
U mnie od jakiegoś czasu któryś wewnętrzny się telepie, trzęsie i hurgocze, tylko który? Ma ktoś pomysł jak to sprawdzić? Myśli, że oba są zwalone nawet do siebie nie dopuszczam

www.mazdaspeed.pl
hah.... myślę że Nightcomer o tym to wie...... ostatnio wymieniał sprzęgło to napewno mechanik coś by widział ( przy wyjmowaniu skrzyni i tak półośki ma wyjęte ) ale.... różnie to bywa.No pewnie chodzi o luz na wieloklinie przy podporze
Jak można zepsuć przegub przy wymontowywaniu bo nie wiem? hihi! Uszczelniacz na półosi to jeszcze rozumiem ale przegub ? Pozdrawiam !nawet mógł coś sam mech zepsuć
Jaksa napisał(a): ostatnio wymieniał sprzęgło
hehe! Świat jest mały! Widzialem u ... no.. znamy się od dawna . Jak lewy to pewnie ma wyrobienia na kielichu w srodku czyli wymiana. Pozdrawiam !a ty draniu skąd o tym wiesz
Jest ... prawy ma wielowypust w środku bo to ten z podporą a lewy wchodzi do skrzyni bezpośrednio.dobra poruszam ręką, zobaczę czy jest jakaś różnica lewy – prawy
MarekS napisał(a):Kurcze,nie wiem jak jest w GE,ale w GD podpora ,po prawej,to łożysko.I bardzo często wydaje się,że przegub nawalił,a to łożysko buczy i wibruje.Sprawdz jeszcze to.No chyba że GE ma inaczej.Pozdro.
tco_tm napisał(a):Moim zdaniem przeguby wewnetrzne najbardziej czuc na lukach, kiedy samochod sie przechyla. Po tym mozna tez probowac wnioskowac, ktory jest zwalony
tco_tm napisał(a):Poza tym strzelam, ze jesli polosie/przeguby nie byly wczesniej wymieniane jednostronnie, to pewnie obie strony masz do zrobienia.
Co do bardziej obciążonego przegubu na zakręcie – one są jednakowo obciążone – siły napędowe o jednakowej wartości działają na oba z nich. Jeżeli dobrze cię zrozumiałem...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6