Szarpanie podczas rozgrzewania silnika
mateu555 – z tego co piszesz to masz olej na zewnątrz aparatu czyli zapewne tylko do wymiany masz oring uszczelniający.
Prosta to czynność do której link znajdziesz w FAQ.
arafal21 – olej wcale wewnątrz aparatu nie musi być. To dopiero zobaczy sie jak go kolega ew. zdemontuje.
Ale wyciekający na zewnątrz olej z uszczelnienia aparatu zaplonowego raczej nie będzie powodował problemów z rozruchem i pracą silnika.
Prosta to czynność do której link znajdziesz w FAQ.
arafal21 – olej wcale wewnątrz aparatu nie musi być. To dopiero zobaczy sie jak go kolega ew. zdemontuje.
Ale wyciekający na zewnątrz olej z uszczelnienia aparatu zaplonowego raczej nie będzie powodował problemów z rozruchem i pracą silnika.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marku sam mialem problem z szarpaniem po zmianie Kabli i swiec dopiero po zmianie aparatu autu przeszlo. Mialem czas na rozebranie aparatu i byl olej wszedzie, beznyna esktrekcyjna suszenie na piecyku
dalem stretch miedzy kazda "sekcje" i auto na starych smiga, oczywiscie nowy oring na aparat. i auto jezdzi na tym "zepsutym" aparacie.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Masz racje – jak puści uszczelnienie i olej pójdzie do wewnątrz aparatu to może tam trochę spowodować takie problemy z praca silnika.
Ale jeśli olej wypływa tylko za zewnątrz (jak to najczęściej bywa) to nie będzie miało większego wpływu na jego pracę.
Ale jeśli olej wypływa tylko za zewnątrz (jak to najczęściej bywa) to nie będzie miało większego wpływu na jego pracę.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Niestety po wymianie oringu, oraz po daniu strecha co każda warstwę aparatu objawy nie ustąpiły. Ale przynajmniej olej już nie kapie z aparatu. Może cewka jest padnięta i wzrost temperatury jej nie służy? zamówiłem już nową więc zobaczymy. Jeszcze zapytam jak wygląda sprawa ustawienia zapłonu ? Czy w przypadku gdy się przekręci troszkę aparat na jego mocowaniu, komputer to sobie skoryguje ?
- Od: 8 sie 2013, 16:17
- Posty: 43
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 1998r
Jest manual i wg niego sie powinno ustawiam, w trybie serwisowym ma miec 9-11 stopni.
a sprawdziles czy napewno kable masz ok? czasem sie trefne moga trafic:) jesli nie bija po deklu na zewantrz, moga bic w srodku. Wyjmij kazdy przewod i owina tasma izolacyjna bedziesz wiedzial czy to wina kabli czy aparatu.
a sprawdziles czy napewno kable masz ok? czasem sie trefne moga trafic:) jesli nie bija po deklu na zewantrz, moga bic w srodku. Wyjmij kazdy przewod i owina tasma izolacyjna bedziesz wiedzial czy to wina kabli czy aparatu.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):Wyjmij kazdy przewod i owina tasma izolacyjna bedziesz wiedzial czy to wina kabli czy aparatu.
A co to da ?
-
Przemek323c
Myslisz ze warstwa tasmy cokolwiek da przy napieciach rzedu kilkunastu KV? Niestety nie da.
-
Przemek323c
Druciarstwo po calosci, chyba ze grubo owinales lub miales naprawde male przebicia. Innego wytlumaczenia nie ma.
-
Przemek323c
Kable przekładałem bo mam 2 zestaw który wymieniłem na nowy po założeniu lpg i na obu zestawach kabli objawy są identyczne. Na wadliwych kablach problem występował by cały czas, a dzieje się to tylko do pełnego rozgrzania silnika. Możecie mi wytłumaczyć dlaczego na benzynie silnik muli a na gazie szarpie ? Do spalania gazu potrzebna jest mocniejsza iskra czy jak to wygląda ?
- Od: 8 sie 2013, 16:17
- Posty: 43
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 1998r
Mieszanka gazu z powietrzem ma wyzsza rezystancje niz analogiczna z benzyna wiec miotacz piorunow musi byc full sprawny.
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości