Porting,obróbka głowicy

Postprzez Bo_Lo » 26 gru 2013, 22:13

Się zobaczy,wszystko zależy od kasy i ilości rzeźby żeby włożyć FSa do BJ przed liftem.
Zobaczę też co mi powiedzą w zakładzie obróbki głowic(w zasadzie to dwóch różnych zakładach). Wydech myślałem dac seryjny ale od FSa . Pozostaje jeszcze kwestia Lpg. Przy portingu tą instalacja co jest prawdopodobnie da radę,przy swapie dochodzi ok 800zł na przeróbki.
Zresztą Ścigacz z tego nigdy nie będzie,nawet z fs em pod maską,bardziej zależy mi żeby po prostu odczuwalnie lepiej się jechało:–)

Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Przemek323c » 26 gru 2013, 22:16

Przeciez masz 4cyl a FS tez jest 4 cyl. Za 800zl to kupisz cala instalacje :)
Przemek323c
 

Postprzez Bo_Lo » 26 gru 2013, 22:28

Porządne wtryski i reduktor?

Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez MariuS » 26 gru 2013, 22:42

Bo_Lo napisał(a):Obecnie wkurza mnie właśnie słaba elastyczność ma niskich obrotach.



kompresor, albo większa pojemność czyli FS :D


Ten gość robił porting w 1,6. Możesz zapytać o odczucia choćby tylko na dupohamowni :)

http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=13&t=2112
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pyton162 » 26 gru 2013, 22:52

Bolo ja powiem co ze mam teraz BK z 1.6 a miałem 1.5 ZL jak Ty i uwierz mi ale elastyczność silnika w BK bije na głowę BJ z 1.5. Osiągi tez sa dużo lepsze. Ale nie byl bym soba i mam nadzieje ze do wiosny wleci kompletny uklad wydechowy i dolot
Pyton162
 

Postprzez Bartg » 26 gru 2013, 23:00

Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Przemek323c » 26 gru 2013, 23:39

Fsa 115km obskoczy praktycznie wszystko :) Z wersja mocniejsza moze byc gorzej, ale duzo zalezy od tego co juz masz.
Przemek323c
 

Postprzez MIRU » 27 gru 2013, 00:47

Bo_Lo napisał(a):Jak to możliwe że w dość poważnym programie jakim jest ''wheeler deelers''.zawieżli głowice z silnika rovera(1,4 albo 1,6-nie pamietam) ktora miala seryjnie 120hp i po samej obróbce i portingu wyszło 150hp?
Nawet kwota za to nie byla jakas kosmiczna,chyba ok 150zł.Taki przyrost za taka kwote to wrecz bajka :)
W wlkp jest zakład(TOP-MAR Niewiadomski) który robi takie rzeczy juz 30 lat,ciekawa sprawa...

a czy mierzyli przed i po ?? w tej samej temp i cisnieniu ??
30horsepower do sporo jak na takie mody zwłaszcza przy takim małym silniczku :)
bbtw
wywalony egr +stozek + przelot dla kf..ktos uwierzy ?? <czarodziej>
144seria podobno :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Bo_Lo » 27 gru 2013, 01:57

BARTQ temat kompresora obczajałem-minimum absolutne 4k plus przeróbka lpg to już się robi 5k
.to już wolałbym dołożyć i upychac KLa;–)
MIRU wierzę-u mnie CAI plus wywalony kat ,strojenie lpg i wyszło 98 hp na mobilnej
W sumie to daleki jestem od ''pogoni za mocą'' bo zdaje sobie sprawe ile może dać taki zabieg i rakiety z ZL nigdy nie będzie,zresztą idąc tym tropem co sie bardziej opłaca to nawet wrzucenie FSa to słaby pomysł bo z 2.0 wyciąga tyle co Honda z 1.5 więc wypadałoby wrzucic od razu kompresor,itd,itd.A koszta zaczęłyby sięgać 10k w ...BJ która raczej MX6 nie jest i na wartości raczej traci niż zyskuje.
Rider w Z5 zrobił porting,rozwiercił przepustnice,dorobił reg. kółko rozrządu i juz jakieś tam efekty miał
viewtopic.php?f=312&t=143582.Taki wykresik w ZLu by mnie w zupełności zadowalał(oczywiści na hamowni stacjonarnej)
Na razie czekam za wyceną swapa na FS,no i muszę obczaic jaka rzeżba dokładnie by była,bo jak za dużo (np skrzynia z ZLa nie podejdzie,wiązka itp) to odpuszczę na pewno.(Fsa miałbym z premacy)




Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowano 27 gru 2013, 12:17 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 1 raz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Bartg » 27 gru 2013, 02:33

Obciążeniowka może pokazać co się jej ustawi, ale 150koni z KF'a na wydechu i dolocie jest możliwe jak był b. zdrowy przed czyli miał około 140+ :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Crenshaw » 27 gru 2013, 08:05

możliwe, możliwe, mój KF tylko z dolotem, reszta seria – wypluł 146, jak był hamowany bez stożka 138 :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Bartg » 27 gru 2013, 15:53

Pamiętam Adasia KF parę lat temu na całym przelocie 2.25 i dolocie z airboxem zrobił równe 150 :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez tekkenfan » 27 gru 2013, 20:08

Nie oglądałem dokładnie wszystkiego ale nigdzie nie widziałem żeby auto wylądowało na hamowni???
Te 150 koni o których piszecie to z tego co widziałem jest podane na podstawie samych przepływów w głowicy. Mogę się mylić ale to nie znaczy że silnik jako całość dokładnie tyle wypluje. Jak na moje to zostaje jeszcze kolektor ssący, przepustnica, dolot, wydech i to wszystko w pakiecie razem z głowicą określi faktyczną moc.
Co z tego że głowica ma taki a nie inny przepływ jak inny element układanki będzie robił przewężenie??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bo_Lo » 27 gru 2013, 20:37

No na logikę też tak myślę,sam się dziwię co daje ludziom przelot 2,5cala jak kolektor zostaje seryjny,a jednak to robią i niby coś tam daje.
Tak samo zestawy cat back.
Z tego co widziałem to cały porting polega właśnie na powiekszeniu kanalow do wielkosci srednicy kolektorow i uszczelek.z reguły tam jest właśnie zapas(próg) i pole do manewru-z reguły jak się przyłoży kolektor do głowicy to otwór w głowicy ma mniejsza średnicę-tak wyczytalem.co do programu to
tak jak mówisz oni tam podają wzrost przepływów i na tej podstawie szacują wzrost mocy,ma pewno jest tolerancja błędu,ale też na pewno są przyrosty przepływu ,co pewnie jakiś pozytyw ma;–)
Z tego co widzę to na suche liczby ma wykresie nie ma co się grzac,może bardziej na odczuwalna poprawę pracy silnika i lekki wzrost dynamiki.

Wysłane z mojego WT19i przy użyciu Tapatalka
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Bartg » 27 gru 2013, 22:28

Ale, że które auto nie było na hamownii bo się pogubiłem :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Bo_Lo » 27 gru 2013, 22:55

Ten lotus z programu
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Przemek323c » 27 gru 2013, 23:07

Sama kalkulacja przeplywow ma tyle wspolnego z rzeczywista moca co polska z dobrobytem.
Ostatnio edytowano 27 gru 2013, 23:23 przez Przemek323c, łącznie edytowano 1 raz
Przemek323c
 

Postprzez Bo_Lo » 27 gru 2013, 23:11

Nie wiem,może tak,może nie..Ile ludzi tyle zdań na ten temat,nie sądzę też że w takim programie wypowiadaliby sie lub brali udzial jako warsztat ludzie bez odp. wiedzy i kwalifikacji.How ewer pomijajac przeliczanie przeplywu na moc,to sam przepływ ewidentnie wzrósł.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Kubula » 10 lis 2014, 01:17

Odgrzewam deczko temat, ale w tym temacie bardzo fajny filmik mam do podlinkowania: https://www.youtube.com/watch?v=iejDWSQEsqI

Mam nadzieję że komuś się przyda. Mnie na pewno :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2005, 23:41
Posty: 23
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323 1.3 16v `93->swap na 1.6 16v:)
323 1.8 BP GT w sumie:)

Postprzez marcin255 » 10 lis 2014, 08:57

Tak robiłem , tylko trochę wolniej :)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje