżej 200kg prócz efki jest SV650, temu jednak będzie trochę brakowało pary i w starciu na prostej z Kasią będziesz musiał podkulić ogon. Do 100km/h dostarczać powinien sporo funu. Mimo wieku podwozie może jakoś nie odstaje specjalnie, ale silnik nie jest idiotoodporny i ... co tu dużo mówić – ja jeszcze nie widziałem SV która nie była by po panewce.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez onyx » 10 lut 2014, 14:56

ja widzialem :P to byla moja sv'ka :P kupiona, gdy miala 3k km i sluzyla dzielnie mi do przebiegu 25k km. Pozniej niestety zostala sprzedana ;(

Te V'ki po prostu nie lubią ciągłego stawiania na koło – zwlaszcza jak silnik jest zimny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Bimbak » 10 lut 2014, 15:28

no ale to było chyba 10 lat temu :P
Nie lubią też jazdy w deszczu i w niskiej temperaturze. Generalnie każda sytuacja, która może pozbawić przedni cylinder smarowania lub wychłodzić przybliża go do panewki.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 10 lut 2014, 21:15

Bimbak napisał(a):Myślę że trochę przeceniasz też eFkę, która jest właściwie zlepkiem sprawdzonych części, jednak nie ma nic co by robiła wybitnie dobrze (no ok ... jest najlżejsza w ekipie)

Rację masz, wybitna w niczym nie jest, ale w prawie wszystkim jest bardzo dobra albo co najmniej dobra. Nie jest tym czego bym chciał, ale stosunek ceny do tego co oferuje i ilość ofert z motocyklami które wyglądają na takie bez przygód (z możliwością weryfikacji) powoduje, że jest wyborem mocno racjonalnym...

Bimbak napisał(a):Ten ABS w eFce też nie jest czymś nadzwyczajnym. Honda poprostu nadrobiła nim braki jakie miała wobec reszty w tym temacie.

Jeśli konkurencja trzyma podobny poziom to bardzo mnie to cieszy bo wybór mi się rozszerza :) Z tego co mi jednak wiadomo to jak na tamte czasy to ten układ hamulcowy raczej był jednym z najlepszych (pomijając te z pełnym odpięciem klamki) i konkurencja dopiero później zaczęła gonić a nawet przeganiać...

SV ma charakter, jeździć na kole nie lubię ;) Jak piszesz – wersje z ABS to rodzynki, ale ten ABS to raczej taki jak w Vitku – trochę insza liga, z drugiej strony tak często na torze bywam, że raczej nie powinno to mieć dla mnie znaczenia. No chyba, że system na zebrze albo tarce będzie kapitulował (mocno odpuszczał) – takiego nie zdzierżę.

Chciałbym się przejechać tym Kawasaki Z1000SX, do tej pory z Kaw dosiadałem tylko ZX9R.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez onyx » 11 lut 2014, 14:57

Bimbak napisał(a):no ale to było chyba 10 lat temu :P
Nie lubią też jazdy w deszczu i w niskiej temperaturze. Generalnie każda sytuacja, która może pozbawić przedni cylinder smarowania lub wychłodzić przybliża go do panewki.


Dobre 5 lat temu :P Z tym deszczem to przesada, nie jest w stanie Ci wychłodzić do tego stopnia cylindra ;)
W zimę nie jeździłem, najniższa temperatura to 10 stopni i było już mało przyjemnie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez risto77 » 14 lut 2014, 01:58

Swego czasu przez tydzień miałem okazję powozić się GSX 1400
ObrazekObrazek. Fakt bez owiewek ale przecież nie jedziesz w trasie non-stop ponad 140km/h. Moje pytanie do czego ten motocykl miałby służyć?
Jeżeli do turystyki to polecam TDM 900
Naprawdę, po 400 km zsiadam z moto bez żadnych dolegliwości ( typu bule pleców czy inne a ze świateł żadna plastikowa 600ka nie ma najmniejszych szans ).
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez brii » 14 lut 2014, 13:24

risto77 napisał(a):ze świateł żadna plastikowa 600ka nie ma najmniejszych szans

Raczej każda 600 o mocy 100KM zrobi z TDMem co chce ze staru zatrzymanego chyba, że kierownik nie ogrania maszyny.

risto77 napisał(a):ale przecież nie jedziesz w trasie non-stop ponad 140km/h.

Jadę i to niekiedy po 2 godziny, przerwa na tankowanie i znowu ;)

Moto oprócz służenia ma się podobać, TDM nie trafia w mój gust, w każdym bądź razie dzięki za sugestię :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park