Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)
Ale co pokazuje sonda i czasy wtrysku ? Cisnienie reduktora nie spada tragicznie ? Bez tego ani rusz.
-
Przemek323c
Video w trakcie realizacji
http://www.youtube.com/watch?v=3QzWyEM1SJA
Dopisano wtorek, 4 lutego 2014, 19:50:
Dodam ze te wypadanie zaplonow zawsze na 4 i ponad 4 tys rpm, na 5 ta sama prędkość i wypadania zero,no wiadomo obroty niższe niż 4900rpm
na 4
Dopisano wtorek, 4 lutego 2014, 19:50:
Dodam ze te wypadanie zaplonow zawsze na 4 i ponad 4 tys rpm, na 5 ta sama prędkość i wypadania zero,no wiadomo obroty niższe niż 4900rpm
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
No panowie chcieliście film Bo można sie dowiedzieć . Za długi
, zastanawia mnie to co sie dzieje zaznaczylem na czerwono.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Mam pytanko do zakładającego temat
Jaka masz butle z tyłu? Tzn jakie wymiary? Najbardziej interesuje mnie średnica czy 630 albo 650 wejdzie??
Jaka masz butle z tyłu? Tzn jakie wymiary? Najbardziej interesuje mnie średnica czy 630 albo 650 wejdzie??
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Przewiozlem dziś pana gazowania i jego super komputer
i wyszło ze miałem za bogata mieszankę przy wysokich obrotach ,teraz na 4 i 5 tys rpm i jadę. Zauważyłem odrazu ze M6 jakby ożyła ,dawka paliwa została zmniejszona o 23% .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Witam,zima za nami
a u mnie wymienione filtry LPG i kolejne tyś.km przejechane bez problemowo.Pozdrawiam
-
WisniaUs
Witam serdecznie.
Od 26.09.2015 posiadam mazdę 6 2.3 166Koni.
Zdecydowałem się na LPG. Zakład w którym gaz montuje do swoich aut mój szwagier (Sprowadza auta z Austrii i zakłada sporo instalacji) założył mi taki zestaw:
Reduktor/Parownik Shark 1500
Zawór odcinający Tomasetto
Zbiornik Toroidalny 54 litry
Wielozawór Tomasetto
Wlew koło korka PB
Sterownik Stag GoFast200
Wtryski Barracuda
+ osławiona lubryfikacja.
Za wszystko policzyli mi 2300 zł. Co myślicie o zestawie, sprawdzi się w tym aucie? Jak oceniacie trwałość komponentów? Dodam, że od 26.09 zrobiłem 2.500 i na razie jestem zadowolony. Spalanie na trasie 10-10,5, w mieście 13-15 ( w zależności jak często przyciskam
)
Od 26.09.2015 posiadam mazdę 6 2.3 166Koni.
Zdecydowałem się na LPG. Zakład w którym gaz montuje do swoich aut mój szwagier (Sprowadza auta z Austrii i zakłada sporo instalacji) założył mi taki zestaw:
Reduktor/Parownik Shark 1500
Zawór odcinający Tomasetto
Zbiornik Toroidalny 54 litry
Wielozawór Tomasetto
Wlew koło korka PB
Sterownik Stag GoFast200
Wtryski Barracuda
+ osławiona lubryfikacja.
Za wszystko policzyli mi 2300 zł. Co myślicie o zestawie, sprawdzi się w tym aucie? Jak oceniacie trwałość komponentów? Dodam, że od 26.09 zrobiłem 2.500 i na razie jestem zadowolony. Spalanie na trasie 10-10,5, w mieście 13-15 ( w zależności jak często przyciskam
pisze tu ,a wiec moja mazda pali od strzala na benzynie za kazdym razem ,przelocze na gaz i nie moge jej odpalic dopiero gdzies za 10 kreceniem laskawie zaskoczy ,bylem dzis u gazownika ,powiedzial mi ze parownik do roboty i 200 zł ,tylko czy oby napewno
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
może się pompować reduktor ale w to wątpię
i mogą lać wtryskiwacze
reduktor poznasz organoleptycznie
twardość węża znacznie wzrasta gdy ciśnienie gazu jest ok 4 bar
natomiast lejący wtryskiwacz , gasisz na gazie i po 10 minutach sprawdzasz odkręcając opaskę np przy filtrze czy masz ciśnienie na wężu od gazu
i mogą lać wtryskiwacze
reduktor poznasz organoleptycznie
twardość węża znacznie wzrasta gdy ciśnienie gazu jest ok 4 bar
natomiast lejący wtryskiwacz , gasisz na gazie i po 10 minutach sprawdzasz odkręcając opaskę np przy filtrze czy masz ciśnienie na wężu od gazu
a prada jest to ze moge ten reduktor rozebrac sam i wyczyscic ,dzis sluszalem ze tam metalowe membrany nie ma czego spitolic?.,brc sq24
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
A u kogo byłeś? Możesz to zrobić sam o ile masz komplet naprawczy, tylko ciekawe czy poskładasz dobrze i nie będzie przepuszczał.
-
makmarc
Byłem wczoraj u kolegi z pracy i mu mowię ,on trochę kumaty z tym gazem i mi powiedział ze mozna to samemu zrobić ze tu nie ma co spitolic ,co oringi złe powsadzam ,a u kubusia krzyknęli mi 200 złamasy nawet nie brał pod uwagę co mu o wtryskach gadam,jestem dziś na 15 umówiony ale mam ich w .......,nie jadę ,zrobię test co gazpart mi powiedział ,a ten zestaw naprawczy to z akąd
Dopisano piątek, 12 lutego 2016, 11:41:
A wiec przewody od reduktora robia sie twarde.co do tego drugiego tesciku to nawet psyt nie bylo nic .czyli ze wtryski puszczaja nie parownik
Dopisano piątek, 12 lutego 2016, 11:41:
A wiec przewody od reduktora robia sie twarde.co do tego drugiego tesciku to nawet psyt nie bylo nic .czyli ze wtryski puszczaja nie parownik
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
brodaM6 napisał(a):czyli ze wtryski puszczaja nie parownik
tak bym obstawiał
A jak wykluczyć który to ,sam moge go śmiało wymienić ,co do zestawu naprawczych to juz wiem z skąd
,przedział cenowy od 75 do 120 zł ,ale to dalszy plan ,teraz wtryski .......
Dopisano sobota, 13 lutego 2016, 11:12:
Hej a to nie jest jedna cała listwa tych wtrysków ?

Dopisano sobota, 13 lutego 2016, 11:12:
Hej a to nie jest jedna cała listwa tych wtrysków ?
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości